Millainen on 12-vuotias lapsesi?
Joko murkkuiän merkkejä? Itsetunto? Onko rohkea osallistuja, ujo, rauhallinen? Huolettaako lapsesi tulevaisuus vai onko pärjääjätyyppiä?
Kommentit (37)
hasu tyyppi kirjoitti:
oon 12v mut oon 142cm pitkä
Oon itsekkin 12ja oon 140cm😂
Meillä oli ihan junnu vielä 12vuotiaana, nyt 14 ja alkanut jotain parran haiventa kasvaa...
Seuraa tiktokis holdupringdingding
15 vuotias lapsi 192,453cm pitkä ei oo alkanu mulkkuikä. kuin enkeli
Meidän 12v on aina ollut vähän sellainen oman tien kulkija. Taide on hänelle rakas harrastus ja maalailee melkein joka päivä. Kirjoittelee myös paljon runoja ja tarinoita. Koulussa menee hyvin, mutta hieman sellaista kapinallisuutta, että ei tykkää siitä kun asiat täytyy tehdä jollain tietyllä valmiiksi määrätyllä tavalla eikä oman mielen mukaan.
olen 8 vuotias ja minulla alkoi menkkulit😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 en ole varma mita se tarkoittaa joten auttakaa, ole. myos harastanut sita ilman kumia suoja
Minun lapsillani on kuukautisen ja hän levittää menkkaansa naamaansa.kuulemma terveellistä
Minä olen Vilin ÄITI hänellä alko kuukautiset
Kun tämä ketju alun perin tuli tänne palstalle, olin itse 12. Yritin kirjoittaa, millainen olen, mutta ruutuaika tuli päätökseen ja isä tuli takavarikoimaan läppärin ja komentamaan nukkumaan.
Unohdin tämän sitten kokonaan, mutta ihan hauskaa, että trollit nosti just tän ketjun aamulla ylös. Olen nyt jo parikymppinen, mutta ihan hauskaa palata välillä av-mammailuni juurille
Pärjää koulussa hyvin, koko ajan menossa ja tarttis koko ajan tehdä jotain. Kalaan lähtee kanssani aina. Lauantaina mennää heti aamulla. Kesällä kalastettiin koko ajan ja saatiin ahvenia paljon.
Lapseni runkkaa saunassa ja juo mälliään
Aa, mä oon 11v ja oon 146 cm pitkä.
Mitä!? Jo 8v:nä? Mä oon 11v eikä oo vielä alkanu...
Kiitos teimme tästä esitelmän koulussa. Tyypillisistä 12vuotiasta siis. Jepujepu sano hepu