Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen muun mielestä kenkämuoti kamalaa tänä talvena?

Vierailija
30.12.2005 |

Eihän niissä oo kunnon pohjiakaan.. Tarkeneeko semmosilla tossuilla sitte??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin vaatemuoti.

Vierailija
2/10 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paksut pohjat niiden pitäisi ap olla? Voithan ostaa vaelluskenkä tyyppiset jalkineet niin tarkenee hyvin. Ja tarviiko sitä aina olla viimeisen muodin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä muotikengissä ei oo hädin tuskin ku sentin paksunen :D

Esim. saappaat missä on 5 cm paksunen tasainen pohja, ei löydy mistään. Saappaita on, mut niissä on joko hirvee piikkikorko tai sit ihan ohut pohja..

Huh, tuskastuttaa ;D

Vierailija
4/10 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä..

Itse etsiessäni talvikenkiä, sain huomata, että sellaiset perusjunttimalliset talvikengät olivat kaikista parhaimman tuntuiset jalassa. Eivät kiristäneet, eikä puristaneet ja sinne mahtuu villasukkakin tarvittaessa sekaan. Etsin siis ULKOILUkenkiä. Myyjä kyllä Intersportissa tarjosi jos jonkinlaisia muodikkaita ja sporttisia ulkoilukenkiä, mut kaikissa jalkojen oli huono olla. Eikös pääasia olekaan enää, että on sopivat vaatteet/jalkineet joissa on hyvä olla? Onneksi mun ei tarvii kulkea muodin mukana.. huh!

Vierailija
5/10 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan en löydä miellyttäviä kenkiä kun kaupat on täynnä näitä kamalia muotikenkiä. Eli en löydä " perusjunttimallisia" :)

ap

Vierailija
6/10 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tykkään ihan hirveesti sellassista platform kengistä,mutta niitä ei paljoa enää tahdo kenkäkaupoista löytyä,kun kaikki on tätä kummalista tossu tyyliä.

Musta esimerkiksi Tarja Turusella on aina IIIIIIHANAT kengät esiintyessään...Mussa vissiin piilee joku goottipeikko=D

Vierailija
7/10 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi haaveena että ois varaa teettää jossain itselle hyvät kengät, mun jalka kun on ongelmallisen leveä niin hyviä kenkiä vaikea löytää.

Vierailija
8/10 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksuutta löytyy myös tuosta varpaiden kohdalta

Vierailija
9/10 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.skobutiken.se/images/image_gladiator_whts.jpg

Näitä on sitten kävelykenkien näköisenä,saappaina ja kaikissa ei kyllä ihan noin korkea kyllä tuo korko ole.

Itselläni on lähinnä 7-10cm korkoa=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi