Muita joilla emättimen suuaukko on (liian) tiukka?
En ole synnyttänyt, mutta minulla on ihan säännöllinen ja erinomaisen tyydyttävä seksielämä. Mies on ehkä hitusen normaalia pienempi varustukseltaan, mutta mulle oikein passeli.
Kuvittelin aina että emättimen suuaukko venyy käytössä, mutta katin kontit. Ollaan ostettu miehen kanssa iso jellysauva, mutta eipä mene minun sisuksiini edes liukasteen kanssa. Kumpaakin himottaisi tuon sauvan käyttö ja uskon että se tuntuis tosi hyvältä mutta kun ei niin ei. Tuntuu vaan että paikat repeää kun sillä yritetää leikkiä. Tosin mulla on aika pieni "värkki" muutenkin ja olen aina tehnyt pimppijumppaa, joten en tiedä onnistuuko isommat sauvat koskaan.
Onko muista kokorajoitteisia, jotka haluaisivat olla vähän isompia?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Piukkapilluisen kannattaa käydä lantionpohjan lihaksiin erikoistuneella pimppifyssarilla tarkistamassa, ettei lihakset ole ylikireitä. Toisilla naisilla on jo luonmostaan ja toisille tekee jumpat, fitness yms.
Se on ihan paskapuhetta, että pillu löystyisi isolla pannessa, ei löysty vaikka koko iän panee. Ei riipu kullusta vaan pillun lihasten kunnosta ja elastisuudesta. Sama juttu synnytysten kanssa, eivät vaikuta mitään jos lihakset pidetään ja pysyy kunnossa.
Pappa taas saarnaan sen yhden pillun kokemuksella. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
kyllä on järjen jättiläinen taas liikkeellä ja kertoo tästä nykyajasta. jos ei mahdu, niin miksi sinne pilluun pitäisi tunkea jotain jättikokosia dildoja tai käsiä?!
Mutkun muutkin.
Piukkapilluisen kannattaa käydä lantionpohjan lihaksiin erikoistuneella pimppifyssarilla tarkistamassa, ettei lihakset ole ylikireitä. Toisilla naisilla on jo luonmostaan ja toisille tekee jumpat, fitness yms.
Se on ihan paskapuhetta, että pillu löystyisi isolla pannessa, ei löysty vaikka koko iän panee. Ei riipu kullusta vaan pillun lihasten kunnosta ja elastisuudesta. Sama juttu synnytysten kanssa, eivät vaikuta mitään jos lihakset pidetään ja pysyy kunnossa.