Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin kamalia puheita

01.01.2006 |

Hei taas!

Kerroin jokin aika sitten palstalla raskaana olevan työkaverini kamalista puheista, odottaa poikavauvaa eikä tykkää yhtään, että lapsi on poika. Nyt hän taas laukoi todella ajattelemattomia juttuja kahvipöydässä, että pitäisikö antaa lapsi adoptoitavaksi, kun pojat ovat turhia lapsia. Mun mielestä sukupuolella ei ole väliä, terveys on tärkeintä, vaikka nyt salaa toivoisikin jompaa kumpaa.

Asiasta toiseen; olen huomannut, että sellaiset pariskunnat, joilla ei ole lapsia niin ne ei kysele vauvantekoaikeista, mutta perheelliset useammin kyselee. Luulen, että lapsettomat ymmärtää, ettei se kaikille ole niin helppoa eivätkä utele.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hänelle tullut mieleen, että jos ei poikia olisi olemassa, niin vähemmän olisi tyttöjäkään?! Kiinassahan sitä ongelmaa alkaa olla, kun yhden lapsen politiikan myötä tyttöjä abortoitiin ja jätettiin heitteille, niin siellä alkaa olla morsiopula..

En voi ymmärtää tuota työkaverisi järjenjuoksua. On sinulla kestämistä!

Voisiko olla myös niin, että ne pariskunnat joilla ei ole lapsia eivät myöskään välttämättä haluakaan lapsia..? Tokihan ihan varmasti niissä lapsettomissa pareissa on paljon kaltaisiamme, jotka tietävät, etteivät välttämättä lapsia saa. Ei sitä helposti ketään ala tentata lapsista, sillä helpostihan se kysymys kääntyy itselle, että mikseikäs teillä vielä ole lapsia. Turvallisempaa siis henkisesti on liikkua lapsettomassa seurassa.

Toivotan Sinulle hyvää alkanutta vuotta!

Vierailija
2/2 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi tämä kys.työkaveri on vain samalla osastolla eli emme tee töitä yhdessä. Meitä on moneen lähtöön.

Jotenkin uskon kuitenkin, että harvempi pari kuitenkaan valitsee lapsettomuuden omasta halustaan. Vaikka onhan tietty niitäkin. Mutta ne ystävät joille olen kertonut tilanteestani, eivät kyllä utele. Utelijat ovatkin yleensä niitä puolituttuja.

Hyvää uutta vuotta myös sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla