Ettekö tajua miten huutonetista saa halvemmalla?
Eli huudetaan vasta hetkeä ennenkuin kohde on sulkeutumassa!
Ärsyttää tollot jotka nostattaa hintaa tarjoamalla kokoajan enemmän...
Kommentit (5)
vasta lähellä sulkeutumista, vain huomatakseni että myyjä sulkikin kohteen aikaisemmin ja vaate meni sivusuun.
Ja myöskin olen valvonut monta yötä (aina mielenkiintoiset kohteet sulkeutuu klo 1.28..) ja yrittänyt viimehetken huutoja, mutta eikös vaan muutkin ole hereillä ja hinta nousee jokatapauksessa pilviin.
joskus olen onnistunut saamaankin! en lähde siihen mahdottomaan huuto-kilpailuun jota jotkut harrastavat..hinta tosiaan pomppaa huomaamatta ihan pilviin!
En tarvitse mitään kohdetta niin paljon, että ostaisin sen hinnalla millä vain. Vilkaisen joka päivä sen päivän aikana sulkeutuvat kohteet, en yhtään sen enempää. Huudan, jos hinta ei ole älytön jo valmiiksi.
Jos on liian kallista, ostan uuden tuotteen kaupasta mielummin.
Vierailija:
Eli huudetaan vasta hetkeä ennenkuin kohde on sulkeutumassa!
Ärsyttää tollot jotka nostattaa hintaa tarjoamalla kokoajan enemmän...
Sua ärsyttää kun toiset tarjoaa enemmän kuin sä? Voi voi.
Tietysti toivoisit, että ne jättäisi huudot viimetippaan ja mahdollisesti unohtaisi tms. kohteen ni sä saisit sen halvalla. Tollo olet itse.
Mä olen joskus kytännyt jotain. Usein sen sitten unohtaa tai huutonetti jumittaa eikä pääsekään huutamaan. Tms.
Yleensä laitan heti huudon kun näen kohteen. Hintaa en nostele kuin pari kertaa jos sitäkään, onneksi täälläkin on kauppoja lähellä...
nimenomaan silloin kun kaksi ostajaa on ajatellut viime hetkellä huutaa ja sitten alkaa se älytön kilpailu ja lopulta voittaja on onnellinen vaikka ostikin yhtä kalliilla mitä uusi olisi maksanut.