Mitä mä oikein lähtisin opiskelemaan?
Tää on niin raastavaa, kun en tiedä mitä alkaisin opiskelemaan. Lukio ja ammatillinen tutkinto käytynä. (kaksoistutkinto, en vaan pidä tästä työstä) Yksi lapsi. Pari haaveammattia on, mutta sisäänpääsyprosentit yliopistoon niille aloille on niin pieniä, etten vaan ehdi lukea tarpeeksi pääsykokeisiin päästäkseni sisään :I Pitääkö alkaa kota arpomaan, että mihin menisi? Miten voin valita, kun kaikki kiinnostaa vähän, mutta mikään ei kuitenkaan tunnu " juuri oikealta" ? Kohta pitäisi jo alkaakin lukea, mutta kun ei pysty päättämään, että mitä lukisi...
Kommentit (4)
tai sitten sisustussuunnittelua. Luovaa työtä, jossa saat määrätä työtahdin ja asiakkaat ovat iloisia:)
t. juristi
Itse haavailin aikani yliopistopaikasta, johon pieni pääsyprosentti ja ajattelin, että en ikinä pääse sisään eli en edes yritä. Samalla opiskelin toista alaa joka tuntui järkevältä, mutta ei kuitenkaan omalta. Vihdoin sain kuitenkin haettua haaveilemaani paikkaan ja pääsin ensi yrittämällä tosi hyvillä pisteillä sisään!
Harmittaa vieläkin kun en aikaisemmin edes yrittänyt päästä sisään...
Eli tsemppiä vaan!
linjalle ja 7 otettiin sisään. Olin niiden sisälle päässeiden joukossa!!!! En ois kyllä ikinä uskonut :) Joten AINA kannattaa yrittää!!!!
http://www.opintoluotsi.fi/Linkkihakemisto/Kategoriat.aspx?classID=43ed…