Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerkeänkö järjestää häät 4kk:ssa. Ja paljonkohan maksaa noin suunnilleen pienen budjetin häät?

Vierailija
28.12.2005 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollutkaan kuin 3 vierasta meidän lisäksi.

Varattiin kirkko, käytiin juttelemassa papin kanssa, varattiin kuvaamo, varattiin hotellihuone sekä ravintola, ostettiin hääpuvut + hiusjutut ja meikit, etsittiin sormus, kutsuttiin todistajat...

Meillä tosi pienet häät ja toi käytettävissä oleva aika kyllä riitti, mutta ei siinä paljoa kerenny asioita miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tahtoisin ne pois... Tietysti häät vois järjestää vuoden päästä, mutta minulla on tietty päivämäärä mielessä, ja ensivuonna se osuu sunnuntaille..

Vierailija
4/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sunnuntaina viettää monet ihmiset häitään! Me vietettin perjantaina!

4 kuukauseesa ehdit loistavasti tekemään kaiken vaikka yksin! Ja kilot karisee ; ) Onnea matkaan!

Vierailija
5/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2007 sunnuntai jolloin siis en haluaisi järj. häitä..

Minä elän jo ensi vuodessa:)

Vierailija
6/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anoppikin varmasti mielellään jeesaa ruokapuolessa... vaikea sanoa vierasmäärää, minun puolella kun laaja suku, ja tuntuu että jos yhden kutsuu niin muutkin pitäis... 50-100?

Vierailija
7/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä satais supistettua vierasmäärä max 50:een..

Vierailija
8/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tiedä yhtään hääpukujen, pitopalveluiden ym. hintoja..

Vierailija
9/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet jonkun joka osaa ommella niin halvimmaksi tulisi tehdä hääpuku itse. Tai siis teettää sillä joka osaa ommella. Ja tehdä vaikka ruoat itse ja tilata kakku jostain valmiina, näyttävä hääkakku on aika haasteellinen valmistaa itse. Sitten tilavuokra, astiavuokra, juomat yms. googlettamalla löydät hintoja varmasti aika paljon.

Vierailija
10/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kokonaisbudje varmaan voi jäädä alle 2000eukkaan. Mutta sitten puvutkin käytettynä ym. Tietty sormukset, matkat en ole lasekenut tähän. Jos saatte tosiaan tehtyä suvun kesken (mikä on ihanaa!) niin huokeella pidätte! Onnea!

Vierailija
11/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestettiin sen verran kun ehdittiin ja oltiin tyytyväisiä. Meillä meni varmaan 8 tonnia, mutta itse ei paljon ehditty osallistumaan valmisteluun, kun molemmilla oli töitä ihan riittämiin.

Tää oli siis talvella, jollon kaikki varaukset oli helppoja, pitopalvelut antoi alennuksia, kun niillä ei ollu muita asiakkaita, kaikki papit oli vapaana, kirkot, juhlapaikat samoin.

Vierailija
12/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs halpa ja onnistunut menetelmä on maistraatti! Voihan siunauksen hakea kirkossa päälle ja sitten vaan syömään johonkin lounaspaikkaan seisovasta pöydästä lähimpien kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän