Miten " köyhä" voi laihduttaa?
niin totta se on! myös köyhä voi olla lihava !
Minä olen sellainen.
jotain ruokaa on saatava ja semmosta joka on halpaa ja täyttää mahan
esim ranskalaiset makaroni yms. leipääkin syödään runsaasti (itse tekemää sämpylää/patonkia) eli ruoka ei ole terveellisimmästä päästä mutta jotain on syötävä.
oisko jotain terveellistä halpaa ja täyttävää ruokaa mitä vois kaupasta ostaa? ai niin ja kasvis syöjä olen ;)
Kommentit (9)
Porkkanat, perunat, lantut, punajuuret... Tee niistä pihvejä, raasteita, laatikoita ja mitä nyt kasvissyöjänä keksitkään. Me ollaan laihdutettu mm. salaateilla, ja se on kyllä totta, että ruokamenot on kasvaneet!
Esm. lidlissä ei paljon muuta olekaan kuin lihottavia juttuja. Kasvikset ovat kalliita. Hiilariruoka on halvinta ja myös lihottavaa.
Syö porkkanoita, salaattia, kurkkua mielinmäärin.
Kohtuullisesti munia ja maitoa.
Soijajugurttia ja marjoja (itse keräämiäsi).
Lounaaksi papuja, kasviksia, paljon kalaa.
Makeat mehut pois, tuoremehua vedellä plantrattuna.Kaurapuuroa ja mehukeittoja itse valmistaen.
Säästät kuluissa ja kauppareissuissa.
ja naudan jauheliha tosi halpaa kaupoissa. Pakastevihannekset ovat myös edullisia.
Ellet sitten syö pelkkää leipää.
Kasvissosekeitot, kasviskeitot yleensä, juureskeitot, pavut ja herneet ja edulliset hedelmät, esim. omenat käynevät varmasti sinulle.
Jos ylipainoinen ihminen alkaa syödä normaaleja annoksia, laihtuu auttamatta.
leipää 4 viipaletta päivässä, päälle hieman margariinia.
3 lasillista maitoa
kaksi hedelmää
kaksi lämmintä ateriaa, sinulla selvästi kasvispitoisia, muista että ruokaa syödään normaalisti yksi lautasellinen, ei monta
vettä, vettä ja vettä
liikuntaa
ei tule kalliiksi
- Syö samaa ruokaa kuin ennen, mutta vähemmän.
- Syö kevyemmin; vähärasvaisempia ja vähäsokerisempia tuotteita ja enemmän kasviksia.
- Kuluta enemmän energiaa eli lisää liikuntaa.
Saavat liian vähän proteiinia ja rasvaa.
Siis sinuna huolehtisin pienistä miinuskaloreista ja siitä, että hiilareita ei menis liikaa.
tällä uudella ihmedieetillä jolla olen itsekin onnistuneesti nyt toista vuotta kilot karisevat takuuvarmasti. sen nimi on " syön vähemmän ja siksi laihdun"