Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lesbot harrastaa seksiä?

Vierailija
07.11.2012 |

Olen nainen, en ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa mutta kiinnostaisi tietää, mitä se toiminta pitää sisällään...

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin bi seksuaali mutta vastaan omasta puolestani. Strappi on oivallinen väline. 

Meillä leikitään tällä.  https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/strapon-d…;

Vierailija
42/67 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tyttöystäväni kanssa sellainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kykene tähänkään eli varsinaiseen yhdyntään.

On se miehen biologia vaan niin supreme!

Vierailija
44/67 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelemalla?

voisin hyvin kuvitella ( en ole homo/lesbo, tai ikinä tuntenut yhtäkään ihmistä elämäni aikana, joka se 'sellainen' olisi? - en tiedä, missä 'ihmeen kaapissa' ne itseään oikein pitävät 'pesää'.tms.).

rakastelu on arvaukseni.

Vierailija
45/67 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin bi seksuaali mutta vastaan omasta puolestani. Strappi on oivallinen väline. 

Meillä leikitään tällä.  https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/strapon-d…;

Sitten naiset sanoo, ettei ne tarvitse kalua?? 

Vierailija
46/67 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi myös lähes aina monipuolisempaa kuin heterosuhteissa. Esim. 'naamalla ratsastaminen' ja pyllyn nuoleminen on niin normaaleja seksin muotoja meillä, että ihmetyttää heteroparien oudoksuminen näihin :)

Eipä vaimo pidä kummastakaan, vaikka aikoinaan eli naisen kanssa parisuhteessa. Ei harrastanut moisia silloinkaan. Itse kyllä tykkään.

Vierailija
47/67 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboilla on kumikyrvät joilla ne runkkailee. Se on oikean kalun korvike. Tunnen useita lesboja. He vihaavat yleisesti miehiä, mutta haluaisivat kalua. Joten he päätyvät kompromissiin

Vierailija
48/67 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, itse aikakin, paljon kiinnostuneempi ap:n kysymyksen sijaan, siitä tiedosta: 'Miksi lesbot/homot/yms.ihmiset harrastavat seksiä'? Tai, jos sellaista 'edes tapahtuu/on mahdollista/tms.', ihmisille? (jossain.joskus.tms..)

Henk.koht. en ole (ikinä, koskaan.tms) tavannut ketään sellaista ihmistä, edes pitkässä elämässäni.

v.p. -76/4

Vierailija
49/67 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

v.p. -76/4 kirjoitti:

Olisin, itse aikakin, paljon kiinnostuneempi ap:n kysymyksen sijaan, siitä tiedosta: 'Miksi lesbot/homot/yms.ihmiset harrastavat seksiä'? Tai, jos sellaista 'edes tapahtuu/on mahdollista/tms.', ihmisille? (jossain.joskus.tms..)

Henk.koht. en ole (ikinä, koskaan.tms) tavannut ketään sellaista ihmistä, edes pitkässä elämässäni.

v.p. -76/4

Kyllä sitä tapahtuu, muruseni, ja se tuntuu todella hyvältä.

Ethän sinä mitenkään voi tietää, ettet ole tavannut ei-heteroseksuaaleja :D

Vierailija
50/67 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usea nainen kaipaa sitäkin, että nuolennan jälkeen saa munaa ihan pimpsaan.

Sen takia, jotkut tai kovin useat naiset on Bi.

Vierailija
51/67 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku aiemmin kirjoittikin, penistä ei nainen  tarvitse, miesten keksimää se on. Helpoiten ja parhaiten sen orgasmin saa sormilla tai kielellä tehtyä.

Vierailija
52/67 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku aiemmin kirjoittikin, penistä ei nainen  tarvitse, miesten keksimää se on. Helpoiten ja parhaiten sen orgasmin saa sormilla tai kielellä tehtyä.

Mihin sitä miestä edes tarvitaan, helpoiten orkut saa värisevillä seksileluilla.

(Ymmärtänet varmaan sarkastisen logiikan...)

Vierailija
53/67 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä miestä edes tarvitaan, helpoiten orkut saa värisevillä seksileluilla.

(Ymmärtänet varmaan sarkastisen logiikan...)

Ei mitään sarkasmia. Ihan miehen tekemänä sormin tai kielellä on parasta. Sitten sietää sen panonkin.

Vierailija
54/67 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hankaamista, suutelua, hiplaamista... en ole koskaan kokeillut, mutta näin voisin kuvitella,

Jos mun täytyisi laukaista nainen tekisin sen nuolemalla "terävällä" kielellä klitorista samalla kun pyörittäisin paria sormea g-pisteessä.

Paitsi, että tuskin tuolla tekniikalla saisit laukeamista aikaan.

Vierailija
55/67 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hankaamista, suutelua, hiplaamista... en ole koskaan kokeillut, mutta näin voisin kuvitella,

Jos mun täytyisi laukaista nainen tekisin sen nuolemalla "terävällä" kielellä klitorista samalla kun pyörittäisin paria sormea g-pisteessä.

Paitsi, että tuskin tuolla tekniikalla saisit laukeamista aikaan.

Ei välttis terävällä kielellä, mutta laukean varmasti kieli ja sormi yhdistelmällä

Vierailija
56/67 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät voi harrastaa seksiä keskenään. Missä olet ollut biologian tunnilla?

Vierailija
57/67 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/67 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten naiset sanoo, ettei ne tarvitse kalua?? 

Tuskin kaikki naiset sanoo?  Seksi on moninaista ja monipuolista, jos niin vain haluaa. 

Kannattaa olla rohkea ja kokeilunhaluinen. 

Vierailija
59/67 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lesboystävää, ja molempien kanssa olen päätynyt sänkyyn. Toistaiseksi kaikilla kerroilla se on ollut yksisuuntaista seksiä, kun he ovat rakastelleet minua suullaan. Jos hyvän seksin mittareina olisi pelkkä nautinnon määrä, voimakas orgasmi ja autuaan tyydyttynyt olo seksin jälkeen, niin väittäisin, että naiset osaavat rakastella paremmin kuin miehet. 

Vierailija
60/67 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihanaa", niin pienikaluisilla miehillä ei ole hätäpäivää.. On se pienikin penis sentään penis, kuin pelkkien pimppien yhteen hankaaminen.

Että näin.

Jos miehellä on pieni penis, niin sen pitää löytää nainen jolla on pieni pillu jonne ei mitkään mahtimelat mahtuisi. Näin se luonto on asian suunnitellut. Ihan yhtä hyvältä se pienen munan stumulointi tuntuu kuin ison. Tarttee vain oikean kokoisen reiän. Ja suu sopii kaikille kaikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän