Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian ankara?

Vierailija
28.12.2005 |

Pojan ollessa 9.v.(vuosi sitten) heittelivät kavereiden kanssa naapurin autoa pikkukivillä, jolloin sivupeili meni rikki. Laitoin pojan valitsemaan 3 pleikkapeliä, mitkä kävimme myymässä divariin, jotta peili saatiin maksetuksi.

Syksyllä oli lähettänyt ilkeän viestin luokkatoverille, jolloin otin kännykän pois käytöstä kuukaudeksi.

Viime viikolla oli kavereiden kanssa uimassa käydessään pelleillyt uimahallissa, jolloin ilmoitin lähteväni seuraavilla kerroilla mukaan tarkkailemaan toimintaa.

Äitini mielestä olen ollut näissä tilanteissa ihan liian ankara (oli jouluna puhetta). Itse mielestäni toimin ihan oikein, en jaksa oikein mitään temppuiluja lapsilta..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa että olet toiminut noin, poika oppii että teoilla on seuraukset ja ettei miten vaan voi käyttäytyä.

Vierailija
2/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään liian ankara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä äitisi kommenteista.

Vierailija
4/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pojan ollessa 9.v.(vuosi sitten) heittelivät kavereiden kanssa naapurin autoa pikkukivillä, jolloin sivupeili meni rikki. Laitoin pojan valitsemaan 3 pleikkapeliä, mitkä kävimme myymässä divariin, jotta peili saatiin maksetuksi.

Ihan oikein.

Syksyllä oli lähettänyt ilkeän viestin luokkatoverille, jolloin otin kännykän pois käytöstä kuukaudeksi.

Kuukausi on mun mielestä liian pitkä aika. Toisaalta jos ei paljon käytä puhelinta, niin ehkä ei välittänyt?? Typerästä viestistä ajattelisin ennemmin viikon olevan sopiva takavarikko - se kirpaisee riittävästi.

Viime viikolla oli kavereiden kanssa uimassa käydessään pelleillyt uimahallissa, jolloin ilmoitin lähteväni seuraavilla kerroilla mukaan tarkkailemaan toimintaa.

Ei yhtään paha.

Vierailija
5/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kyllä hyvin keksittyjä juttuja. Mun mielestä viikko ilman kännykkää ois ollu maksimi

Vierailija
6/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lankapuhelin, joten sillä sai soitella kavereille " tuutko ulos?" puheluita. Joten kuukauden kännykkäkielto ei niin paljon aiheuttanut ongelmia. Oli enemmänkin tekstiviestin lähetys kielto.

ap

Vierailija
7/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin se tuntuu vähän samalta kuin aikuiselle puhuttaisiin kolmesta vuodesta (tai jotain). Siksi se tuntuu ylimitoitetulta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi