Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKEIJUT VUOTEEN 2006***

01.01.2006 |

Hönttä: Onnittelut sen upean plussan johdosta!!! Olipa ihanaa lukea sun plussasta näin heti vuoden 2006 alkuun. Toivon kovasti että vedät meidät muut vielä piinailevat mukaan tähän hienoon plusssajunaan!

Täällä menossa kp15/26, oviksen oireet ilmassa ja kohta aion käyttää ne hyvät ovistuulet hyväkseni.

Raketit katsottiin 21.00 ikkunasta, poika 2v ei oikein tykännyt paukkesta. äsken miehen kanssa fiilisteltiin partsilla kahden kesken ja upealta näytti tuo ilotulitus mitä naapurit järjestivät.

Nyt käperryn kullan kainaloon....

PLUSSARIKASTA VUOTTA 2006 SYYSKEIJUILLE ja myös LOKAPÖKSYILLE!(syyskeijuista tippuneille)

Caleo

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn tuonne lokamasuihin, ja hiljennän palstailutahtia, täytyy alkaa täyttämään elämää muilla asioilla, kun tätä nelosta ei näköjään meille ole tarkoitettu!

Vierailija
22/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lillis & frodo: Liityn seuraanne. Mua kyllä ahdistaa huominen töihin paluu. Ehkä eniten huolettaa pojan päivähoitoon sopeutuminen, mutta kyllähän se omakin napa ja jaksaminen työmaalla taas vähän mietityttää. Olen ollut kotosalla nyt 1,5 vuotta, mutta olen ajatellut niin että on kiva tehdä välillä töitä niin on sitten taas ihanaa jäädä kotiin... siis tällä tarkoitan sitä että uusi vauva muuttaisi meille asumaan, mielellään jo sellainen pieni syyskeiju.

Mulla kp 20/28-30, joten odotellaan, odotellaan " oireita" ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selmiinalle tässä yksi kandidaatti piinasiskoksi. Tosin mulla jo peräti kp 11 menossa, mutta oikeasti kun tuo ovis on varmaan jotain kp 16, niin voit kuitenkin ehtiä plussata ennen minua. bd pidän sulle peukkuja.

Minä on näitä palstan epätoivoisia tapauksia eli kuukaudesta toiseen vakiopinoilija näissä kuukausipinoissa. Mutta josko nyt taas kohta tärppäis. Elokuussa meni alkuraskaudessa kesken ja sen jälkeen olen palstaillut paljon vähemmän. Pieni mielialan masennushan tuosta pukkasi päälle. Jos nyt taas tsemppaisi itseänsä ja liittyisi vähintään kannustujoukkoihin loppupään syyskeijujen pinoilijoille.

Sannuli-80 (muistanko nimimerkin oikein). Mulla on joka kerta alkanut raskausoireena yhtenä ekana nännien aristus ja turpoaminen. Kuulostaa sulla hyvältä tilanteelta, jos vaikka olisi samanlainen juttu kyseessä. ;) Mun raskausoireet ovat olleet lievä etova olo ja nuo nännit sekä painon tunne vatsassa. Oikeastaan meni aika kauan ennenkuin esikoisesta tajusin edes, että olin raskaana, koska nuo ovat aika mitättömiä oireita. Silloin kun en vielä osannut odottaa, että olisi lainkaan tärpännyt.

Meikäläinen aloittelee tässä parin päivän sisään ovistikuttelun. Vaikka tiedän jo lähes vuoden tikutteluista, milloin mun ovis on, niin on se vaan kiva nähdä edes jotain testiviivoja ja haaveilla sitten niistä raskaustestien viivoista. Tikuttelun alussahan olin aika hämmästynyt siitä, ettei ovis ollutkaan ollenkaan sellaisessa kohtaa, mitä olin kuvitellut. Suosittelen kokeilemaan edes yhden kierron ja kyllä olen ollut tyytyväinen netistä saamiini tikkuihin. Oiskohan yhden kerran ollut viallinen, muuten ok.

Tärppionnea kaikille vauvakuumeisille vuonna 2006 !

Vierailija
24/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin varmaan kohta tulee. Sen verran on kramppaillut päivän mittaan, tuntuu ihan selässä asti. Kauhea nälkä mutta ruoka ei maistu. ja olen kamalan kiukkuinen. Täti tullee huomenna tai tiistaina. Toivottavasti se kuukuppi ehtii meille postissa ennen sitä :/

Eli nyt mietinkin, että mitä testejä tilaisi. Tai jos en tilaisikaan mitään, vaan ostaisin torstaina apteekista r-testin (JOS tarttee). Kuinka herkkä testi se apteekin oma on? Tai olisko vielä joku parempi?

Vierailija
25/25 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo vielä kirjautunut joukkoonne, kun oon ollut vähän kahden vaiheilla tän palstailun suhteen... Tulinkin ekaa kertaa näille sivuille sitten joulun!!

Ihana lukea, et joku kaipailee muakin näillä sivuilla, kiitos siitä sinulle Piipaa ;-) Kaipa mä sitten alankin Kumminkin kirjoittelee kanssanne?!

En nyt muista ees mikä on nyt Kp, mut menkat alkoi keskiviikkona ennen joulua =( Näin pikasesti laskettuna tulisko siit jo 12/26-27!! Pupuiltu ollaan kyllä ja saas nähä kuinkas nyt käypi?? Toiverikkaana tietty toivon pikasta tärppiä vieläkin =)

Tää äiskä tahtois pikkukakkosen PIAN alulle!! No, painoakin oon tiputtanut jo 5kg, vaiks se kyne sanoi et 3-4kg riittää jo avittamaan =D

S@nde