~~TRUPLIEN turinatupa TORSTAINA~~
Kommentit (62)
Tuli hetki ulkoiltua pojan kanssakin-> samalla käytiin postissa ja kaupassa.
Tyttö pelaa kaverinsa kanssa peliä huoneessaan...
Piipaa, alkaa kuulostaa hyvältä asenteelta nuo sun puheet :) -> kaikki simpat talteen, yhtään kiertoa en ahlua et menee hukkaan tjsp.
Hyvä tyttö, niin sitä pitää ;DD
Mii, mitenköhän sinne sais vielä tädin karkoitus tanssia tehdyksi ettei ole myöhäistä... Hetki, menen rokkaamaan;)
Nifkin, malta hetki vielä mielesi testaamises (helpompi sanoa kuin tehdä, tiedän ;D) Muistan vain oman tilanteen et 16 pvää oviksesta ja sain haaleaakin haaleamman haamun, ja siis epätietoisuus sen myötä. Itse inhoan sitä epätietoisuutta niiiiin paljon et haluan varoittaa ihan varuiks vaan :)
Sanjuska, mun puolesta voit tulla takaisin. Mutta mieti kuitenkin jaksatko aktiivista pinoutumista. Sitä me Truplat arvostetaan ja halutaan. Joka päiväistä pakko pullaa ei tietenkään ole ;) Ihan kuinka itsestäsi tuntuu -> jos joo, niin tervetuloa takaisin :)
JoHelle, pientä haikeuden kajausta havaitsin sun tekstissä? Harmittaa tavallaan ihan hirmuisesti sun puolesta tuon vauvan-yritäämisen-takia :( Olis se vaan hienoa että pääsisit sinäkin jo pian yrittämään... :)
Soffu, joo ei kolissu mullekaan nuo MissyMom:in vaatteet, ainakan netin kautta. H&M:ltä olen löytänyt ne pari ainoaa kivaa vaatetta mitä vasta mul on. Mut ei niidenkään anti ole huippua ;)
Olikos sinne Babesiin netti osoitetta???? Annas mullekin se???!!!
Niin ja olikos sulla nyt synttärit kans??? [color=plum] PALJON ONNEA muru :) [/color]
Miitsu, ONNEA liikkeistä. Ne on todellakin ihania :))))
Ja kiva että saitte jo vauvalle tavaraakin valmiiksi :)
G: Mä olen haaveillu aina 4 lapsesta. Mutta tämän oksentelujen jälkeen tuntuu että tää 3 on ihan ok määrä ;DDD Mutta en sano: ei enään koskaan... Eihän sitä koskaan tiedä -> mieskin on jo lämmennyt sanoen: no ei se 4:s enään kolmannen jälkeen varmaan tunnu missään ELi tarkoitti et 4:s menee siinä jos kolmekin :))))
JA tyttöhän meillä koko ajan jo vouhkaa neljännestä ;D
Katsotaan, katsotaan... Mulla ei ainakan ole ikä-kriisiä lapsien teosta ->eli en kuulu niihin ketkä ei voi edes kuvitella 40v. tuloa äidiksi. Musta se on ihan yhtä lunnolllista kuin et tulis 20v äidiksi :)
Ja mitä EX-miehiin tulee, niin olen 2 kanssa tekemisissä -> entisen aviomiehen kanssa hieman pakosti ja nykyisen ja entisen välillä olevan kanssa niin että hän aina välillä mua tekstiviesteillä pommittaa :/
Mutta tuo kuka tekstiviesteillä mua pommittaa, on se kuka yhteyttä pitää, en niinkään minä.
Ja kahvilla tai et tapaisin muutoinkaan, en käy kumman kanssakaan. En halua olla entisten kanssa edes sellaisessa tekemisessä. Kun olen lopettaanut suhteen, lopetan suhteen tavallaan kokonaan. EN halua että mies käy entisten kanssa, enkä siis itse halua käydä...
Mutta nyt meen jaarittelemast!! ;)
tämä vauva-lehden kantoliina ei muuten ole kummoinen... Suositelkaa hyvää liiinaa!!!
Johelle: sun kirjoituksesta paistoi kyllä haikeus, ettei vauvapuuhiin vielä päästä... oletteko nyt ihan varmoja, että tuplausta kannattaa siirtää? Sulle ainakin töitä riittää, ihan varmasti. Ja kun ei sitä tiedä milloin se tärppää. Kehotan vielä miettimään uudestaan, kun perheenperustaminen teille kuitenkin tärkeää ** ei halua painostaa, tiedän vaan kuinka kovassa kuumeessa olit esim. kesällä.
Mii: ihanan iso talo teillä:) Neljä makuuhuonetta kuulostaa ruhtinaalliselta. Kyllä te niihin täytettä saatte. Me asutaan pikkukaksiossa, haaveillaan isommasta, mutta kun nuo hinnat ovat ihan kamalat täällä!
Tervetuloa Sanjuska takaisin!
Tulispa mies jo kotiin.
Marieela kysyi Bebesin osoitetta: www.bebes.fi. Itse kävin myös Beluassa Kasarminkadulla. www.belua.fi muistaakseni. Sieltä löysin yhden paidan, jota käytin vallan kauheasti raskausaikana. Bebesiin menosta haaveilin jo pitkään ennen kuin olin edes raskaana, mutta sitten kun olin, niin en raaskinut sieltä mitään ostaa, aika kallista näin opiskelijalle, mutta ihania vaatteita siellä on!!! H&M:ltä shoppasin mammavaatteita enimmäkseen.
Nyt täytyy lopettaa tämä palstalla olo, olen majaillut täällä jo varmaan kymmenen kertaa päivän aikana...
Lapsi G:
Tällä hetkellä on semmonen olo, että kolme riittää tähän putkeen ja neljännelle jätetään " varaus" . Eli jos sitten kun nämä kolme ovat koulussa alkaa tuntua siltä, että vielä kerran olisi ihanaa olla raskaana ja tuoksutella vastasyntynyttä, niin neljäs sitten iltatähdeksi. Olisi liian julmaa ainakin elää tätä raskautta ajatellen, että tämä sitten viimeinen kerta... Eiiiii!
Käväisin neuvolassa. Mikähän niissä neuvolan pissaliuskoissa lienee, kun taas näytti että valkkari ois koholla ja kun joulun alla vein näytteen tk:n labraan niin se oli ihan puhdas..? Hb oli 121 ja eilen aloinkin ottaa tuolla odotuspuolella suositeltua monivitamiini + rautalisä valmistetta.
Painoa oli tullut hillityt 300g kun eipä tässä taudissa ole paljon kinkkua tehnyt mieli. Sf oli huimat 35cm (viikot siis 34) mutta täti meinasi, ettei vauva kohtuuttoman isolta käsin tunnusteltuna tunnu, se oli vain pöngännyt itsensä ihan kohdun yläosaan ja siksi nostatti sf-mittaa.
Ensi viikolla onkin lääkäri ja pääsen ihastelemaan ultranäkymiä. Tosin näillä viikoilla vauva on jo niin iso, ettei ultran kuvasta tahdo oikein osata hahmottaa kokonaisuutta.
Marieela: Sitähän tässä just mietinkin, et kuinkas aktiivisesti jaksaisin osallistua keskusteluihin, mut toisaalta olenhan nytkin käynyt joka päivä lukemassa teidän kuulumiset, joskus useamman kerran päivässä, joten enköhän aina muutaman rivin saa kirjoitetuksikin. Ainakin haluja olis...
Onko teillä muilla sellaista ongelmaa, että vaatteiden ostaminen itselle on suurta tuskaa??? Mulle on (ja sen kyllä huomaa mun vaatekaapistakin ;) ). Tulin just kaupasta. Pitäis löytää jotain päälle pantavaa, kun loppiaisen jälkeen lauantaina on mun enon hautajaiset. Voi että mä vihaan vaatteiden ostamista ja syynä on se, etten löydä itselleni mitään sopivaa, kun olen 150 cm ja painoa on sellaset 15 kg liikaa. Tuntuu, et kaikki vaatteet suunnitellaan ja tehdään missi-/anorektikkonaisille. Pienille ja pyöreille ei ole mitään. Tietysti jossain erikoisliikkeessä olis, mut sit ne hinnatkin on niin erikoisia, että huh huh! Anteeksi tämä valitus, mutta niin suututtaa... :(
Taidanpa surffata jonnekin laihdutussivustoille...
omalle peilikuvalleen vihaisena, Sanjuska
Vihdoinkin ehdin istahtaa koneelle. Töissä oli kova kiire ja kotiin päästyäni & hetken levättyäni keitin kinkunjämistä hernekeiton. Nyt on massu hernekeittoa pullollaan ja on aikaa istahtaa.
AXELLE voimahali ja iso rutistus!!!!!!!!!!!!!! Voi että se täti on kyllä yksi iso paska, ei muuta voi sanoa. )))HALI(((
Voi KATZU, ikävältä kuulostaa nuo sun kipuilusi :( Olen itsekin huomannut, etten enää jaksa käydä pitkillä kävelyillä, koska alkaa aika helposti kipuilemaan. Ei meillä onneksi ole enää kauan aikaa jäljellä kun saamme mahan syliin paikkoja painamasta;) Jaksuja! Ostitteko muuten vaunut jo ja löytyikö alesta mitään kivaa?
Mä en ole tainnut vielä edes onnitella MARIEELAA liikkeistä. Eli ONNEA siis!!! Ja MIITSULLE onnittelut möyrinnästä myös. Ihanaa!
EMMASANNAN GALLUP, me ollaan miehen kanssa haaveiltu kolmesta lapsesta. Mutta näistä asioista kun ei ikinä voi tietää varmaksi, niin ollaan kyllä tosi kiitollisia mikäli tämä yksikään kunnialla maailmaan saadaan.
NIFKINILLE muksaa vuosipäivää. Koittaa nyt vaan testailla, saisit antaa miekkosellesi kivan vuosipäivälahjan *yrittää houkutella* Vaikka totta sekin, ettei liian aikaisin kannata testailla. Älä nyt kuitenkaan testaamista kovin pitkään panttaa, jookos?
Ja kaikille vauvakuumeisille vielä yhteistsempitystä Matti Nykäsen malliin; JOKAINEN TSÄÄNSSI ON MAHOLLISUUS :D :D
Oma napa; vauva tuntuu painavan päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ja olo sen takia joka päivä hieman tukalampi. Vaikka masuni onkin muiden mielestä ihan siro (se on ihan tossa edessä vaan), niin silti tunnen oloni aika tankiksi;) Kuten edellä kirjoitin, en kunnolla jaksa enää käydä pitkällä kävelyllä. Tai jaksan, jos vauhti on -1000. Pikkuhiljaa alkaa myös jännittää kuinka lähellä vauvan syntymä jo onkaan. Toisaalta maaliskuun alkuun on vielä pitkä aika ja vauvaa odottaa jo innolla maailmaan, mutta kuitenkin aikaa on NIIN vähän että hieman jänskättää...
Nyt lähden auttamaan miestä laatoituksessa. Illalla käydään taas evakkopesulla, enkä osaa sanoa kauanko siellä menee. Joten jos en enää palstailemaan ehdi, niin toivotan jo varuilta kaikille kauniita unia ;)
Jellona rv 30+3
[color=hotpink] Sain raahattua itseni kaverin kans kahville. Ei kyllä yhtään piristänyt, kun se osaa olla välillä aika rasittava:/
[b]Sanjuska:[/b] Tervetuloa mun puolesta takaisin! Mulla ei kyllä kyseistä ongelmaa ole - rakastan shoppailua, ja yleensä visalla;)
Mun käly on 151,5cm ja sen kans olen kyllä huomannut, että etenkin housujen kans on ongelmia kun kaikki on liian pitkiä.
[b]Johelle:[/b] Mä olen samoilla linjoilla [b]emmasannan[/b] kanssa.. Kuten meidänkin tilanteesta huomaa, niin 10kk on ehkäisyn lopettamisesta mennyt ja edelleen samassa tilanteessa ollaan:/ Tietty voisi käydä niin hienosti, että tärppäisi heti, mutta JOS ei, niin sitä odottamista olisi entistä enemmän.
Enkä pelästynyt sun ajotaitoja;)
Vieläkö [b]Hönttä[/b] kärvistelee testien kanssa? Entäs [b]Miin[/b] tilanne? *jännittää*
JOS tulisin nyt raskaaksi, niin menisi jännäksi pääsisinkö isäni 50-vuotisjuhliin Keski-Suomeen... Sillä olis nimittäin syyskuun lopussa ja mun mahd. la lokakuun alussa. Tää muuten varmaankin auttaa nyt raskautumaan!!;) Lisäksi ollaan varaamassa Englannin reissua elokuun loppuun... --> napsahtaa varmaan nyt heti..
Juu,kärvistellään tosissaan. Ihme on,jossei täti viimistään lauantaina ponkase tänne,sillä niin jomottaa alaselkää. Että kyllä se testi saa ootella kaapis viä kaikessa rauhassa. lämpöä on peräti 38,1 astetta eli se flunssa iski nyt sit kummiskin. :/
Mutta missäs on Mariposa?
Huh,taidan mennä juomaan kuumaa mustaherukkamehua.
suosittelen matkan varaamista. Ainakin meidän tapauksessa se edesauttoi raskautumista. Meidän PITI miehen kanssa olla nyt joulukuussa 2vkoa häämatkalla Thaimaassa, mutta sattuneesta syystä ei nyt sitten sinne päästykään. Oltiin ilman ehkäisyä puoli vuotta, eikä mitään tärppiä. Sitten kun päätettiin varata ns. kaiken uhalla se matka, niin heti siinä kierrossa tärppäsi.
Eli ei muuta kuin matkaa varaamaan ;)
Nam, käytiin miehen kanssa Rossossa syömässä, pientä laatuaikaa viettämässä! Joulutohinoitten jälkeen oli niiiin kiva saada valmis annos eteen. Sitten käytiin vuokraamassa leffa (ja okei, ostettiin sipsipussi =0) ja sauno on lämpiämässä. Hiukan parani masennus-fiilikset...
Tätiä ei ole toistaiseksi näkynyt näillä main, mutta tulossa on. Tiedän siitä, että menkkajomotukset on menny koko ajan vaan pahemmiks ja maha on aivan SAIRAAN turvonnut!!! Ei meinaa mahtua housut kiinni, sit kun avasin ne niin [color=red] mahaan oli piirtynyt saumaviivoja housuista!!! =D X) [/color] Ehkä on tullut syötyä _hiukan_ liikaa tässä joulun aikaan.... tai usein silti maha turpoo julmetusti just sellasissa kierrossa, jotka vähän venyy. Kai se on sitä punasta tavaraa itteään joka sen turvottaa ja lentää sitten kaaressa ulos. =/
Marieela, kyllä saat rokata niin paljon että tukka varisee päästä, enkä tiedä auttaako sekään enää... =) Ei kunnon mossauksista silti varmaan haittaa olis, ja jos otat koko perheen mukaan niin ehkä se jopa auttais!!! Joraisko ne sun kanssa jos kerrot tilanteen? ;)
joopa joo, älyvapaata touhua on taas tämä. Jospa lähden kohti olohuonetta mahtavan mahani kanssa.
Ehdin nyt vasta koneella, kun aamu töissä on ollut niin kiireinen...kaikenlaista ohjelmaa on keksitty näin välipäiville, kun puolet toimistosta on lomalla ja muut sitten yrittää pitää paikkaa pystyssä. Mutta töitä siis saa urakalla painaa, vaikka nyt hiljaisempaa onkin - itsellä kun ei ollut enää loppuvuodeksi vara ottaa yhtään vapaita. Eli sitä helmikuun lopun reissua taas odotellessa ja palmut silmissä vilisten toivotaan, että aika menisi nopeasti ja päästäis jo kohta reissuun...
Eiliseen pinoon viitaten Neidille:
Mun migreeni oli alkuun siis vähän samanlaista kuin sulla, sanotaanko, että kun oli ala-asteikäinen ne kohtaukset oli tuollaisia nopeita, tuli pahoinvointia, kuumetta, paha olo, kamala jyskytys ja taju meinasi lähteä. Sitten iän myötä kohtaukset ovat lieventyneet sen verran, että usein en enää oksenna. Syön siis estolääkitystä pahoinvointiin ja kohtausten ollessa päällä syön pahoinvointia helpottavaa lääkettä. Mutta se särky on sanoinkuvaamatonta! Siis itku kurkussa saa olla ja maata pimeässä, kun oikein ottaa pahasti, eikä pysty olemaan missään asennossa eikä mikään lääke usein auta ja silloin tuntuu, että kuolema tulee. Se särky ja vihlonta (toispuoleista yleensä), on niin kamalaa, että oksat pois!!
Nyt vanhemmiten mulla koskee päähän jokaikinen päivä ja usein yltyy migreeniksi asti. Eli mulla niitä kohtauksia usein ja ne on todella pitkäkestoisia. Saattaa mennä siis esim. viikko putkeen, että mä olen ihan kuollut ja särkee ja pakottaa. Lisänä siis niskasärky ja selkäkipu ja näköhäiriöt ja aura. Aivan kamalaa siis!! Mä syön lääkkeitä jokaikinen päivä ja lisäksi estolääkitystä, mm. beetasalpaajia sun muita. Mulla on migreeniin varmaan 5 erilaista lääkitystä, joita syön säännöllisesti eli kärsin todella usein ja pahasti tästä vaivasta. Ottaisin mielellään ne 3-6 tunnin kohtaukset, jos se tapahtuisi vaikka pari kertaa kuussa, mutta tätä jatkuvaa paskaa oloa ei kyllä jaksaisi...sori taas valitus, mutta eipähän ole sitten ihme teillekään, jos satun valittamaan migreeniä ja päänsärkyä, kun mun tautihistoria on niin pitkä ja kamala.
Liittyen vielä exiin. Mulla niitä on muutama pitkäaikainen ja sitten useampi sellainen muutaman vuoden juttu. Siis tosiaankin onhan noita ehtinyt olemaan ja kokemuksia kertynyt. Jotkut tosi läheisiä vieläkin, jotkut vaan sähköpostituttuja enää. Esim. mun 6 vuoden pituisen exän nykyinen vaimo on niin mustis, ettei oikein hyväksy, että pidetään yhteyttä, joten emme tapaa, mutta viesteillään kyllä. Matkaakin kun on, niin ei voi sen vaimo liikaa saada noita mustiskohtauksia. Mutta silti olen enemmän kuin iloinen, että aikanaan erosimme. Siitä ei olisi tullut mitään, kun nuorina kuitenkin menimme yksiin ja mulla veti veri maailmalle ja uusiin kokemuksiin jo siinä vaiheessa.
Sitten on muutama sellainen suhde/tuttavuus, jotka olisivat hyvinkin voineet jatkua vaikka avioliittoon asti, mutta ajoitus ei vain ollut silloin oikea. Nuo siis mietityttävät vieläkin ja usein muistelen menneitä ihania aikoja...ei sitä joitakin ihmisiä saa pois mielestä ja sydämestä vaikka mikä olisi, mutta realiteetti on ymmärrettävä ja elettävä nykypäivää omien ratkaisujen kanssa. Mutta kyllä se vain piristää päivää, kun saa kuulumisia ja viestejä Suomesta. Mukava seurata heidän elämäänsä, jotkut ovat eronneet, menneet naimisiin, saaneet lapsia jne. mutta edelleen, välit ovat mahdottoman hyvät! Ehkä sitä on tavallaan saanut näistä entisistä tutuista ja suhteista uusia veljiä ja sukulaissieluja! :) Mutta mulle nää ihmiset on kuitenkin edelleen tärkeitä ja osa elettyä elämää. Onneksi nykyinen mies jaksaa ymmärtää ;)
Mutta tulipas taas romaani kirjoitettua omaa napaa...pahoitteluni tulee Axelle multakin, olisin niin toivonut sulle sitä plussaa jokaisena näistä kuukausista, kun olette kuitenkin jo sen verran kauan yrittäneet. Mutta nyt vain katse kohti uutta kiertoa, ja toivon todellakin peukut pystyssä, että se plussa vielä napsahtaa! Muillekin toivon sitä plussaa!!
Te raskautuneet, teillä ne viikot vain menee hurjaa vauhtia eteenpäin. Siis todellako aika menee näin äkkiä?! Kohta uusi vuosi ja kohta teillä kaikilla jo pikkuiset vauvat sylissä...Katzu muistahan sitten tahtia vähän hiljentää, että pysyy vaavi vielä menossa mukana!
Emmasannalle jaksuja vauvan hoitoon, kiva kun ehdit kertoilla kuulumisia täälläkin!
Palaan taas, nyt pitää saada vähän hommiakin tehtyä.
Töihin pitäs kohta lähtä... *huoh* voihan ällötys... no kaippa se sitten taas siitä suttaantuu kun vauhtiin pääsee!!
Niin niistä vauvakamoista: saadaan siis lainaksi sukulaisilta (miehen veljeltä ja mun kaverilta) jouluna vasta kaikille kerrottiin niin heti tuli tarjouksia lainoista :)
Täällä on vauvajuttuja höpötetty koko viikko aatosta asti: anoppi kävi tässä äsken kahvilla ja kysy multa et tietääkö meillä töissä kukaan? sanoin ettei tiedä niin nauroi siihen että niillä töissä kaikki tietää! :) huomaa siis kuinka vauva-huumassa on kaikki täällä!! :) aika ihanaa, mutta nyt meinaa pelottaa kokoajan et jos kaikki ei ookkaan kunnossa... Meinasin kyllä ens viikon alussa soittaa neuvolaan et haluun kuulla et sydänäänet kuuluu: jos tota möyrinää ei tunnu viikonloppuna: jännästi kyllä eilen oli maha ihan pullollaan ja tänään taas melkee littee kun makasin päikkäreillä (=tuijotin massua...)
NANSKULLE Onnittelut hääpäivästä!!!! Toivotaan että vauveli on masussa viel silloin!! :)
Axe: tosissaan piinaavaa tuo odottaminen... mutta nyt ainakin kierrot alkaa olla kohillaa vaikkei se yhtään oikein lohdutakkaan.... Toivotaan sitä tärppiä ens kuussa: nyt siis kunnon yritys päälle ;)
Mii siellä coolina piinailee ;) koitahan kaivaa testejä esiin.... iik, kun jännittää sun puolesta!!!!!!!
SOFFU: Ihanaa että pääset shoppailemaan :) masu piiloon ettei palele!!!! Mä oon täällä tyylikkäässä toppahousu+collegepaita lookissa hiihdelly monta päivää.... (koko vapaat) yhtään ei huvita laittaa kiristäviä farkkuja tai ees mammafarkkuja jalkaan... Onneks asuu täällä maalla.... Tänää pitää kyllä vissii laittaa kassiin noi uudet mammahousut jos työhousut ei enää mahdu jalkaan... vähän noloa ois olla ilman housuja töissä..... tai palella yö hameessa.... hrrrr.....
alright.... nyt alan syömään ja sitten kiusaan miestä ja lähen sinne duuniin.... ja härnään koko yön teitä sieltäkäsin!!!!
Öitä kaikille jotka pakenee nukkumaan.... :)
seurustelin puol vuotta yhen jätkän kanssa vuos ennen tän nykysen tapaamista ja tää kundi edelleen haikailee mun perään (oon vissii tosi vastustamaton!!) kaverini seukkaa tän kundin kaverin kanssa ja usein vielkin kyselee miten meillä menee... tästä johtuen ei olla yhtään väleissä kun mä en ees enää ymmärrä miten oon voinu joskus ees olla ihastunu exääni??? ällö.... miehen kanssa usein yhdessä ihmetellään tätä....
Moe
Käytiin syömässä *örp* Laihdutus ei etene sitten millään ;) Mutta olipas positiivinen ylläri kun en ollut joulun aikana ottanut kuin puolisen kiloa extraa sitten viime kerran (siis puntarointi kerran , n. 2 kk). Mulla kun on taipumus lihoa kuin porsas. Ja tiedän, että tuo puoli kg on nestettä, joten enpäs ole vuoteen lihonnut YHTÄÄN!!!!! Jee!! Se on kuulkaas aika hyvin tämmöseltä sotanorsulta :DD Uuden vuoden lupaus on TAAS laihtua, laihtua ja laihtua. Eihän siitä koskaan mitään tuu, mutta en luovuta :DD Itsekuri on NOLLA, joten ...
Tahtoo vauvan... Melkeen oon positiivisella uskolla liikenteessä testauksen suhteen. MELKEIN, järki kuitenkin sanoo taustalla, että nega se on ja ihan varmasti. Ajatuksella on silti kiva leikkiä vielä tovi. Mitenkähän sitä sais ittensä asennopitumaan oikein? Ja miten osaan olla testaamatta heti huomenna? Enkö jo oikeestaan vois testata heti aamusta? Mullahan on kuitenkin tuollla se toinen testi varmuuden vuoksi... Koska jokatapauksessa testaan aika aikasin niin voisin testata jo huomenna koska kuitenkin pitää testata parin viikon päästä uudelleen, että voi olla TÄYSIN VARMA... Koska kun nyt tulee nega, niin se silti voi tarkottaa vielä sitä, että testaan liian aikasin, joten on pakko testa vielä myöhemmin. Joo-o, näin on. Eikö teistäkin?
Miten niin jaarittelen... En tunnusta!
Täällä on taas kunnon pinot meneillään.
Marieelalle tosiaan onnitelut liikkeistä!! Hienoa! Just mäkin tunsin vasta liikkeet, ei siitä ole kuin muutama kuukausi ja tässä sitä ollaan.
AXE: varaa matka Englantiin ja suunnittele niitä isäsi juhlia jo nyt. Ja varatkaa vaikka lokakuulle matka myös niin kyllä tärppää!!! Just niin kuin Jellona sanoi:)
Isi vaihtaa tuolla kestoja vauvalle ja kohta hän tulee mun luo syömään.
Nyt poistun täältä.
G1: MÄ EN HALUA KUN NÄÄ KAKSI LASTA! putken poikki ja solmuun ja äkkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(nimim. 1 huutava uhmaikäinen ja 1 huutava, nukkumaton ja oksentava 3kk+ )
Että sellanen päivä.
Sori synkistely.
Mä mietin että olenko vahingossa hässiny pässin kanssa kun niin jääräpäinen esikko tuntuu olevan.
T: pakkopaidan tarpeessa oleva Neiti kera 2 riiviön
Olen ihan kuollu kuttu ->poika ei nukkunu pväuniaan tänään (eka kerta) ja kyl huomaa et oman torkkumisen uupuminen uuvuttaa ihan totaalisesti ;)
Oltiin ruoka kaupoilla ja raketti markkinoilla ;) Tuli ostetuksi muutama raketti (muovikassillinen ;D) ja sitte eksyttiin miehen kans viel hackmannin kattila ja arabian teema-osastolle aleiden perään -> saldo 1 kattila ja 2 lautasta jotka mies onnistui ennen joulua rikkomaan ;DD Samalla tytön huoneeseen viimein rullaverho...
Axe, mä ja kannustan sua matkan varaamiseen jotta saadaan varmasti se bambino teille ;)
Soffu, oli kyl ihania vaatteit siel bebes:is, mut ihan sika hintaisia, huh...
Onneks tuli uusi H&M:n kuvasto. SIinä on paljon normaali vaatteita mitä voi käyttää raskaan olles -> tää muoti kun on nyt tollaista kaapumaista, eli isojen mahojen verhoavia paitoja jnejne. Ja sopuhintaisiakin..
Sanjuska, mä oon kyllä sellainen shoppailu hullu, vähän ku tuo Axekin ;) Eli ei tee tiukkaa ollenkaan pyöriä vaate kaupois, saatikka ei tee koskaan tiukkaa etteikö löytäis jotain ;DD
Neiti, voimia sinne. Ajoittain olen samaa mieltä et hullu täytyy olla ku kolmannen edes halusin ;)
No jos 2 testiä NIFKINillä on, niin sitte anna mennä heti kun siltä tuntuu =))) Täällä jo oottelen huomiselle aamulle vastauksia ;)
Miitsulle mukavaa yö-työtä. Koitahan jaksaa :)
Tää mamma menee nyt unten maille -> Öitä murut!!!
M
Leveenä näkyy.
Kävin siel Bebesis. Siis ne vaatteet näytti ihan kivoilta tai itseasias tosi kivoilta netis mut sit ne oli tosi outoja siellä kaupassa. En ostanu yhtäkään paitaa mitä katoin valmiiks. Ostin yhden mustan ja sitten mahatuubin. Ei sekään kauppa oo mun makuun! Niin ja kallis olikin!
Mä varmaan käytän tuubia koko raskauden ajan kun en löydä vaatteita.
Huh huh, oon ihan täynnä kun käytiin syömäs kavereiden kanssa. Huomenna alkais työt taas. Aamulla eka neuvolaan. Ja sitte ostaa äidin kanssa synttärilahjaa mulle.
Nyt nukahdan pystyyn joten öitä!!!
S
Galluppiin piti jo aiemmin sanomani että kaks-kolme lasta olis meille varmaan se ideaali. mut eihän sitä tiedä jos ruokahalu kasvaa syödessä ;)
ja tosiaan haikeutta ilmassa kyllä, varsinkin kun tänne tulee. tiedetään toki ettei tuplailussa luultavimmin heti ees tärppää mutta mies nyt haluaa saada selvyyttä opiskeluihinsa ennen kun aletaan miettimään vauvoja. ja mä haluan tosiaan sille suoda opiskelut totta kai. täytyy vaan jaksaa odotella ja katsoa miten tilanteet kehittyy. voipi olla et se sit yks kaunis päivä sanookin että nyt aletaan hommiin. mut toki haikee olo silti :/
Soffullako oli myös synttärit, onnea onnea onnea!!!
Neidille voimia lasten kanssa...
kauniit unet!
[color=hotpink]Tulin vaan kertomaan toimintasuunnitelmastani: nyt odotellaan 2-3 kiertoa ja sit gynelle juttelemaan, jos tärppiä ei näy eikä kuulu, kun kerta vuosi tullut täyteen. Ei kai täs hommassa mitään vikaa tosiaan ole, jos noi kierrot kerta nyt palautui ja todistetusti ovuloin :)
Matkan varaamme elokuun loppuun, JOS tästä kierrosta ei tärppää. Rahaa on vasta ens vuoden puolella ja miehen pitää saada ensin varmistus kesätöistä ennen kuin uskaltaa. Mä olisin jo valmis --> olis plussakin sit kuukauden päästä testissä, heh;)
Mua jännittää kun olen onnistunut saattamaan kaksi meidän kaveria yhteen! Tai siis pari viikkoa sitten miehen kaveri kysyi mun parhaan kaverin numeroa (joka asuu muualla päin Suomea). Kiinnostui kun kerroin millainen se on ym. No, ne on nyt tekstaillu ja soitellu ton pari viikkoa ja tänään se miehen kaveri lähti sen mun kaverin luo!! Jos joku olisi kuukausi sitten väittänyt, että J on A:n luona, niin olisin pyörtynyt epäuskosta (vielä epätodennäköisempää kuin plussa meille;))! Täällä nyt odotan raporttia, että miten menee... ;)
T: axe-amor
p.s NIFKIN: meinasin aloittaa jo uuden pinon nimellä " Nifkinin testausperjantai" :)
Pitkästä aikaa, terve kaverit! :) mulla on tänään ja huomenna palkatonta vapaata kun töissä oli ylibuukkausta, nyt sitten flunssassa tai missä lie viruksessa kotona makaan. meneehän nää vapaat sit näinkin.. ainakin tulee levättyä kun tuntuu että joulukin meni juostessa.
Axelle lohtuhalit tädistä, on se pentele kumma kun aina sut löytää :(((( mut tosiaan, kiva että kierto sentään normalisoituu. ja ihme unta olit nähnyt, niinkö järkytyit mun ajotaidoista sillon marieelalle kun oltiin menossa ;D unet on kyl jänniä, niitä olis kiva osata ymmärtää ja tulkita.
Marieela sä olit tuntenut paaperon liikkeitä, ihana fiilis varmaan! :)
Nekkuko oli tuplausta alottelemassa, onnea vaan! ja listasta voit ottaa meiltä pois sen tuplailunaloituspäivämäärän..
Emmasannan vauva-arki siellä pyörii mukavasti.. :)
Talvikki on sairaalassa mut tsempitykset vielä matkaan vaikket tätä enää pääsekään lukemaan!
Soffu löytyikös niitä paitoja jotka massun peittäis? musta missymomin vaatteissa oli ihan mukaviakin, kun oon niitä netissä ihaillut.. mut kyllä henkallakin on kivoja.
Nansku oli naimisiin menossa piakkoin, ihania uutisia :D
Miitsu ai kun ihanaa että nyt jo saitte vauvakamaa lahjaksi!!! varmaan ihana joulu!
Katzu nyt loppuu se juokseminen ;) ihan rauhassa vaan ettei niksutin joudu tekemään äkkilähtöä.
Kaikille piinailijoille hirmusti jaksuja ja plussa-aaltoa!
Neidille myöhäiset synttärionnittelut... :)
enempää en tähän hätään muistakaan. mut kaikki olette usein mielessäni! meidän tilanteessa ei siis mitään muutosta, yritän kovasti kehittää elämää ja tekemistä ettei aika kuluis niin hitaasti. aika kauhee ajatus kyllä että ens vuos menee samaan malliin ku ennenkin.. siis ilman vauvajuttuja. mutta aika menee nopeesti kuitenkin.. jospa sitä ennen kolmeakymmentä ikävuotta pääsis tositoimiin *huokaus*
nyt lepäilemään ja räpläämään pukin tuomia vehkeitä.. oltiin oltu tosi kilttejä, tuli niin hienoja lahjoja ;)