sain keskenmenon marraskuun toiseksi viimmesellä viikolla
,kauankohan menkkoja pitää odottaa alkavaksi uudelleen sillä vielä ei ole tätiä näkyny. olisi kiva päästä uuteen yritykseen.
Kommentit (6)
Minulle kävi myös samoin lokakuussa. Meille lääkri suositteli odottamaan ne yhdet kuukautiset, on sitten ainakin kaikki kunnossa. Vaikka niiden odottaminen on tuskaa! Minulla tuli kuukautiset kuuden viikon päästä keskenmenosta. Lääkäri sanoi, että ei ole epätavallista vaikka kestäisi 2kk. Joten odottele rauhassa... Elämää keskenmenon jälkeen on, minä tein juuri reilu viikko sitten uuden plussa testin! :) Nyt varovasti olemme onnellisia! :)
Kaikkea hyvää sinulle!
Itse sain keskemenon syyskuussa ja joulukuussa alkoi vasta ensimmäiset kuukautiset. Normaalia...sanoi lääkäri kun kyselin asiasta.
Nyt siis eka yrityskierto keskenmenon jälkeen. Pitkältä aika tuntui, mut haluttiin odottaa ne ekat menkat kun lääkäri sanoi että kehon on hyvä antaa palautua. mulla on jo kaks keskenmenoa takana, joten siksi myös yritämme tehdä kaikki just niin kuin lääkäri kehottaa.
Oon kauheen pahoillani puolestasi, mut odottele ihan rauhassa kyllä ne sieltä alkaa, kun keho on valmis.
Ei vaan millään jaksais. aika tuntuu kuluvan niin hitaasti. moni vaan sanoi että jos menee aikaisessa vaiheessa kesken niin kierto pysyy aika säännöllisenä. mut odotellaan.
kiitos vastauksistanne!
Mulla kans keskenmeno samoihin aikoihin ja täti saapui jouluksi :-( Toisaalta ihanaa kun nyt tietää kehon olevan kunnossa mutta toisaalta kun lupa uuden yrittämiseen annettiin heti, suru tuli puseroon... ei tärpännyt heti.
Hurjasti voimaa tädin odotteluun ja yritykseen! Plussaonnea ja sitten niitä tarrasukkia!
Halauksin lumipyry
kiitos kirjoituksestasi. olen pahoillani keskenmenostasi ja harmi että täti saapui kylään.
Itsellä kanssa ristiriitaiset tunteet. toisaalta tädin viipyminen voisi tietää raskautta mutta toisaalta taas viityttää yritystä jos vielä ei olekkaan onnistunu. odottelen vuoden alkuun ja sit testailen. sit pitäis olla jo ainakin 6 viikkoa edellisistä.
Onnea sinulle yritykseen!
En osaa kylläkään kysymykseesi vastata, kai se on niin yksilöllistä.
Ja tietääkseni voi yrittää vaikkei menkat ole vielä alkanutkaan..?