Ketä mielestäsi USAn historian parhain resitentti?
Kommentit (13)
Minusta se on Donald Trump, niin siinä näkee miten Amerikka on tullut tiensä päähän. Ja Eurooppa myös kun Brysselissä on 40 tuhatta idioottia paskat housuissa, ettei vain tienestit mene ja joudu sotimaan.
Niistä jotka minä tunnen... Bill Clinton. Onnistui oikeasti lyhentämään jenkkien valtionvelkaa eikä törsännyt omiin ja muiden taskuihin pelkästään 37 triljoonan edestä. USA oli hänen kaudellaan valtavan optimistinen yhteiskunta.
6. Epsteinin saaren vakiokävijä. No, pojat on tietysti aina poikia...
Vierailija kirjoitti:
Niistä jotka minä tunnen... Bill Clinton. Onnistui oikeasti lyhentämään jenkkien valtionvelkaa eikä törsännyt omiin ja muiden taskuihin pelkästään 37 triljoonan edestä. USA oli hänen kaudellaan valtavan optimistinen yhteiskunta.
Clinto laati telekuuntelulain ja harrasti toimistossaan imuhommia nuoren pissaliisan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clinto laati telekuuntelulain ja harrasti toimistossaan imuhommia nuoren pissaliisan kanssa.
Bruce Wayne.