Exä ottaa päähän!!!
Exä on helvetin huono isä, ainakin jos isyyttä mitataan sillä miten paljon aikaa viettää lapsensa kanssa (alle 5h/kk). Silti se jaksaa minua haukkua ja arvostella jatkuvasti. Viimeksi nyt jouluna: oli " minun jouluni" , eli lapsen vuoro olla kotona. Siitä huolimatta aatonaattona exä soitti ja vaati lapsen käymään luonaan aattona. Sovittiin kellonaika, ja sanoin ehdottoman takarajan kotiintulolle, koska meille oli tilattu joulupukki.
Kun lapsi sitten oli isänsä kanssa, soi puhelin ja lapsi sanoi että isänsä oli kysynyt voiko olla kauemmin. Sanoin, että ei, koska se ei mitenkään sopinut aikatauluumme.
Seuraavana aamuna heräsin siihen kun puhelimeni täyttyi haukkumistekstiviesteistä. Sain taas kuulla olevani vaikka mikä ja koko exän suvun joulunkin olin kuulemma pilannut.
Minä en vaadi exältä mitään, hoidan lapsen 98% yksin, annan tavata niin paljon kuin etä tahtoo, mummukin saa tavata vapaasti. Ja kiitokseksi saan hirveää haukkumista ja ympäri kaupunkia leviteltyjä törkyjuoruja... 11 pitkää vuotta jäljellä vielä tätä perkeleellistä yhteishuoltajuutta. Tuntuu elinkautiselta. :((
Kommentit (2)
Vierailija:
Olisiko exä sitten tyytyväinen?
Jaa-a. Lapsi ei ole edes käynyt isänsä kotona vuosiin, joten tuskinpa se on ihan lapsiystävällinen asunto...
Olisiko exä sitten tyytyväinen?