Autossa polttamisesta
jos perheellä on kaksi autoa kummallekin osapuolelle. Toinen ei halua että autoissa poltetaan, koska molemmilla kuskataan lapsia ja toinen on lopettamassa tupakointia. Ja toinen vaan polttaa jos esim on kaverin kanssa liikenteessä. Onko 30-vuotias niin lapsi ettei ymmärrä eikä kehtaa kieltää ja kehuu että kyllä MUN autossa saa polttaa. Sit valehtelee toiselle kirkkain silmin ettei ole polttanut. Mitä mieltä olette itse? voiko toista kieltää polttamasta toisessa autossa? silloin kun oli vaan yksi auto, hän ei polttanut.
Kommentit (3)
Eri asia, jos samaan aikaan autossa käryytetään, kun lapsia kyydissä. Ja mä en ainakaan haista onko autossa poltettu vai ei, vaikka en itse polta. Tupakat heitetään pihalle ja myös karistetaan eli tuhkakuppi on aina puhdas.
kommentteja siitä poltanko autossani vai en... Mun auto ja se siitä, ei kai kukaan polta kun lapset on kyydissä??
Siis että kumman nimissä auto on. Toisella ei sitten ole nokan koputtamista. Näin siis periaatteessa. Ehkä kuitenkin parempi sovussa yrittää...