Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveys potilas alakerrassa...APUA!

Vierailija
31.12.2005 |

Mitäkähän pitäis tehdä tällaisen kivan naapurin kanssa joka huutaa päivät ja joskus yölläkin. Itkee ja valittaa... Kerrostalossa kun asumme äänet kuuluvat selvästi. Ja varsinkin kun huutaa niin kuuluu vähemmästäkin. Hän on kuulemma jonkin sortin avohoitopotilas ja minua asia oikeastaan vituttaa sillä ostimme juuri ensimmäisen oman asunnon ja sitten tällanen vaiva alakerrassa! Isännöitsijä tietää asiasta mutta sanoo ettei pysty tekemään mitään, kun " sossu ei ota heitä tosissaan" että asukkailla tarvisi itse soitella. Mistä hitsistä mun pitäs tietää minne soitella ja miksi mun pitää tehdä laskua itselleni kun eikö taloyhtiön pidä heittää tommoset kokonaan pihalle. Sori vaan sääliä ei nyt heru kellekään! (Huuh, pakko purkaa tätä raivoa jonnekin...)

T. tympääntynyt

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sosiaalityöntekijöille, jos asia häiritsee! Puhelinluettelosta varmaankin löytyy mielenterveystyön väen numerot. Myötätuntoa ei heru, valitan.

Vierailija
2/8 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei naurata - äijä höröttää yöt ja päivät ja polttaa tupakkaa. Meille tulee joistain koloista karmea katku. Kyllä v*ttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sinä osakkeenomistajana vaikutat päätöksentekoon eli hus vuosikokoukseen vaikuttamaan!

Sääliksi käy alakerran ihmisparkaakin, jonka paikka ei varmaan olisi avohoidossa ollenkaan!

Vierailija
4/8 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hoidossa tämä ihminen kuulemma onkin, mutta lomailee hoidostansa. Ja mikäs sen parempi kuin laittaa hullu kotiin jouluksi ja uudeksi vuodeksi. En sitäpaitsi alkuunsa ymmärrä miksi ihmisiä kotiutetaan kun he eivät ole terveitä. Pari viikkoa oli aivan normaalia ja sitten hän taas palasi lomalle...

Se on muuten tosi kiva kun kuuntelee tällaista ihmistä ja sitten alkaa hysteerisenä vastasyntyneen äitinä miettimään mitäkähän tällainen ihminen voi mieleensä saada... Ihan oikeasti kuka voi tietää mitä hänen päässään liikkuu!!!?

Ja älä huoli, kyllä soittelenkin heti seuraavana arkipäivänä tai sitten kohta poliisille että hakevat hänet huutamaan vaikka putkaan. Niillekin voi vähän liioitella että ottavat tosissaan!

Vierailija
5/8 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totu siis siihen, että asuu alakerrassasi. Pyydä vaikka kahville, tuskin se sut syö.

Vierailija
6/8 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä munkin mielestä sairas ihminen kuuluu hoitoon eikä yksin kotiin kun ei siellä selvästikään ole hyvä olla.

T.tympääntynyt

Vierailija
7/8 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös asui herttainen pariskunta alakerrassa muutama vuosi sitten ja polttivat tupakkaa. horneja pitkin haju tuli keittiöön ja sitä myöten koko asunto haisi pahalle. ei tupakalle vaan vielä pahemmalle " jälkihajulle"

ihmiset on niin rasittavia kun eivät osaa asua kerrostalossa. kävin heille sanomassakin että olen saanut astman(en kyllä ole) ja voisitteko siirtyä tupakoimaan parvekkeelle, kun meillä haisee aika pahalle. sanoin tämän tosi asiallisesti ja he lupasivat siirtyä keittiöstä olohuoneeseen tupakoimaan.... eivät siis koskaan parvekkeelle päässeet.

Vierailija
8/8 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, pyydän takuulla kotiini kahville alakerran naisen. Siitä vasta rattoisa keskustelu syntyisi. No kuinkas menee, ai olet taas huutanut viimeiset 5 tuntia. Mites meillä? No tosi hyvin, kuunnellessa sun huutoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme