Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keittosuolaliuoksen teko-ohje, miten vesi/suola-suhde????

31.12.2005 |

7-kuukautinen on jo viisi vuorokautta karmivassa räkä/yskätaudissa. ehkä nyt pikkaisen kuumettakin.

ilmeisesti adeno-virus jyllää meillä päin, kun soittelin päivystävälle sairaanhoitajalle ja kerroin tilanteesta.

tissihommat on vaikeita, kun nenä tukkeutuu. olen ensin liottanut nenää keittosuolalioksella. se on sikakallista apteekissa, ja apteekkiin on meiltä melkoinen matka, lieneekö enää aukikaan.

kotikemistit huomio, pullon kyljessä lukee 9 mg/ml

eli keitetään vettä, laitetaanko karkeaa suolaa vai hienoa?

jos on yksi desilitra vettä, paljonko suolaa=montako teelusikkaa suolaa vai ruokalusikallisia???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttäny flunssassa sellasta huuhtelukannua,johon tulee suolaa 1tl ja vettä 3dl,ensin käytin hienoa ruokasuolaa,mut nyt lääkäri sanoi et merisuola parempi ja ostin hienoa merisuolaa..Tällä samalla suhteella voi tehdä lapselle ja pipetillä tiputtaa nenään.

Vierailija
2/2 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko hoitaja puhunut rs-viruksesta.... sitä jyllää nyt kaikkialla... myös meillä on poika sekä minä kipeänä.

meillä on käytetty isommasta keittosuolaliuos pullosta nenän aukaisuun, ollaan saatu reseptillä joskun kun käytettiin astmalääkkeen antoon laitetta joka tarvitsi keittistä..... ruiskulla ja neulalla otan keittiksen ja ruiskulla avitan nenään. auttaa kyllä tosi hyvin.

samoiten sipuli ( valko/kelta) sukkahousun sisälle roikkumaan sängyn viereen.... ilmankostutin... sängyn pääty koholle ( ei toimi meillä enään 1v8kk koska pyörii ja hyörii unissaan).... sauna ( jos kuumetta, EI saunaan) ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla