Onko kukaan käynyt nännipiha hierojalla?
Kommentit (12)
Siis siinä ei ole mitään varsinaista seksuaalisuutta. Nännipihassa on kuulemma pieniä herkkiä pisteitä, joita hieromalla alennetaan stressiä ja pitäis auttaa kuulemma myös unettomuuteen yms.
Kyse ei siis ole mistään erottisesta hieronnasta=)
Mitkähän on tällaisten nännipihahierojien motiivit. Kohta on varmaan klitoriksenhierojiakin.
Minä olen parikertaa käynyt ja ihan mukava kokemus oli. Niitä " pihoja" " hierotaan" sellaisen pienen " kynän" kanssa. Aika vaikeaa selittää. Siinä kynässä on sellainen sininen valo ja päässä oleva nuppi tekee pientä hieromaliikettä.
En mä ainakaan kiihottunut siitä millään tavalla, mutta rentoutti kyllä mukavasti. Mä menin sinne jatkuvien päänsärkyjen takia, kun tavallinen hieronta ei auttanut.
Päänsärky loppui kullä siltä päivältä, mutta ei siitä mitään pitempi aikaista hyötyä ollut=(
Hinta oli muistaakseni 35¿ / 30min
Miksi kysyt aloituksessasi mitä maksaa ja kannattaako, jos kerran olet jo ' kokeillut' ja tiedät ' vaikutukset' sekä hinnan.
AV suosittelee sinulle kyllä ihan mielellään hyvää nännipihahierojaa Porvoossa.
Joo, mulla ainakin stressi helpottais klitorishierojalla alta aikayksikön!
Kiitos sinulle joka annoit yhden kunnollisen vastauksen.
Kysyisin vielä, että oletko täältä pk-seudulta vai mistä?
en ole koskaan halunnut, hieroja on mies ja sillä taitaa olla muuta mielessä... t. äippä
suulla tehdään brasilialainen " vahaus" . Hellästi tuo meidän Miguel nyppii karvasi kielellään pois ja stressikin katoaa lopuksi päivää."
Olen tehnyt kyllä rinnoille lymfahoitoa, mutta ei siinä kosketa nännipihoihin. Kyllähän niitä rentouttavia pisteitä ihmiskeho on täynnä ja erilaisia hoitoja tarjolla, mutta itse en viitsisi tuollaiseen hoitoon mennä.
t. luontaisterapeutti
Mihin ton pitäisi auttaa? Seksuaalisiin turhautumiin?