Miten lesbot harrastaa seksiä?
Olen nainen, en ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa mutta kiinnostaisi tietää, mitä se toiminta pitää sisällään...
Kommentit (67)
"Ihanaa", niin pienikaluisilla miehillä ei ole hätäpäivää.. On se pienikin penis sentään penis, kuin pelkkien pimppien yhteen hankaaminen.
Että näin.
Kieli ja sormet toimivat naisen orgasmin tuottamiseen 500% paremmin. Tuo peniksen merkitys on miesten keksimä juttu. Ja toki suuri osa heteronaisista nauttii myös yhdynnästä.
Mä katsoin kerran l-koodia vai mikä se oli, ja siinä ne hieroi vaan pimpuleita vastakkain.
ainakin sisältää penetraation johonkin reikään?
kokeillan yhdessä :) se on aika ihanaa
Niitähän saa kyllä kaupasta, kestävät pidempään ja malliakin voi vaihtaa.
hankaamista, suutelua, hiplaamista... en ole koskaan kokeillut, mutta näin voisin kuvitella,
Jos mun täytyisi laukaista nainen tekisin sen nuolemalla "terävällä" kielellä klitorista samalla kun pyörittäisin paria sormea g-pisteessä.
Ensin toinen kasvattaa spontaanisti mulkun. Sit ne nussii normaalisti.
mutta jos nauttii suunnilleen samasta kuin minä, niin pitkää suutelua, rinnat huomioidaan kunnolla, sormetusta, nuolemista, pari sormea sisään ja vibra klitalle.
"Ihanaa", niin pienikaluisilla miehillä ei ole hätäpäivää.. On se pienikin penis sentään penis, kuin pelkkien pimppien yhteen hankaaminen.
Että näin.
takana ja olen bi, mutta siis ihan kaikenlaista seksi pitää sisällään mitä miestenkin kanssa paitsi että penetraatio emättimeen (tai peräsuoleen) pitää hoitaa joko sormilla tai apuvälineillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun täytyisi laukaista nainen tekisin sen nuolemalla "terävällä" kielellä klitorista samalla kun pyörittäisin paria sormea g-pisteessä.
Väärin. Sä kysyisit siltä naiselta, mitä se haluaa sun tekevän itselleen.
Useammankin naisen kanssa olen seksiä harrastanut (ja nainen siis olen) ja ainoa mikä on varmaa on se, että jokaisella on ihan yksilölliset mieltymykset. Ei kaikki halua mitään sisälleen, ei kaikki halua suuseksiä, ei kaikki pidä suutelustakaan, jne.
Itse olen täys hetero mies. Kaunista katsottavaa se on, ja väittäisin että ottavat huomioon toisenkin osapuolen. Tosi seksikästä kun he harrastavat dominaleikkejä
Tämän tuttavaparin haluaa seksileikkejä kun me heterotkin.
Itse olen täys hetero mies. Kaunista katsottavaa se on, ja väittäisin että ottavat huomioon toisenkin osapuolen. Tosi seksikästä kun he harrastavat dominaleikkejä
Tämän tuttavaparin haluaa seksileikkejä kun me heterotkin.
Kaikilla lesbopareilla löytyy 2-päinen dildo, jota muljutetaan välissä.
Näin meillä yleensä: Ensin hyväillään yleisesti, hierotaan rintoja ja nännejä, suudellaan, nuollaan klittaa, hierotaan klittoja vastakkain, 69 nuolemalla molemminpuolinen orgasmi ja lopuksi rauken pitkää suutelua päällekkäin/sivuttain hyvän rakastelun päättäjäisiksi. Yhdessä suihkuun.
Saksittelua, saksittelua. Pillut vastakkain auotaan raajoja kuin saksia. Välillä pillufartataan toisen sisällä, ja taas sakset käyntiin.