Mitä mieltä nimestä MILJA?
Kommentit (22)
tulee mieleen, että ärrävikainen yrittää sanoa Mirja..
Työkaverin nimi on Milja ja haluttais panna sitä.
Ja Sofia on hyvä toiseksi nimeksi.
mulla oli aikoinaan kaveri nimeltään milja emilia, mikä oli hieman hassu nimi, sillä milja on muunnos emiliasta (tuolla aiemmin tätä nimeä ehdotettiin)
Henk.koht en kyllä nimestä tykkää, tuntuu sellaselta vikisijältä ;)
Eräs ystäväni on kans sen niminen ;)
Jos tämä on tyttö jota odotan, se voinee tulla meillekin! Milja Rebekka kuulostaa kivalle... ;) Ja saat matkia!!
Todennäköisesti hänen silloin 19 ja 20-v vanhempansa eivät olleet niin suuria " nimiguruja" ;)
Onhan noita tuollaisia vastaavia enemmänkin, vaikka joku Betti Elisabet on toisintoa. Tai Anna Johanna.
milja adalmiina, milja aleksiina...
miettii.. kaunis nimi, juu voisin kyllä kuvitella antavani ko.nimen tyttärelleni! Jotenkin hempeän kaunis, hyvällä tavalla erinlainen.
Mutta tosiaan älä laita toiseksi nimeksi Emiliaa, ettei lapselle tule kahta " samaa" nimeä. Vähän kuin olisi Juho Johannes, Ville Viljami tai Anni Anneli.
Anna Johanna ei muuten ole tuollainen toistonimi samassa mielessä, sillä Anna ja Johanna ovat eri nimistä lähtöisin. Anna tulee heprean Hannah-nimestä, Johanna taas on Johanneksen feminiinimuoto. Toki Johannassa toistuu tuo Anna, mutta samasta nimestä noissa ei ole kyse.
Mun nimi on Milja Maaria ja mun mielestä on just kiva et ei oo se perinteinen Maria joka tyyliin puolella mun luokalla toisena nimenä nii on kiva kun se on sitten harvinaisempi
Nii ja tohon mun äsköseen viestiin et oon syntynyt just 2005 joulukuuSsa ihan niinku tää keskustelukin mun synttäreitten jälkeen
Minulle tulee mieleen nilja, lima, etana.
Tunsin joskus teininä Miljan, ja aina automaattisesti ajattelin isoa ruskeaa etanaa.
Ei voi mitään.
Toiseksi sopisi esim. Elina, Emilia, Maaria, Anniina, Eerika, Tuulia, Aurora, Elisa...
Terveisin Milla