Apua aikuisen aamuherätykseen!!
5 herätyskelloa käytössä eri puolilla huonetta. En ole väsynyt kun pääsen pystyyn, mutta ongelma on etten herää vaikka noin monta herätyskelloa soi. Onko ideoita? tämä on rasittavaa, kun illalla miettii, että herääkö töihin..
Olen vielä koeajalla töissä, joten en voi myöhästyä.
Kommentit (7)
mies oli aamulla nauranut mulle kun vain nukuin vaikka 5 kelloa huusi.. ap
kellot jotka pirisee ja se oli laitettuna vielä pelti sankoon.
asunnostasi kuuluvaan mekkalaan! Teetä heille oma avain :)
kun pelkää ettei herää. ap
ps. ei asuta kerrostalossa, eikä varmasti naapureita kehtaa kysyä herättämään aamuyöllä kun pitää töihin mennä=D
tai sitten kerrot töissä, että sinulla on ongelma:et herää jos vuoro on unirytmillesi epäsopiva. Pyri järjestämään toisia, sinulle parempia vuoroja tilalle...
Tiedän, että noi ehdotukset voi olla hölmöjä, mutta jos joku auttais...
Mun miehen pitää herätä joka aamu klo 5 ja alussa miehelläni oli 3 herätyskelloa ja vielä puhelimen kello ja sitten se pyysi vielä minua laittamaan mun oman puhelimeni kellon soimaan mutta en suostunut siihen ja tsemppasin sitä olemaan stressaamatta herätystä niin pikkuhiljaa alkoi kellot vähenemään ja nyt on enään yksi kello käytössä.
Jos illalla menet sillä asenteella nukkumaan että " apua, en varmasti herää kun nuo kellot soi" niin silloin et varmasti herää.
Mä kun olin äitiyslomalla ja heräsin joka aamu siihen kun miehen kello soi ja en sitten saanut millään unta sen jälkeen kun mies oli lähtenyt ja saatoin pyöriä tunninkin sängyssä sen jälkeen mut sitten kun menin sillä asenteella nukkumaan että en edes aijo kuulla kun sen kello soi niin sitten en myös herännyt siihen. Ainakin minulla tuo auttoi, testaa samaa.
Heräät aivan varmasti.