Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te jotka ette siedä vammaisia!

Vierailija
28.12.2005 |

Toivottavasti seuraava lapsenne on vammainen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, että HÄIRITSEVÄSTI KÄYTTÄYTYVIÄ VAMMAISIA viedään syömään julkisiin tiloihin. Opetelkaa lukemaan senkin taliaivot. Aina sama juttu joka asian suhteen, ihmiset ei edes tajua lukemaansa.

Vierailija
2/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä elämä aina koulii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua syödä paikassa jossa joku käyttäytyy sopimattomasti, oli sitten vammainen tai vaikkapä päihtynyt!!!

Vierailija
4/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MINÄ kuolaisn örisisin ja nytkähtelisin ravintoklassa (olen ei-vammainen ja selvinpäin)

Niin aikas nopeasti minut sieltä ravintolasta poitettaisiin !!!

Että semmosta tasa-arvoa !!!

Vierailija
5/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki mua haittaa jos mun pöytään tunkee väkisin joku vaikka reilussa kännissä istumaan ja solkottamaan mutta omassa pöydässään saa solkottaa ihan vapaasti, enhän mä voi koko ympäristöä yksin kontrolloida. ja olis aika kohtuutonta ajatella että mun pitäis voida.

jotakuta rassaa vammaiset, mua rassaa esim. bodarit, mutta en mä ihan kehtaa ruveta vaatimaan että kun mä menen ravintolaan niin silloin sinne pitää olla bodareilta pääsy kielletty kun mua häiritsee bodarit ja mä en voi syödä jos niitä on samassa paikassa.

jos ei siedä elämän ilmiöitä niin pitää käydä ruumishuoneella syömässä. taikka jäädä suosilla kotiin.

Vierailija
6/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämisen meininkiä se. Meitä on joka junaan. Minua ei haittaa esim. samassa ravintolassa ruokaileva vammainen, mutta kännissä örveltävä kylläkin. Vammainen ihminen ei voi vammaisuudelleen yhtikäs mitään, kännikala sopimattomalle käytökselleen kylläkin. Se, ettei kestä vammaista ihmistä samassa tilassa kuolaamisineen ja kramppaamisineen, kertoo jo paljon. Tämä sietämätön ihminen on sieluton, itsekäs ja julma. Kauneus lähtee sisältä, sitä ei mitata sillä oletko vammainen vai et, kuolaatko vai oletko kuolaamatta.

Vierailija
7/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te koette epämiellyttävää tunnetta n. 1x vuodessa jonkun häiriköivän vammaisen takia, mutta se vammainen joutuu elämään vaikeuksiensa kanssa koko elämänsä!

Minä en toivo teille vammaista lasta, enkä toivo, että itse vammautuisitte asian sisäistääksenne. Toivon teille sydämen sivistystä ja empatiaa.