Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan haastateltu lehteen tai miten lehtikuviin pääsisi esim. meidän talo?

Vierailija
29.12.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos taloasi haluat esitellä jossain lehdessä, niin nappaa asunnostanne digikuvia (joku erikoisuus joka teillä on yms.) ja lähteä sähköpostilla lehden toimitukseen. Joku toimittaja voi kiinnostua asunnostanne.

Vierailija
2/7 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tähän ikään mennessä vielä " päässyt" niin et ole riittävän mielenkiintoinen ihminen.

Mutta juutottakai kuuluisuus tekee autuaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kiinnostunu siitä, millainen ta mulla on, ei musta (kun ei mussa ole mitään kovin valtakunnallisesti mielenkiintoista)

Vierailija
4/7 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloaan voi itse tarjota suoraan lehdelle, esim. päätoimittajalle tai toimituspäällikölle. Lehdestä voidaan tulla katsomaan, mutta se ei vielä tarkoita, että tehdään juttua. Täytyy olla kuvauksellinen kohde ja mielellään jotain vähän erikoisempia (ei kummallisia!) ratkaisuja.

Joskus esitellään aika tavallisiakin remontteja, mutta silloin pitää ottaa yhteys jo suunnitteluvaiheessa, jotta eri vaiheet voidaan kuvata.

Vierailija
5/7 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaankin lehteen ja pari juttua tehtykin. Mä en ottanut yhteyttä lehtiin, vaan he minuun. Joka pyyntöön en suostunut, kun en pitänyt juttuideoista.

Vierailija
6/7 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on minuakin haastateltu lehteen ja telkussa olen ollut myös. Useammin kyllä olen itse ollut se haastattelija.

Vierailija
7/7 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, virolaisessa lehdessä on minusta juttua. Sitten ollessani 6v tehtiin meistä perhejuttu kuvineen kaikkineen.En muista sitä mutta leike on tallella.Radiossakin olen ollut parisen kertaa.Niin ja eräillä festareilla jouduin kameran ja kyselyn uhkriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä