Hyvinkään yksityislääkäriasema Ensiapu kusettaa.
Teemu Janhunen otti kokeet turhaan pojaltani. Lääkäri lasku yli 100 ¿.
Kommentit (12)
Lapseltani otettiin labrakoe ilman kysymättä vanhemmilta lupaa.
Sairasti vesirokon . Tarvittiin vaan lääkäritodistus matkan peruutusta varten.
VITTU ETTÄ OLET TYPERÄ! Ja sinulla jo 15-vuotias joka ilmeisesti joutui yksin köäymään siellä lekurissa kun et ollut estämässä tätä hirveää virhettä?! Mitä itse lehmä teit, makasit kännissä kotona!? Olet ällöttävä!
Eikö pitänyt selvänä vesirokkona vai miksi? Voihan olla, että halusii vaan labralle laskutusta.
Yleensä vaan " laskuttavat" nämä kokeet vakuutuksen omaavilta asiakkailta tai työpaikkalääkärin luona käyviltä.
sh
Olen työssä käyvä ihminen ja tiedän mistä puhun. Mutta näyttää olevan idiootteja tällä palstalla joten käykää vaan rikkaat yksityisellä ja maksakaa
päänne kipeäksi. Hienoa !
Herää kysymys millainen äiti olet kun et vie kipeää lastasi lääkäriin ja vielä moitit hänen hoitoaan TÄÄLLÄ!? Nimen kera ym. voisit saada kunnianloukkaus syytteen! (itse ainakin nostaisin)!
Oletko kännissä vai muuten " hieman" typerä ihminen?
Outoja kommentteja täällä. Eipä vesirokkoa yleensä labrakokeilla kai tutkita. Itsekin joskus törmäsin työterveyslääkäriin, joka otatti hirmuisen helposti kalliita kokeita.
valmistaudupa ap vastaamaan huomenna puhelimeen, kun Laine tai joku muu Hyvinkään komisaarioista ottaa yhteyttä.
Uskon, että julkisella puolella tehdään liian vähän lähetteitä erikoislääkäreille ja labratestejä. Ei niin, että yksityiset tekisivät niitä liikaa: parempihan se on, että tutkitaan 10 turhaan kun, että 5 jää vaille oikeaa hoitoa?!
Hankalampi vesirokko aikuisiällä kyllä on.
Oliko syytä epäillä, että kokeen tulos olisi kertonut jotain lapsen tilanteesta?