G: Millä nimellä pulisosi on puhelimesi muistissa?
Kommentit (20)
Oli aiemmin lähikolleega, tuntuisi hassulta vaihtaa nimi nyt. Etenkin kun joudun töissä edelleenkin vastailemaan hänen puheluihinsa / vastaanottamaan tekstareita niin että kaikki näkevät.
Löytyy ensimmäisenä kun klikkaa taaksepäin.. plus että näytöllä vilkkuu sydämet..
osaa niin hellyyttävästi sanoa " mul mul" ihana spanieli-ilme naamalla.
Vaikka meillä on ollut jo kolme vuotta sama sukunimikin, niin mitä sitä muuttamaan. Sydämet vilkkuu täälläkin. On se niin lutusta. Heh.
ja mullakin lähtee ruudussa sydämet vilkkumaan kun hän soittelee.
tai
*kultasemi* M:llä tarkoituksella, kun olin joskus lähettänyt viestin, missä kutsuin häntä KULTASEMI nimellä :D
Löytyy ensimmäisenä listalta, ja joskus, kun lapset lähettelevät omin päin viestejä, menevät isälle.
Miten olenkaan niin mielikuvitukseton, ettei ole tullut muu edes mieleen... Ja sydämiä en edes osaa laittaa vilkkumaan, apua!
Aiemmin oli mullakin Aaviomies. Tiedän itse olevani aaviovaimo :-D
joku teitä auttanut henkilö haluaisi ilmoittaa miehellenne mitä on sattunut. Miten hän löytäisi puhelimestanne jonkun peepen tai aa:n ja keksisi että kas tässähän on tuon tajuttomana viruvan naisen mies???
Mulle ei ainakaan tulisi edes mieleen olla niin fiksu että soittaisin jonkun kännykällä, toimittaisin ihmisen vain ambulanssiin.
osaa niin hellyyttävästi sanoa " mul mul" ihana spanieli-ilme naamalla.
Vierailija:
joku teitä auttanut henkilö haluaisi ilmoittaa miehellenne mitä on sattunut. Miten hän löytäisi puhelimestanne jonkun peepen tai aa:n ja keksisi että kas tässähän on tuon tajuttomana viruvan naisen mies???
Jos, ja jos niin lehmätkin lentäisi!!!!!!!!!
mutta arvatkaapa miten rakkaani on tallentanut minun numeroni: Virallisesti Sukunimi Etunimi -tyyliin... aika kummallista minusta...
perfektionisti, minulla on koko luettelo tyyliin
" Miettinen, Minna" , siispä aviomiehenikin on nimellään eli esim. " Virtanen, Ville" .
Voi kuinka romanttista :D
itse tiedän olevani " Laura Kulti ********nen" )siis sukunimi on tuo tähditetty)....
Ja miehelläni sellainen nimitys minusta,jona hän kutsui minua lähes ekoilta treffeiltä saakka.Sellainen tosi söpö=)
Aikaisemmin oli etunimi vaan, mutta häiden jälkeen vaihdoin aviomieheksi ;)
1 siksi että löytyy helpommin listalta