Miehelle itsetehty " hierontalahjakortti" ...
Onko kukaan tehnyt jotain vastaavaa? Kolmikymppiset miehellä uhkaavasti lähestyy ja ajattelin että joku tommonen eroottinen oma lahjakortti vois olla kiva lisä lahjaan ;) Mitä kaikkea voisi siihen sisällyttää? ( ajattelin hieronnan kynttilänvalossa, saunan, ja tietty unohtumatonta seksiä!!). Vinkkejä!!!!
Kommentit (5)
Vai onko asioita, joista sinä et normaalisti pidä mutta joita miehesi haluaisi?
Siis tarkoitin sellaista " kokonaisuutta" johon kuuluisi ekana hieronta, sitten vaikka intiimi saunominen ja sitten sitä seksiä. Ja sekin voisi olla jotain hieman erilaisempaa kuin yleensä. Kyllä jo tuollainen kortin saaminen luo mun mielestä jonkinlaista seksuaalista jännitettä mitä ei välttämättä ihan jokapäiväisessä seksissä saa.
T.ap
Eikä mun mies varmaan haluais ' intiimiä saunomista' tai hierontaa - se kutittaa sitä. Mutta - mikäli tiedät miehesi moisista tykkäävän ja arvostavan niin tuo on todella hyvä lahja.
Osta teille esim. sin citystä sellanen paketti, jossa on niitä erilaisia hierontaöljyjä - niistä tykkää mielikuvituksettomampikin mies... jos öljyät esim. itsesi kokonaan ja hänen peniksensä, käteenveto on paljon kivemman tuntoista.
Meniköhän tämä nyt liian kuvailevaksi? Mutta. Ei liukuvoidetta, se ei aja samaa asiaa, vaan kama sutra -nimistä hierontaöljyä.
Vierailija:
Siis tarkoitin sellaista " kokonaisuutta" johon kuuluisi ekana hieronta, sitten vaikka intiimi saunominen ja sitten sitä seksiä. Ja sekin voisi olla jotain hieman erilaisempaa kuin yleensä. Kyllä jo tuollainen kortin saaminen luo mun mielestä jonkinlaista seksuaalista jännitettä mitä ei välttämättä ihan jokapäiväisessä seksissä saa.T.ap
En mä mitään kutitushierontaa aikontkaan antaa, vaan ihan reippaasti ;) Hierontaöljyjä löytyy moneen lähtöön joten niitä ajattelinkin käyttää. Mä uskon että mun mies tykkää tuosta ihan mielettömästi. Vielä kun sain häneltä joululahjaksi uudet alusvaatteet jotka puen päälleni. Näin teen...
Tosin mun ukon juhliin on vielä jokunen kuukausi aikaa, mut tuommoinen voisi olla se paras lahja ;) Ainakin erikoinen!