Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lesbot harrastaa seksiä?

Vierailija
07.11.2012 |

Olen nainen, en ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa mutta kiinnostaisi tietää, mitä se toiminta pitää sisällään...

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksittelua, saksittelua. Pillut vastakkain auotaan raajoja kuin saksia. Välillä pillufartataan toisen sisällä, ja taas sakset käyntiin.

Vierailija
2/67 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanaa", niin pienikaluisilla miehillä ei ole hätäpäivää.. On se pienikin penis sentään penis, kuin pelkkien pimppien yhteen hankaaminen.

Että näin.

Kieli ja sormet toimivat naisen orgasmin tuottamiseen 500% paremmin. Tuo peniksen merkitys on miesten keksimä juttu. Ja toki suuri osa heteronaisista nauttii myös yhdynnästä.

Vierailija
4/67 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin kerran l-koodia vai mikä se oli, ja siinä ne hieroi vaan pimpuleita vastakkain.

Vierailija
5/67 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sisältää penetraation johonkin reikään?

Vierailija
6/67 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillan yhdessä :) se on aika ihanaa

Vierailija
7/67 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että on lesbo :)

Vierailija
8/67 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän saa kyllä kaupasta, kestävät pidempään ja malliakin voi vaihtaa.

Vierailija
9/67 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankaamista, suutelua, hiplaamista... en ole koskaan kokeillut, mutta näin voisin kuvitella,

Jos mun täytyisi laukaista nainen tekisin sen nuolemalla "terävällä" kielellä klitorista samalla kun pyörittäisin paria sormea g-pisteessä.

Vierailija
10/67 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin toinen kasvattaa spontaanisti mulkun. Sit ne nussii normaalisti.

Vierailija
11/67 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuu naapurin Peran.

Vierailija
12/67 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nauttii suunnilleen samasta kuin minä, niin pitkää suutelua, rinnat huomioidaan kunnolla, sormetusta, nuolemista, pari sormea sisään ja vibra klitalle.

Vierailija
13/67 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanaa", niin pienikaluisilla miehillä ei ole hätäpäivää.. On se pienikin penis sentään penis, kuin pelkkien pimppien yhteen hankaaminen.

Että näin.

Vierailija
14/67 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana ja olen bi, mutta siis ihan kaikenlaista seksi pitää sisällään mitä miestenkin kanssa paitsi että penetraatio emättimeen (tai peräsuoleen) pitää hoitaa joko sormilla tai apuvälineillä.

Vierailija
15/67 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun täytyisi laukaista nainen tekisin sen nuolemalla "terävällä" kielellä klitorista samalla kun pyörittäisin paria sormea g-pisteessä.

Väärin. Sä kysyisit siltä naiselta, mitä se haluaa sun tekevän itselleen.

Useammankin naisen kanssa olen seksiä harrastanut (ja nainen siis olen) ja ainoa mikä on varmaa on se, että jokaisella on ihan yksilölliset mieltymykset. Ei kaikki halua mitään sisälleen, ei kaikki halua suuseksiä, ei kaikki pidä suutelustakaan, jne.

Vierailija
16/67 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataan lättistä.

Vierailija
17/67 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täys hetero mies. Kaunista katsottavaa se on, ja väittäisin että ottavat huomioon toisenkin osapuolen. Tosi seksikästä kun he harrastavat dominaleikkejä

Tämän tuttavaparin haluaa seksileikkejä kun me heterotkin.

Vierailija
18/67 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täys hetero mies. Kaunista katsottavaa se on, ja väittäisin että ottavat huomioon toisenkin osapuolen. Tosi seksikästä kun he harrastavat dominaleikkejä

Tämän tuttavaparin haluaa seksileikkejä kun me heterotkin.

Vierailija
19/67 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lesbopareilla löytyy 2-päinen dildo, jota muljutetaan välissä.

Vierailija
20/67 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä yleensä: Ensin hyväillään yleisesti, hierotaan rintoja ja nännejä, suudellaan, nuollaan klittaa, hierotaan klittoja vastakkain, 69 nuolemalla molemminpuolinen orgasmi ja lopuksi rauken pitkää suutelua päällekkäin/sivuttain hyvän rakastelun päättäjäisiksi. Yhdessä suihkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi