Mitä shampoota ja hoitoainetta käytät? Entä muita hiustenhoitotuotteita?
Kommentit (10)
Pitäisi tehdä enemmän, kun hiukset tuntuvat karheilta.
Muotoiluun osiksen muotovaahto, kuituvaha ja lakka.
hoitoaineita ja shampoita, ja marketti tuotteista Elvitalin shampoota ja hoitoainetta. Hiuslakka, muotovaahto ja suoristusrautaneste Osista.
bonacuren shampoo ja hoitoaine. Lisäksi LV:n tehohoitoaine noin kerran viikossa. Pesun jälkeen laitan jotain seuraavista: Bonacuren, ElVitalin tai Doven hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Nämä päivittäin.
Joskus erittäin harvoin jaksan laittaa myös latvoja korjaavan Bonacuren voiteen.
minun hiuksilleni se sopii hyvin, siinä on hinta-laatu suhde hyvä. Hieman kalliimpaa mitä marketti kama, mutta kestää pidempään.
saa bonacurea, mutta sitä lafkaa nyt ei kannata suosia.
Bonacure on siis Schwarzkopfin tuotesarja. Enpä tiedä onko se mitenkään loistava, mutta näin kesäksi auringolta suojaava shampoo ja hoitsikka on ihan hyviä. Hiuksiin jätettävästä hoitoaineesta en ole ihan varma. Ei selvitä (erittäin takkuista) tukkaa mitenkään loistavasti. Ennen sai marketista Xz:n selvityssuihketta, joka oli huomattavasti BC:a parempaa.
Kampaajalta olen ostanut jotain sellaista italialaista shampoota & hoitoainetta hopeanharmaassa pullossa, joka tuoksuu toffeelta. *nam* Olen ihan rakastunut siihen tuoksuun & myös siihen miltä hiukset tuntuvat pesun jälkeen - ei tekisi mieli lainkaan lopettaa hiustenpesua, kun sillä pesee. ;o) Saman sarjan tehohoitoaine tuoksuu banaanilta.
Hiuslakkaa & föönausta helpottavaa muotovaahtoa käytän muotoiluun (markettikamaa, Sunsilk) ja lisäksi kaapista löytyy hiuksien tyveen laitettavaa jauhemaista "vahaa", mattamaista hiustyven kohottajaa. Osis+ Dust It lukee purkin kyljessä. Tosi loistotuote!
elvital shamppo ja hoitoaine
yves rocherin blondishamppo ja kortehoitoaine( lopetettu valmistus) oli paras