prismasta saa lasten talvihaalareita 9,90e
merkki on mikä lie kide kids tai jotain. väreinä pinkki ja musta. ostin tytölle sen pinkin vaikkei kosteussuojattu olekaan niin menee vaikka kauppareissuilla:) tiedoksi vaan muillekin köyhille, en kaipaa nyt mitään olet-huono-äiti-kun-et-osta-reimatecejä saarnaa:p T:opiskelijaäiti
Kommentit (15)
meillä nuo halpikset on pihahaalareina ja reimatecejä säästän kauppareissuille/kyläreissuille jotta säilyvät paremmin ja myyntiarvo säilyy. ihan on ok haalareita mun mielestä. tosin omani ostin jo syksyllä ja sillon hinta oli 20e mutta aattelin hakea parit lisää enstalveksi.
kakarat pihalla koulussa jne käyttäytyy niin kuin käyttäytyy!
sinne mennään autolla) TOPPAHAALAREISSA? ja sit vinkuuvat kun on kuuma ja ahistavaa.. Ethän itekään mene kauppaan toppapuvussa???
ja otetaan haalari sitten marketissa pois.
kauppareissu hoituu ihan näppärästi kävellenkin joten haalari on kyllä tarpeen. t:ap
Siis apua ei voi olla totta... sehän nimenomaan on tehty ulkoleikkeihin!! Meillä kyläillessä mokkatakki pojalla ja (teko)turkki tytöllä.
varmaan rumat tuohon hintaan. se pitää olla ihanan kallista:)))
onhan se nyt sanomattakin selvää että niitä kalliita haalareita pitää säästää ja näytellä vaan naapureille että meillä on muuten varaa tämmösiinkin vaikkei tosiasiassa oliskaan.. sitten ne myydään ensisyksynä törkeeseen ylihintaan huutonetissä ja ostetaan alesta uudet puoli-ilmaiseksi. näin se homma toimii..
Mä taas ostin nyt aleista kaks oikein kunnon haalaria kosteussuojaa ja corduraa yms. Ihan siksi, että ensi vuonna tähän aikaan lapset ovat tarhassa ja tarhaulkoilut on kuitenkin niin pitkäkestoisia, että kunnon varusteet ovat tarpeen. Eli ikään kuin lapsen työvaatteet kyseessä.
En kyllä yli 30¿/puku maksanut kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis apua ei voi olla totta... sehän nimenomaan on tehty ulkoleikkeihin!! Meillä kyläillessä mokkatakki pojalla ja (teko)turkki tytöllä.
Missä te kyläilette kun pitää olla hienommat vaatteet? Tyhmää!
Hyvät haalarit ulkoleikkeihin, on mun motto. Joku halpis menee kyläilyyn, ulkovaatehan se on.
Eikö se oo kamalan kuuma ja paha kun ei voi ottaa yläosaa pois???
Meillä lapsilla kauppareissuilla takit ja esim.vuorelliset farkut/sammarit. Joskus myös esim.neulepaita/toppaliivi