Vaihdoin kauppaa ja rahaa säästyi!
Olen ollut Prisman vakioasiakas, oikeastaan kaikki kodissa tarvittavat tuotteet ollaan ostettu sieltä. Olen aika tiukka talousmenoissa, mutta silti nelihenkisen perheen peruskauppalasku tuntui olevan aina yli 50 euroa.
Alennusmyyntiteissullani käväisin Lidlissä ja yllätys oli suuri ja iloinen!
Ostin normaalit sapuskat ja uuden vuoden kunniaksi ylimääräistä himpleetä eli sipsejä, limuja, karkkia ja jätsiä. Kärryyn kasautui myös wc- ja talouspaperia, pesuaineita ja vaippapaketti, sekä matto lastenhuoneesen. Olin iloisesti ällistynyt kuitin loppusummasta; 56 euroa!! Tämä kotiäiti otti siirtyi Lidil asiakkaaksi, Prisman bouksille sanon heippa vaan. " Tienaan" taatusi enemmän ilman niitä.
Kommentit (59)
Vierailija:
Mutta vakiruokakaupaksi ei käy, esim. juustot ja leikkeleet on NIIN suolaisia ja rasvaisia, että ei pysty syömään.
ruokaan meni melkein 100e viikossa vaippoineen ja pesuaineineen.
Nyt lidlissä käydessä menee 60e että kylä se mun mielestä tulee halvemmaksi kuin bonusten jahtaus.
Tietty välillä haetaan prismasta leivät ja kahvi,yleensä sitten isompi satsi kerralla ettei tarvi joka viikko juosta.
jossa on paljon suolaa, rasvaa ja lisäaineita. Jugurtit ovat varsinaisia sokeripommeja.
Jos joku maitolitra on parikymmentä senttiä halvempi, niin en kyllä sen takia jaksa Lidliin vaivautua. Mieluummin teen ostokset paikassa, josta saan kaiken tarvittavan kerralla.
Ollaan tehty iso säästö rahassa kun alettiin Cassaa käyttämään S-markein sijaan.
Olen kerran joutunut vanhan kummitätini kuskina Lidliin ja silloin totesi, että se kauppa ei meikäläiselle sovi. Niin epäsiistiin putiikkiin ei toiste menisi, onneksi ei tarvitsekaan. Kyllä sitä bonuksista tulee aika mukavasti takaisin, ei tarvitse Lidliin vaivautua.
Mutta kun ei tässä lähellä ole lidliä niin ei tule usein käytyä.
K-kaupat on kyllä kalleimpia. S-marketeissa ja prismassa aika tasaisen edullinen hintataso.
mutta mun mielestä valikoima yleisesti ottaen liian suppea. Esim. leikkelevalikoima aivan mitätön. S-kaupat rocks!!!!
yksi kauppa, joka pitää aivan sikamaisia hintoja. Eikä todellakaan siksi, että olisi vähän asiakkaita vaan ahneuttaan. Pienellä paikkakunnalla kun kaikki tuntevat toisensa, niin tieto kauppiaan leveilystä " maksoinpa 170 000 euron lainan pois, kauppa tekee hyvin voittoa" kirii pian kaikille.
No, Lidl ei ole mikään upea kauppa, mutta en mä sen takia kaupassa käykään, että ihastelisin kauppaa tms.
Meillä tulee huomattavat säästöt, vaikka ajamme 50km Lidliin.
Tästä voi päätellä sikamaiset hinnat lähikaupassamme, jos kerran ajaminen toiseen kaupunkiinkin kannattaa.
Tässä hieman hintavertailua:
k-lähikauppa Lidl
maito 0.79 0.57
1l jogurttia 1.69 0.89
pikari jog. 0.45 (200g) 0.39 (250g)
1L app.mehu 0.79 (halvin) 0.39
Jauheliha 2.35 (400g) 2.89 (600g)
Broil.koipireisi 2.10 (1kg) 1.69(1kg)
Wcpapru 2.30 (6 tai 8 rl) 1.89 (12rl)
Tuotteita on paljon, joista syntyy huomattava säästö.
Niinkuin vaipat, jotka Lidlissä 7.99 (n.50kpl) tämä vaippa vastaa Pampersia. Ja Pampers paketti meidän kaupassa halvimmillaan 14 euroa.
Että näin.
Tärkeintä on, että itse säästän omia rahojani. Köyhä kun olen!
