Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi-vuosi ja alkoholi?!

30.12.2005 |

Tällaista vaan oisin kysellyt että kun se vuosikin tuossa kohta vaihtuu ja hieman juhlistaakkin täytyy, että miten muut meinaavat juhlia ja sallitteko pienen alkoholimäärän nauttimisen?

Itse ajattelin juoda kaveri seurassa pari lasia punaviiniä.. Olisiko kommentteja, meinaatteko itse nauttia alkoholia silloin, mitä/paljonko?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten juon loppuillan pommacia ja mehua ;)

Miehen kanssa ollaan tätä raskaus ja alkoholi- keskustelua käyty, kun olen pohtinut uskallanko juoda lasillisen siideriä saunan jälkeen. Mies sanoi, että juo vaikka koko pullo, vähemmän se vauvaa vahingoittaa, kuin se, jos polttaisin koko raskausajan tupakkaa. Sen jälkeen olen hyvällä omallatunnolla juonut pari kertaa lasin siideriä, viimeksi jouluna maistoin pitkästä aikaa olutta (ja sain todeta, että se ei passaa minulle, lasillinen riitti saamaan mahan sekaisin :/)

Eggis rv 17+1

Vierailija
22/24 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopparbergin siideriä aion juoda, on tosi hyvää. Joulupöytäänkin ostettiin punaviini alkoholittomana.. Sitä mietin et jos kuitenkin pikkolopullon ostais aitoa kuoharia tai samppanjaa, enempää en kuitenkaan aio ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun muutama suosikki:

-Kopparbering alkoholiton siideri, päärynä maultaan ja paljon paremman makuinen kuin alkoholillinen.

-Kaupasta ja alkosta löytyvä saksalainen alkoholiton kuohuviini (Carl Jung; Schloss Boosenburg), Ei tod. eroa muuten alkoholillisesta kuin että ei ole kitkerää. Etiketissä lukee, että sisältää alkoholia ENINTÄÄN 0,5 til %.

Huom! Elysee areena alkoholiton sisältää alkoholia 2,2 til % vaikka löytyykin alkoholittomien hyllyltä alkosta. Kysyin, että miksi se siellä on kun kuitenkin niin paljon til %, " se nyt vaan luokitellaan holittomaksi" . (Tämä tiedoksi niille, jotka haluavat ehdottomasti pitää 0-toleranssin.)

Vierailija
24/24 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani lueskeltuani kaikkien erilaisia kommentteja ja ehdotuksia päätin lampsia alkoon ja ostin pullollisen alkoholitonta mansikanmakuista punaviinia.. Sitä sitten nautiskellaan hyvällä omatunnolla. On se paljon mukavampaa naureskella sitten muille aamulla kun ne potee kauheeta krapulaa ja itse on elämänsä parhaimmassa kunnossa :) Voi olla että alkaa tämän yön jälkeen maistua alkoholiton vaihtoehto myös kavereille! Se on kyllä kumma kun siellä alkossakin mainostettiin alkoholittomiksi sellaisiakin tuotteita missä oli selvästi prosentteja mukana!? Ehkä niitä sitten on niin vähän että se voidaan luokitella alkoholittomaksi, mutta kannattaa silti aina kurkata pullon taakse että kuinka vahvaa se onkaan =)

Mutta kiitos kaikille jotka otitte kantaa.. tästä on hyvä jatkaa!