Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKEIJUT VUOTEEN 2006***

01.01.2006 |

Hönttä: Onnittelut sen upean plussan johdosta!!! Olipa ihanaa lukea sun plussasta näin heti vuoden 2006 alkuun. Toivon kovasti että vedät meidät muut vielä piinailevat mukaan tähän hienoon plusssajunaan!

Täällä menossa kp15/26, oviksen oireet ilmassa ja kohta aion käyttää ne hyvät ovistuulet hyväkseni.

Raketit katsottiin 21.00 ikkunasta, poika 2v ei oikein tykännyt paukkesta. äsken miehen kanssa fiilisteltiin partsilla kahden kesken ja upealta näytti tuo ilotulitus mitä naapurit järjestivät.

Nyt käperryn kullan kainaloon....

PLUSSARIKASTA VUOTTA 2006 SYYSKEIJUILLE ja myös LOKAPÖKSYILLE!(syyskeijuista tippuneille)

Caleo

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistetään kolmois ässä kuoharin piikkiin!

Vierailija
2/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä esikoisesta ollut mitään oireita. Ainoa raskausoire tuli viikolla 37 kun kävely alkoi olla hankallaa kun häpyluuta särki joka askeleella.

Oli kyllä tosi helppo raskausaika minulla.

Nyt voisin kyllä mielelläni toivottaa kaikki pahoinvoinnit ym. tervetulleeksi, jos vaan se plussa testiin ilmestyis sitten kun testaan 13.1 jos täti ei sitä ennen ole saapunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokamasuille plussatuulia!!!

Minä täällä yksinäni tohellan ja vain kaks lasii kuoharii takana...*nolottaa*

Vierailija
4/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frodo kyseli aikaisempien raskauksien oireita.

Silloin tein positiivisen testin kp 41. Negatiivinen se oli ollut kp 36. Mutta mun kierrot olikin silloin 5,5 v sitten hiukka pitempiä, kai... Laskettu aika oli ultran mukaan 6 pv myöhäisempi kuin ed. menkkojen mukaan (ja tyttö syntyi rvk 40+2). Hätäisesti laskien hedelmöitys tapahtui kp 20. Ja kp 36 testi (silloinen apteekin oma, muistaakseni) siis vielä nega. Eli kai mulla toivoa vielä on plussata tässä kierrossa. Nyt on kp 25/28 ja ovis oli n. kp 15 :)

Aloitin raskauspäiväkirjan pitämisen heti silloin testipäivänä. Oireita oli vain jatkuvat (lievät) menkkakivut, valkovuodon lorahtelu pöksyihin ja vatsassa oleva painontunne. Etova olo alkoi vasta joskus vkolla 7. Tosin en silloin ihan alussa niin seuraillutkaan mitään oireita. Se oli silloin helppoa, se! Nyt on kaikki vauva-palstat jne, silloin ei ollut nettiäkään kotona.

Plussaonnea ja tarrasukkia plussanneiden vauvoille! toivottelee Eppa

Vierailija
5/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ultrassa vkolla 7+0 (lopullisen lasketun ajan mukaan, menkkojen mukaan siis 7+6) ja silloin sikiö vastasi kooltaan viikkoa 5+6. En osaa sanoa mitä se tarkoittaa... Se oli 3 mm pitkä, mutta sydämen sykkeen näki selvästi.

Vierailija
6/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tarvinnut testata, menkat alkoi viime yönä. =( Osasin sitä silti epäilläkin, kun ei oltu kovin " aktiivisia" tässä kierrossa.

Mutta toivottelen hyvät jatkot teille ja siirryn tonne lokakuisiin!!

Vierailija
7/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 10/34(29-50) ja selkeät ovisoireet jatkuvat. Kai sitä pitää yks tikku tuhlata, josko se kumminkin ois tuloilla etuajassa. Oispa kivaa, kun ois kello kaulassa joka sois päivää ennen ovista niin ei tarvis ootella..

Onkohan kellään muulla kestäny ovisoireet toista viikkoa?

Galluppiin. Mä testasin kuopuksesta plussan kp27/29 ja oireetkin oli olleet ihan selvät jo muutama päivä aiemmin, hajut kuvotti yms.

Nyt lisää kaffetta, oikein hyvää alkanutta vuotta 2006!

Vierailija
8/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miille suuret pahoittelut, siirrytään yhdessä lokakuisiin. Mulla ei o menkat viel alkaneet, mutta tänään sitten. kp32/30-32.

Eppa: Mulla kävi kans vähän samalla tavalla. Esikosta menin alkuraskauden ultraan. Menkkojen mukaan rv olisi ollut silloin 9+5, mutta ultraaja totesi, että sikiö vastaa viikkoja 7+6. Epäiltiin, että sikiö oli lopettanut kasvunsa ja varoitti keskenmenon vaarasta. Sain uuden ultra-ajan, jossa todettiin sikiön kasvaneen ihan normaalisti. Syynä la:n siirtymiseen oli kuulemma se, että ovuloin normia myöhemmin ja hedelmöityminen tapahtui oletettua myöhemmin myöskin.

Lisää plussauutisia, kuka testasikaan tänään?! Minä lahopää en muista...

Huomenna on SE päivä. TYÖT alkaa, voi hitto! Ja varsin punaisissa merkeissä alkaakin, sillä tädin pitäisi jo kurvailla paikalle.

++++++++++säteitä niitä tarvitseville ja tsemppiä tädin yllättämille!

-frodo-

Vierailija
9/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin että testaan seuraavan kerran torstaina jos tätiä ei kuulu siihen mennessä. Luulisi nyt että 15-16 vrk oviksesta jo näkyisi jos näkyisi. Tänään on vähän etova olo ja painontunnetta vatsasa. Ei se niin turvoksissa ole, mutta kova jotenkin... No, kunnon menkat oli viimeksi tosiaan 4,5 v sitten joten en kyllä muista millaisia PMS-oireita mulla pitäisi olla. Ehkä noi on just niitä. Ja olisihan se nyt oikeasti kumma jos heti ekasta kierrosta tärppäisi.

Niin, ja aamulämpö tänään 35,5. Se oli eka kerta kun mittasin, joten ei ole mihin verrata. Aika matalalta se kuitenkin tuntuu - tai sitten 15 v vanha elektroninen mittari on tullut tiensä päähän...

(Huomasitteko muuten, että kun kirjoittaa tähän viestikenttään ja painaa selaimen back-nappia ja taas forward-nappia, niin kirjoittama teksti ei ole hävinnyt mihinkään - mulla siis Mozillan selain. Voihan sitä kokeilla leikkaa-liimaa -toiminnollakin, jos ei ole varma. Voi sitten helposti tarkistaa kuka kirjoitti mitäkin)

Vierailija
10/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on uutta vuotta juhlistettu ja nyt ei kun odottamaan tädin vierailua, ihan näinä päivinä pitäisi tulla, tiistaina luultavasti... Ja sitten vain uutta yritystä, vaikka alkaakin tuntumaan siltä, ettei se tuota tulosta...

Siitä huolimatta; ERITTÄIN PLUSSARIKASTA VUOTTA 2006 KAIKILLE KEIJUILLE JA LOKAMASUILLE MYÖS!

Vierailija
11/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette oo kadonneet mihinkään! =D

Mä oottelen tässä, että tapaan teidätkin täällä syyskeijujen pinoissa!

Jos ette jaksa enää pinoutua syystä tai toisesta niin molemmille toivotan kuitenkin hyvää uutta vuotta ja pikaista plussaa mikäli satutte tätä pinoa joskus selaamaan!

Vierailija
12/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi vaihtui ja innokkaana tähän vuoteen..

menkkoja ei näy eikä minkäänlaisia oireitakaan, jeeeee:)

meneillään kp 35/23-32...

päätin etten testaa ennen ensi viikonloppua, maltankohan millän odottaa;)

jos ei niin sitten ei mutta kierron epäsäännöllisyydestä johtuen voisi olla järkevää odottaa..

yksi " oire" on tullut..nännit on alkanut aralta tuntumaan eilisestä lähtien..vai oliko mulla vaan kylmä että rintsikat on hangannut niihin:):):)

mutta itse rinnat siis ei..

jos joku siis ei muista niin testasin negat kp 29 ja 32 joten siksi odottelen..noilla päivillä aivan selkeä miinus tulos..:(

Vierailija
13/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut kirjoiteltua... Nyt alkaa ovis olla käsillä, ja tarkoitus ryhtyä tosi toimiin. Niin tulinpa täältä etsimään jännäilykavereita =) On muuten melkoinen aukko tässä syyskeijujen listassa, loppukuulle meitä on aika vähän... Nyt kp 9/27. Heinäkuussa jätettiin pillerit ja hetti tärppäsi, mutta meni kesken rv6, siitä asti puuhailtu tjot-meiningillä. Mutta nyt on tarkoitus tähdätä varsinkin oviksen aikoihin. Meillä on ihana esikoispoika 06/04.

Mutta siis niitä jännäily ja tsemppaus kamuja... Ja olihan täällä muutama kenen kans mennään suht samoissa. En nyt muista nimiä... Ovisoireista kyseli Piipaa? (sori jos väärin) Mulla on viime kierroissa limaa tullut viikon verran ja saman verran tai päivän pari kauemmin tuntunut nippailuja mahassa. Ilmeisesti se rakkula aloittaa kypsymisensä ja siitä jo seuraa tuo nippailu. Ja limakin kehittyy koko ajan venyvämmäksi, kunnes yhtäkkiä on kuivaa, eli silloin on ilmeisesti ovis ohi. Mulla ovis on yleensä kp 12, näin itse päättelen..

Tulipa taas jorinaa... Toivottavasti pääsen joukkoon mukaan!

Vierailija
14/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja +++ rikasta sellaista! Pahoitteluni tädin yllättämille!

Eilen juotiin olutta ja kuoharia ja kuunneltiin rakettien pauketta. Ihan sisältä käsin.

Eilen testailin markettien pregnet stickillä. Negaa näytti kunnes n.15 min päästä valoon katsottuna näkyi valkoinen viiva, sellainen viivanpaikka...Että pitääkin tarkkaan tutkia.. En elättele mitään toiveita vielä. Kp nyt 27/? Eilen maidon eritys suivaantui ja rinnat täyttyivat todella nopeaan. Imetän siis vielä tyttöämme 10 kk pari kertaa pv ja yöllä. Nyt nännit tosi kipeät. En tiedä johtuiko siitä kun jouduin ihan lypsämään pitkästä aikaa.

Miille ja frodolla tsemppiä ensi kiertoon. Vai tuliko frodolle pirullinen täti kylään? ++Höntälle paljon onnea! iloitsen sun puolesta!!!

Edellisen raskauden oireista: N. kp 27/30 kahvi maistui metallille. Muuta oiretta en tuntenut. Tosin silloin vielä en niitä kuulostellutkaan. Periaatteena meillä oli " saa tulla jos on tullakseen" Sitten kp 31/30 testasin apteekin omalla ja selkeä vahva plussa viiva :-) Muistan vieläkin sen tunteen kun jalat alkoivat tärisemään ja olin niin jännittynyt ja onnelinen.

Pikkuesteri

Vierailija
15/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun, etten unohda:

*Onnea HÖNTTÄ! Olipas mukava saada uuden vuoden kunniaksi plussa-uutinen:)

*Pahoittelut MIIlle:( Tyhmä täti!

*Tervetuloa SELMIINA!

Täällä kp 25/28 eli aikasta pitkällä jo ollaan:o Viimeiset piinapäivät siis edessä, tosin paluu työelämään huomenna (FRODOlle iso halaus kohtalotoverilta) varmaankin saa ajatukset hetkeksi ihan muualle. Torstaina sitten testaillaan (jos testaillaan); mikäli olen kärsivällinen, niin haen tarpeen tullen torstaina testin apteekista, mutta jos en ole, tilaan kotitesteistä ja voin olla saman tien to-aamuna testailemassa:p Jotenkin vaan tuntuu, että

jos

tilaan testejä, niin satavarmasti menkat alkaa, mutta

jos

maltan mieleni, niin ehkä ne ei alakaan... Tää on niin tätä;) Onneksi täällä on ymmärtäväisiä ihmisiä, joille voi ja kehtaa kaikki hassut ajatuksensa tunnustaa:)

