Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksinnälkä...

Vierailija
28.12.2005 |

..jota oma vaimo ei pysty ravitsemaan riittävästi. Onko joku löytänyt itselleen jostain ystävän, jonka kanssa voi ihan vaan harrastaa seksiä, ilman muita sitoumuksia?

Luulisi tuollaisen löytyvän, kun itsekin olen tällainen urheilullinen, ihan ok mies...mutta mistä etsiä, ettei heti kolahda näpeille?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen ja miehen välillä pelkkä ystävyys, jos seksiä harrastetaan,

tunteet varmasti tulevat pintaan jossain vaiheessa

Vierailija
2/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa, että seksiä voi harrastaa vuosiakin ilman, että tunteet tulee pintaan. Seksi on puhdasta seksiä, kun se on molempien osapuolten näkökannalta sovittu alusta alkaen. Jos tunteet tulee pintaan (ne rakastumiset sun muut), seksisuhde pitää ehdottomasti lopettaa (edellyttäen että siis haluaa vain sitä seksiä). Itse nautin äärettömästi seksistä muutaman partnerin kanssa ja he ovat tietoisia etteivät muuta saa kuin juuri sitä itseään. Ja hyvin toimii (vaikka leikeissä on sekä varattuja että sinkkuja).

Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tarkoitin. Seksisuhde täytyy pitää sellaisenaan, se on kuin hyvä " panokaveri" eikä muuta. Mutta mistä sellaisen löytää? Sinä olet nainen ja olet sellaiseen ryhtynyt. Mutta mistä kummasta tuollaisen toisen naisen löytää....

Vierailija
4/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi panna ilman tunteita kenenkään kanssa..en voi mitenkään...mä ihastun/rakastun niin herkästi..että jää vain pahamieli tollaseta..

sanoo kokemuksen rintaäänellä

nainen olen

Vierailija
5/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisiko sitten elää toisen kanssa vaan taloudellisessa suhteessa

ja silti olla rakastunut toiseen jolta saa rakkautta ja rakasteluhetkiä?

ei kai se satuttas jos toinen ei tiedä!

-mici-

Vierailija
6/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä ole tarkoitus hakea rakkautta, sitähän saa jo omalta puolisolta. Nyt oli kyse ainoastaan seksistä. Nimenomaan kaveriseksistä. Ja toista ei ole tarkoitus loukata, alkääkä alkako kukaan nyt haukkumaan, että johan sä loukkaat jos petät, sitä ei tässä nyt kaivata.

Vierailija
7/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olikin näitä 10s munia eli tuli pari kertaa jo reisille, niin lopetin jutun siihen, jos panosuhteeseen alkaa niin silloin kyllä olettaa saavansa kunnon kyytiä ;)

Vierailija
8/12 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi " kaveriseksi" -yhtälö voisi toimia? Olen samaa mieltä, että jotta ylipäätään edes " kannattaa" moiseen suhteiluun ryhtyä, pitää seksin sitten olla sen arvoista! Ja minä en ainakaan tunne himoa kavereitani kohtaan. En tarkoita, että seksiin pitää hempeilyjä ja tunteita sotkea, mutta miten seksin pitää kliinisenä ja tunteettomanakaan? Kyllä fakta on niin, että ne parhaat kiksit kokee ihmisen kanssa, jota kohtaan tuntee vetoa ja himoa. Ja haluaako ihan yhden tekevän ihmisen läheisyyttäkään..tai paremminkin miksi edes haluaisi?

Vierailija
9/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tässä porukalla aattelimme laittaa sellaisen ringin pystyyn kuin panorinki, ilman sen suurimpia velvotteita. Mutta se jäi sitten ajatus asteelle, jostain syystä...

Mutta itse kannattaisin sellaista että olisi muutama pimppa ja muutama mulkku jota sitten saisi käyttää tarpeiden mukaan aina halutessaan, ilman sen suurempia velvotteita. Naiset olisivat tyytyväisiä kun olis eri kokoisia vehkeitä mitä maistella ja miehillä sama juttu. Mutta toimiko tää idea, luulen että toimisi. Minun kannaltani, olen ollut ihan riittävästi naisen kanssa parisuhteessa / naimisissa, lapset on tehty. Eli vapaa poikamies lopun elämää... Enään on ilot jäljellä ja eihän tänne olla suremaan tultu, eteenpäin sano: mummo lumessa...

T: Mies

Vierailija
10/12 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestäni rakastan, ja meillä on ihana perhe, mutta jossain päiväunelmissani kaipaisin jotain muuta....näen jopa unia vieraista miehistä, ja unethan ovat viestiä alitajunnastamme:)

Vierailija
11/12 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pelkkä seksisuhdekin voi toimia. Olen itse aika tunnepohjalta elävä nainen ja omaksikin yllätyksekseni olen toistaiseksi pystynyt sellaiseen suhteeseen, jossa seksi on pääasia. Naiset varmaan useammin kuin miehet tarvii siihen jotain muutakin, mutta ei sen muun tarvi olla kuin kohtuullinen kaveruus ja joku kipinä. Rakkautta tai intohimoa ei seksikumppanin kanssa tarvitse tuntea, olen sen huomannut. Ja silti rakkaus omaan puolisoon säilyy.

Vierailija
12/12 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa naiset viestiä: 041 7528560