hitsi että tuo suoristusrauta on näppärä kapine! meikäläisenkin tukka pysyy vaihteeksi ihan kuosissa!
se (tukka) kun on tämmöinen älyttömän paksu, tuuhea, taipuisa ja AIVAN USKOMATTOMAN KURITON.. aargh kauhutukka..
mutta suoristajallapas mä tuosta vaan kädenkäänteessä palautan kuriin ja nuhteeseen mokomat suortuvat ja saan kerrankin olla huoleton koko päivän. jee.
Kommentit (12)
siitä en sitten osaa sanoa että miten kova saa olla esim ulkoilman kosteus ennen kuin tukka imee sen itseensä ja mahdollisesti villiintyy, mutta noin normaalioloissa pysyy tosi hyvin!
Paksut hiukset ja taipuu vähän sinne ja tänne :/
Mulla on myös tosi paksut, vähän luonnonkiharat hiukset. Ei siis mitkään käkkärät, mutta taipuu ihan just sinne suuntaan kuin haluaa. Föönaamalla olen ennen koittanut saada nää kuosiin, mutta se on hankalaa kun sitä hiusta on niin paljon! Suoristusraudalla ei mene kuin 3 min. niin jo on tukka nätisti ja säilyy seuraavaan pesuun asti (n. 3 päivää). Enkä edes laita mitään lakkaa yms. Samalla värkillä saa käännettyä latvoja sisään tai ulos eli kampauksen saa muutettua hetkessä. Suosittelen kaikille. Kampaajani sanoi, että pitää olla mahdollisimman kapea rauta, jotta on helpoin käyttää. Omani löysin sittarista 25e. Kampaajalla ihan samanlainen (ei varmaan saman merkkinen) maksoi 50e.
paksua tukkaa on niin uskomattoman paljon että siihen menee ensinnäkin noin ikuisuus ja toisekseen lopputulos on joka tapauksessa semmoinen pinnasta karhea aikapommi, joka hetkenä minä hyvänsä ja mistä tahansa ärsykkeestä pamahtaa takaisin siihen omaan mahdottomuuteensa.
mutta suoristusrauta! hittovie mikä keksintö!
Mulla luonnonkiharat, älyttömät kikkurat. Jos vähänkin ulkona kosteeta, hiukset heti kuin lampaalla. Ja älyttömän rasittavaa hiuksille käyttää sitä rautaa. Mulla menee ainakin 20 min että saan koko pään käytyä läpi ja kaikki hiukset suoristettua.Muutaman kerran oon kokeillu ja ostanu kaikki hyväks mainitut suoristusvoiteet mut kai täytyy luovuttaa ja olla ikuisesti kuin anita hirvonen....
Vähän on permanentin jämiä joita sillä oion. Hyvä tulee. Sillä saa ihanasti lyhyehköt hiukset sillai sojottamaan sivulle :)
kun omat hiukseni ovat niin luonnonpiikkisuorat kuin hiukset vain voivat olla suorat. Permanenttia en halua ottaa, koska se pilaa hiusteni kiillon (olen tuotakin joitakin kertoja kokeillut) ja föönaamisesta ei ole pitkää iloa ellen samalla sullo tukkaani kilokaupalla käsittelyaineita. Miksi, oi miksi jotkut haluavat suoristaa kauniit kihartuvat hiuksensa...
HULLU taidat olla. Suorat hiukset olisivat niiiiiiin ihanat.
Suoristusraudan lisäksi isoharjainen ilmakiharrin toimii suoristajan ominaisuudessa, kunhan siihen ei kääri hiuksiaan vaan vain ' harjaa' .
Hiussilkki niminen, mutta minkähän merkkinen, hoitoaine suojaa hiuksia, kun käyttää noita kuumia laitteita. Kannattaa kuitenkin ainakin kahdesti viikossa antaa hiusten kuivua ihan rauhassa ja korkeintaan näyttää harjaa, jotta hius ei rasitu liikaa.
Käytti sitä viimeks mun taipuistaan kuontalooni ja hyvin tehosi. Itse ostin Anttilasta, mutta taitaa olla myynnissä myös Citymarketeissa ym.
suoristusrautaa... sais kuulema hyvin käännettyä sillä latvat kun muuten sojottaa mihin sattuu! =)
paljonko se maksaa esim cittarissa??
Mulla on luonnonkiharakäkkäräpää, saaks oikeesti suoraks tukan ja pysyy??