Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA oi kokkikolmoset! Ostin kaksi leivitettya porsaan sisafilepihvia mutten kiireessa alynnyt kysya tiskilta, miten pihvit valmistetaan.

Vierailija
31.12.2005 |

Saisinko jonkin hyvän neuvon, mulla on keittiössä peukalo keskellä kämmentä...haluan pihvit kypsinä enkä mediumina (olen raskaana) mutta pelottaa että korppujauho kärähtää.....HJÄLP!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nuijia pihvejä ohuemmaksi kevyesti, vaikka nyrkillä, että kypsyvät nopeammin eikä korppujauhot kärvenny. Paista voin ja öljyn seoksessa niin ei pala tai rasva räisky.

Vierailija
2/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaassa öljyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitanko öljyn sekaan voita?

Vierailija
4/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

peri minuuttia per puoli lienee riittävä. käännä pihvi kun verinenneste tulee toiselta puolelta ja kun kirkas lihasneste tulee pintaan niin kypsä.

Vierailija
5/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


peri minuuttia per puoli lienee riittävä. käännä pihvi kun verinenneste tulee toiselta puolelta ja kun kirkas lihasneste tulee pintaan niin kypsä.

Vierailija
6/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä leivitetystä katsota mitään nesteitä, paistsa miedolla lämmöllä niin kauan että pinta on ruskeaa muttei pala. Puoli minuuttia on ehdottomasti liian vähän porsaanlihalle!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudan sisäfileelle se käy, ei porsaan joka on oltava kypsää.

Vierailija
8/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee mieli pilata pihvejä kun olivat niin kalliita....:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


peri minuuttia per puoli lienee riittävä. käännä pihvi kun verinenneste tulee toiselta puolelta ja kun kirkas lihasneste tulee pintaan niin kypsä.

Vierailija
10/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ei tee mieli pilata pihvejä kun olivat niin kalliita....:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


mikäli isket JÄÄKAAPPIkylmät pihvit kuumalle pannulle, on lopputulos erittäin paljon huonompi kuin huoneenlämpöisten pihvien paistaminen =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä