Onko nämä sinusta saman "arvoiset" lahjat?
- tyynyliina, johon lapsi on kirjottanut tekstin ja piirtänyt kuvan pesunkestävillä väreillä
- lapsen itseleipomia keksejä itseaskatelemassa rasiassa
Kommentit (26)
Aika uskomatonta ajattelua äidiltä. Lapselta saatu lahja on ihana, on se ihan mitä tahansa. Mä en oikeasti edes muista, mitä isä sai viime isänpäivänä askarteluja. Itse sain eilen aivan ihanan itsevärjätyn silkkihuivin (kerhossa tehty) ja keksejä (hoidossa tehty). Molemmat oli kivoja. Paras on kuitenkin lapsi itse, kun on niin tohkeissaan.
Usein kun täällä kysytään on lahjoissa huikea ero, nyt en tajunnut eroa ollenkaan ennenkuin ap valaisi että tyynyliina oli hänestä kivampi.
Toisen kirjoittajan miehen saama paperikravatti oli kyllä melko outo, mutta naisena minun ei siitä tarvisekkaan ilahtua.
Mutta myönnettäköön, että kyllä minusta se tyynyliina oli paljon kivempi lahja.
Eli, olen siis kateellinen ja katkera...oletpa kateellinen ja katkera luonne.
toivottavasti et näyttänyt lapsellesi pettymystäsi.
hän on kuitenkin niitä keksejä rakkaudella sinulle leiponut, ja purkkia kieli keskellä suuta koristellut..
HÄPEÄ!!
parempi ihminen kuin sinä. Hoitotäditkin ovat huomanneet tämän seikan. Mun lapsi on samassa paikassa hoidossa ja mä sain virkatun hellehatun noiden piareitten lisäksi elikkäs minusta taas pidetään. Harmi, että tää nyt tuli julki näin. Koita olla parempi äippä nyt tätn vuoden niin saat jotain "arvokkaampaa" ensi vuonna. tsemiä!!!!!
niin sitten olisi maristu että eikö pk:n tädeillä ole yhtään mielikuvitusta kun samanlaisen lahjan ovat taas tehneet! Hoh hoijaa
-LTO
Aika uskomatonta ajattelua äidiltä. Lapselta saatu lahja on ihana, on se ihan mitä tahansa. Mä en oikeasti edes muista, mitä isä sai viime isänpäivänä askarteluja. Itse sain eilen aivan ihanan itsevärjätyn silkkihuivin (kerhossa tehty) ja keksejä (hoidossa tehty). Molemmat oli kivoja. Paras on kuitenkin lapsi itse, kun on niin tohkeissaan.