Tuotteet on vaan paiskottu lavoissa siihen jonoon kun on sattunut lentämään. Musta on outoa ja epämiellyttävää, että ruokatavaroiden ylähyllyllä on pesuaineita ym myrkkyjä. Ei luulisi olevan suuri vaiva panostaa järjestelyyn siten että tuotteet olisivat tuoteryhmittäin, vaikka mikään pramea esillelaitto ei minulle tärkeä asia olekaan.
ei ole meidän kauppa. Lisäksi ketjun toimintavat työntekijöitänsä kohtaan on nostattanut sellaista keskustelua, että jos niissä epäilyissä on mitään perää, niin en halua tukea sitä.
Ja tuosta pesuaineet ylähyllyllä, ruokatarvikkeet alahyllyllä kysymykseen, ei meidän kaupassa ainakaan ole noin.
Pesuainehyllyt erikseen, toisella puolella kauppaa.
Ja kyse on Joensuun Lidlistä.
c-citamiini poretabletteja, kahvit(100%arabicaa vielä) tuoreemmat vihannekset ja hedelmät, metwursti, suklaat (70%tummakin), ja hyvät leivät jotka leipoo joku paikallinen leipomo, esim lahdessa sinuhe, ihanat karjalan piirakat, ja kahvileivät, ja hedelmärahkat, perunamuusijauhe ja vaikka mitä mitä viikottain haen. Ostan joka kerta myös jonkun ennalta tuntemattoman tuotteen, ja ikäviä yllätyksiä ei ole tullut. On myöskin kiva käydä eri maissa Lidlissä, ja löytää samat tutut tuotteet, ja miksiköhän meillä on K ja S kaupoissa niin samanlaiset hinnat, luuletteko että halvemmalla ei voi myydä?
Olen siellä pari kertaa käynyt. Kylmiötuotteet ovat ainoastaan omassa osastossaan eli kylmiössä. Kasamaisina muodostelmina ovat keksit ja sukkahousut sekä kärpäsmyrkyt rintarinnan. Pakastealtaa yläpuolella on kemikaaliotuotteita, taas järjestyksessä pyykinpesujauhe, terveyssiteet, parkettivaha, huulipunat, polkupyöräöljy ja tuulilasin pesuneste. Sitten alkaakin vaateosasto, jonka seassa on paperitavaroita ja leluja. Luulin että joka Lidlessä on sama sekamelska.
vihanneksia ja hedelmiä Lidlistä, ne kun on huomattavasti halvempia kun s-marketissamme ja kuitenkin hyvälaatuisia. Myös maitoa ja esim hk:n sinistä tarttuu mukaan.
Me olemme käyneet siellä alusta asti ja on paaaaljon halvempaa kuin muualla! Rahaa säästyy! Kaikki tuotteet lihoineen päivineen ostetaan sieltä ja joskus käydään sitten prismassa ostamssa jotain sellaista mitä lidlestä ei saa.
silloin kun emme käy s-ketjun liikkeissä bonusta keräämässä (sitä saa meillä myös sähköstä, vakuutuksista ja jopa puhelin- ja internetlaskuista!). Lidlissä kävi mies aikansa, kunnes totesi sieltä ostavansa kaikenlaista tarpeetonta (vrt. ap: sipsit yms. " herkut" ), ja palasi takaisin ruotuun keskittämään omat ostoksensa s-ketjuun (K-korttikin on, mutta siitä ei meille koskaan ole pahemmin mitään plussia kertynyt).
Itse ostan n. puolet perheemme ruokatarvikkeista, ja keskitän ostokset s-kauppoihin (joitakin tuotteita myös k-ketjun liikeistä, halvempia kun ovat...), ja kyllä bonusta kertyy tilille. Tältä tililtä taas on kätevä tarvittaessa maksella pikkuostoksia, pääasiassa sille " säästetään" bonukset.
Vierailija:
jossa on paljon suolaa, rasvaa ja lisäaineita. Jugurtit ovat varsinaisia sokeripommeja.Jos joku maitolitra on parikymmentä senttiä halvempi, niin en kyllä sen takia jaksa Lidliin vaivautua. Mieluummin teen ostokset paikassa, josta saan kaiken tarvittavan kerralla.
Menin hakemaan juuri niitä litran jugurtteja Lidlistä.Hyllyssä oli vain Valion purkkeja.Ihmeissäni kysyin asiasta, ja sain tietää, että ihan samaa tavaraa on. :)
Mutta vakiruokakaupaksi ei käy, esim. juustot ja leikkeleet on NIIN suolaisia ja rasvaisia, että ei pysty syömään.