-L-

Vierailija
16/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli raskausoireG: esikoisesta en havainnut (koska en mitään tajunnut tarkkaillakaan) oireen oiretta ennen plussaa. Viikon päästä siitä alkoi " menkka" kivut, jotka oli ensin tosi kovat ja mä tietty ihan paniikissa:/ Alkuraskaudessa ne palasivat noin kerran viikossa, mutta myöhemmin tajusin jo olla huolestumatta. Lievää pahoinvointia kesti noin viikon joskus rv 7-8 tienoilla, sen jälkeen alkoi väsymys joka oli sanoinkuvaamattoman kamala!!! Olisin voinut vain nukkua, nukkua ja nukkua...Onneksi sekin helpotti ennen pitkää ja loppuraskaus oli enemmän tai vähemmän oireeton. Toki ihan normaalia raskauteen liittyvää vaivaa sun muuta oli vaihtelevasti, mutta kaiken kaikkiaan raskaus oli helppo ja vointini hyvä. Toivotaan että seuraava on samanmoinen;) Siis se, jonka ensi viikolla totean alkaneeksi;)))

Vierailija
17/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vaan tulla lisäämään vielä pari edellisen raskauden oiretta: palelu ja jano->pissahätä/pissahätä->jano. Siis alkuraskaudessa nämäkin.

Vierailija
18/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut plussista :)

Vai siirryt sinä haavekuva lokamassuihin...kökkö homma. Mulla kp 25,eli jännäksi menee,aattelin jos uskaltais tehä testin Ti tai Ke aamuna,mulla on niitä Prisman testejä joten ne ei ole kait herkimpiä?Oireita on alamahan tuntemukset sillon tällön ja kait lämmöt ylhäällä???

Sittehän sen näkee kun testin tekee,pelottaa vaan kamalasti tehä se.

Pelottaa nyt jo seuraamukset jos on raskaana( on takana viimme vuonna 3 keskenmenoa)

Haavekuva: minä käyn kyylämässä mitä sulle ja muille kuuluu jos sattuu niin että en tule lokamassuihin :)

Vierailija
19/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä, lueskelen näitä juttuja silloin tällöin, mut en aio pinoutua ainakaan toistaiseksi. Seuraan teidän tilanteita kyllä ja peukut on pystyssä!!! bd

En ole laskenu kp:ä enkä ovisaikoja, nyt on niiiiin luomukierto kuin olla voi, pupuillaan kun siltä tuntuu ja otetaan rennosti. Hih, stressi väheni puolella, kun en enää ole tänne ottanut niin aktiivisesti kantaa. =)

Ja aloitin viime yönä tupakkalakonkin, mut siitä en mene takuuseen, että kauanko pitää, mut yritystä on.

Sellaista, mut plussaonnea kaikille säteille ja Piipaa00; " kuullaan" ! =)

Kj25

Vierailija
20/25 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tarvisi muistaa että se on nyt 06 eikä 05 enää... Just kun oppii vanhan..

frodolle ja villiseepralle kiitokset kannustuksesta! Eilen tosiaan selkä ja jalat jomotti, ja maha tuntuu turvonneelta. Tänään on tuntunut muutama hassu tunne mahassa.. Kuinkakohan nopeesti sitä uskaltaa testata uudelleen? Kun mä tähän vaiheeseen pääsen niin olen ihan mahdoton. Oletetusta oviksesta huomenna kymmen päivää kulunut, eli huomenna olis kp 21/25?. Eli perjantaina vasta kannattais testata.

Tervetuloa Selmiina!

lillis & frodo: Ymmärrän ettei huvita mennä töihin huomenna. Ei paljon huvita mennä kouluunkaan, kun tuli juhlittua sen verran pitkään että heräsin vasta puol neljältä tänään.. ei varmaan paljon nukuta illalla.

pikkuesteri: Voihan se viiva hyvin viel muuttua plussaksi. Toisaalta niihin testiajan ulkopuolella tulleisiin ei voi luottaa, mutta oon myös kuullut että toisilla ne on viitannut raskauteen. Parin päivän päästä ollut jo haamu jne. :)

Eppa79: Tosi hyvä vinkki toi back-nappula! En ollut sitä huomannut mutta nyt helpotti huomattavasti muiden viestien kommentointia =) Meillä siis myös Mozilla käytössä ja tässä ainakin toimii.