' ' ' SYYSÄTEET TORSTAIHIN' ' '
Kommentit (31)
Selvitin tuossa taka-alalla tuon syyssäteiden ja syyskeijujen eron ja juuri eilen illalla Anskun tavoin tipahdin tuolta syyskeijuista = (. Kolmatta kiertoa siis kuumeillaan sitä kolmatta = ).Ollaan Lahdesta, minä 32, mies 30. Miehen lapset -94 ja -98, minun muksut -01 ja -03. Yhteisinä rakkauden hedelminä kaksi koiraa...
Tosi upeeta!!! Ja joku muukin oli plussannut ONNEA!
En ole taas pitkään aikaan kirjoitellut, mut joka päivä oon käynyt lukemassa teidän kuulumiset.
Joulu meni omalla painollaan pyöriessä sukulaisten luona. Loma jatkuu vielä tän viikon eli töihin palaan 2.1.2006 kahden viikon rentoutuneen loman jälkeen.
Sit ootellaan vaan seuraavaa lomaa joka alkaa 27.1 ja lähdetään Leville reiluksi viikoksi.
G: mun nimimerkki tulee vaan mun olotilasta, kun oma nimi oli jo käytetty enkä siihen hätään mitään muutakaan keksinyt.
G: paras joululahja oli uusi kännykkä ( vielä kun oppisi käyttämään sitä )
Oma napa: menossa kp 36/29-35 tai miten sitten meneekään kun oli km marraskuussa. Ei mitään oireita kumpaankaan suuntaan.
Ti 21.12 kävin vielä verikokeessa ja hcg oli 1 eli laskenut niinkuin pitikin, mutta ihmettelen miksei ollut nolla.
Nyt sitten tietysti mietin, että tuskin olen raskaanakaan jos 1½ viikkoa sitten ei hcg ollut korkeampi. Toki silloin kp 21.
Viimeksi tein testin kp29 ja näytti negaa ja kp33 plussaa.
Sori vaan taas nää omat mietinnät, mut tänne on niin helppo purkaa omia ajatuksia!
TARRASUKKIA PLUSSANNEILLE JA OIKEIN PLUSSAMYRSKYÄ PIINAILIJOILLE!!!!
[color=green]KIITOS JA NIIAUS kaikille onnitteluista. On tää niin uskomatonta!!! Vuosi siinä sitten pyörähti harjoittelun parissa, joten kyllä teillä muillakin on varmasti toivoa.
Hirmu paljon onnea JONZU ja olikos joku muukin. Menee tää oma pää niin sumussa vielä, että...
Uusille tervetuloa! Ja plussatuulia *puhaltelee posket pullollaan* KAIKILLE!!!
Ette te musta näin helposti eroon pääse...
Illan jatkoja siskot!!
-Taelsa-[/color]
[color=magenta]Täällä jo hieman rauhoituttu Taelsan uutisista ;) Etsin tuon meidän esittelypinonkin tuolta syväääääääältä, nyt ei enää anneta sen pudota noin alas.. huh, mutta löytyipä, joten sinne vaan tarinaa omasta perheestä :)
Ekax tervetuloa uudet säteet, Anzq ja Effica :) Effica, olen muuten kotoisin Lahdesta, meidän muu suku asuu siellä ;) Ties vaikka olis yhteisiä tuttuja, olit töissä sairaalalla, kuten on tätinikin ;) Kummankin nickit on tuttuja tuolta pinoista ;)
Kidelma Onnea np ultraan ja Jajalle kanssa!!! Olit joku päivä siitä kirjoitellut ja unohdin antaa onnen potkun, joten nyt tulee molemmille *heittää jalan taakse ja potkaisee teen ; )*
Kuumeilijalle onnea yritykseen ja toivotaan että ne menkat alkaa tai sitten iloinen uutinen yllättäisi!!!
Voi Taelsa, mie en saa sinnuu mielestä!!! Olen niin onnellinen ja hieman kade, ymmärrät varmaan *nolona*.. mut niin ihanaa! Toivotaan että pääsen samaan plussajunaan! Ja hei, sun oireet oli??? En enää muistanut kun sen vatsassa nippailun, muita?
Joo, kait tästä pitäis jumppaan lähteä, kaverin piti kans tulla mut peru
-> joudun lähtee yksin ja mies just ehti lähteä edeltä, tylsää.. mutta mentävä on :) Tällä tädillä on lämmöt " korkealla" , joten toivokin korkealla, 37.1C... saattaa olla koholla syystä jos toisesta mutta niin hartaasti toivon että SEN takia.
Mutta nyt menen... plussa tuulia kaikille!!!
Ihan ekaks huipusti ONNEA Taelsalle!!!! Muistan kun piinaattiin joskus samaan aikaan ja nyt sulla onnistu ja unelma on vihdoin totta, ihanaa! *halaa oikeen lujasti* Onnea vielä kerran!
Itse en ookkaan käynyt todella pitkään aikaan ees lukemassa täällä, kun on itellä ollu jotenkin mieli niin maassa. Mulla edellinen kierto veny yli 40 päivää ja aluks kun tätiä ei kuulunut olin teitenkin varma,että oon raskautunu. Kolmen testin jälkeen oli pakko uskoa, että ei sielä masussa mitään vauvaa oo. Nyt vaan sit odotan.... En edes usko, että raskautuminen on mahdollista, että koko vauvan teko maistuu puulta ja kirron en usko palautuvan omille uomille itsestään, mutta en usko että lääkärit vielä tässä vaiheessa halavat " herätellä" omaa kietoa, koska olen yrittänyt vauvaa " vain" neljä kuukautta... Ajatella, niin kauan... HUH! Neljä pitkää kuukautta, jona aikana mulla on ollut vain kahdet kuukautiset. Taitaa olla aika toivotonta tämä meidän vauvahanke.
Joulu meni hyvin ja en juuri edes ejtellut asiaa, mutta nyt kun arki palaa taas uomilleen ja joulu hässäkkä on ohi vauva on mielessä jatkuvasti. Jokainen vauva ja raskaana oleva nainen saa mut täysin tolaltaan ja ajtukset aivan raiteiltaan. Haluan omaa vuvaa niin paljon, että se sattuu!
Yritän taas pysyä teidän joukossa mukana, koska se helpottaa, kun saa purkaa mieltään joillekkin, jotka oikeasti ymmärtää. Anteeksi omanapaisuus, mutta nyt en osaa edes kommentoida muiden juttuja, kun oon ollut niin kauan pois.
Ihanaa olla taas teidän seurassa! ;)
<3 älskling
Kävimpä sitten jotain laittamassa esittelyyn... käykees lukemassa jos anzq:sta jotain haluutte tietää. Liikoja en paljastellut, ettei tutut tajua minua täältä vauvakuumepalstalta ;)
Kävimpä sitten ostamassa itselleni juustonaksu pussin lohdutukseksi tädin tulon takia. Nyt on kaamee olo :P Sen siitä saa kun ahmii liikoja. Joulusuklaatakin olisi jäljellä... siirryn niihin sitten seuraavaksi, kun tää ällötysolo loppuu *hieroo jo käsiään* Huomenissa sitten paastotaan :P
kauhee kirjotus vimma tuli... taidankin siirtyä maileja kirjoittelemaan, kun kerrankin on asiaa :D
Niin ja ilta kahvit on saatava... ei kun keittämään
-anzq-
Ihana uutinen Taelsa, isosti onnea plussastasi -se taisi todellakin olla työvoitto ;)
Tervetullos mukaan uudet säteet, kiva että saadaan uutta säpinää palstalle. Venla ja Kathy piinaili ainaskin, peukutukset teille ja perään vaatimus tulla kertomaan _heti_ uutiset palstalle.
Oli olevinaan vaan pikapinoutuminen, mutta pakko omaa napaa kuitenkin edes vähän esitellä. Täällä kärsitään taas pitkästä kierrosta, sillä päiviä mittarissa nyt 39/33-42. Kuten jo aiemmin kirjoittelin, tämä yrityskierto meni niinsanotusti hiukka munilleen, kun joulukiireet hyydytti maakukammarielämän heti alkukierrosta. Joten vaikka olisinkin ovuloinut tässä kierrossa (mitä suuresti epäilen, kun mitään tavallisia nipistelyjä en tällä kertaa huomannut), niin mahdollisuudet tärppiin on aika minimaaliset. Ei mulla mitään oireitakaan ole, ei edes tätiä enteileviä, mikä tässä pikkuhiljaa alkaa huolestuttaa. Viluttaa aikalailla, mutta olen muutenkin vähän vilukissa, joten sitä ei ole oireeksi laskeminen. Ilta pari sitten tuntui siltä, että olisin kipeäksi tulossa ja ne kuuluisat lämmöt oli koholla, 37,4 astetta tarkalleen -toistamiseen en ole mittaillut. No, katellaan mitä tästä kehkeytyy. Olo ei ole siis erityisen optimistinen, mutta ei pessimistinenkään, vähän ärsyyntynyt tähän epätietoisuuteen tosin tosin olen. Onneksi nämä plussauutiset piristää, joten lisää tätä!
S' on moro taas vähäksi aikaa. Plussatuulia *plop, plop, plop*
Kiitokset onnen toivotuksista ultraan menon suhteen Villiseepra ja Kathy! Jännittää niin paljon jo nyt, että mitenhän sitä osaa ees nukkua. Jos jotain jännitän, niin tuntuu ettei osaa ees nukkua.
Niin ja kiva Pyry jos meinän raskautuneiden höpinöitäkin jaksaa lueskella! Täältä ei vaan osaa pysyä poissa!
Älsking, olinkin ihmetellyt että missä olet kun juttujasi ei ollut mielestäni näkynyt aikoihin. Ymmärrän että masentavaa tuollainen kun kierrot venyvät ja venyvät. Et ole ajatellut Terolutin käyttöä? Niillä jos saisit kierron tasoittumaan enempi normaaliksi. Jaksamista ja ISO hali!
Tulen huominissa kirjoittelemaan lisää, nyt armaan mieheni viereen. Pitäkään peukkuja, että kaikki kunnossa... ultrassa siis...
Sorry kun en enempää kommentoi muiden juttuja, mutta väsymys vie vallan....
K
älskling: Onpas sulla hankalasti pitkiä kiertoja. Toivottavasti nyt pian tasoittuvat ja tulevat lyhyemmiksi - tai ainakin selvemmiksi. Luonnolla taitaa vaan mennä nyt pikku hetki saada kroppa aikatauluun. Ja tänne vaan sekaan kertomaan kaikista mahdollisista tunteista mitä on. Sehän tämän palstailun idea on.
Niin ja tervetuloa joukkoon uudet säteilevät säteet!
Ihanan vilkas päivä ollut tänään :) Uusia tullut mukaan *tervetuloa* ja vanhoista tutuista kuultu!
enpä jaksa nyt tämän pitemmästi runoilla, vaikka juttua kyllä tästä päivästä riitäisikin :) Onnea vielä kerran taelsalle!
Öitä ja huomiseen Säteet! Riika
Ai joo. Enpä ole tuollaisia tullut ajatelleeksikaan. Tälleen omanapaisesti vain mietin, että miten MINUN elämä järjestyy tulevan raskauden ja synnytyksen ympärillä. Hyviä huomiota. Vaikka siinä mielessä yhdyn teihin, että vaikka mitä ongelmia tulisi lapselle/itselle, taitaa kuume pyyhkiä ne ajatukset mennessään =)
Pyrynen