Lue keskustelun säännöt.
kenellä on poikia enemmän kuin 4
30.12.2005 |
Toivotko koskaan että saisit tytön? Tai oletko jo saanut? Entä toivooko monen tytön äidit koskaan poikaa?
Kommentit (2)
Monipuolisuus olisi rikkaus perheen sisällä.
Tytötkin jo toivovat veljiä.
Pojantekovinkkejä siis vastaanotetaan :) .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija: