Muita joita ärsyttää Melban
ah - aina niin "asiantuntevat" kommentit joka asiaan? En tiedä mikä siinä eukossa on, mutta se saa ainakin mun karvat nousemaan pystyyn......
Kommentit (15)
jotakuta, joka kirjoittaa omalla nimimerkillä, vaikka hänen kommentinsa sattuisikin ärsyttämään. Pitäisikö mun nyt avata oma ketju tästä ap:n aloituksesta, joka on mielestäni harvinaisen typerä ja ärsyttää minua?
mutta kun kirjautuminen ei ole onnistunut kertaakaan tämän uudistuksen jälkeen.....
tämän Melban kimppuun, koska tämä sattuu kirjoittamaan nikillä.
Pitäisikö mun nyt avata oma ketju tästä ap:n aloituksesta, joka on mielestäni harvinaisen typerä ja ärsyttää minua?
aika usein talouteen liittyviä asioita.
Minusta vaikuttaa järkevältä ihmiseltä.
vaikuttaa mielenkiintoiselta ihmiseltä, johon haluaisin tutustua
se tyyli, jolla asiat esittää, ärsyttää.
melba on yksi fiksuimmista tämän palstan kirjoittajista.
Muutamia omia huomioitani Melbasta noin 7 yhteisen nettivuoden vuoden ajalta: uskaltaa olla mielipiteittensä takana, kun on aina nikillinen & auttaa muita kaikenmaailman kenkä- ym. jutuissa mielellään.
Kaikkea hyvää vaan Melballe.
T: Nonnakonna (en jaksa nyt kirjautua)
Niin ymmärsin miksi täällä on niin vähän nikillisiä..
En kovin aktiivisesti palstaile, mutta päivittäin käyn jossain vaiheessa lukemassa viestejä. Harvoin törmään Melban nimimerkkiin täällä, mutta jos törmään niin yleensä talouteen liittyvissä ketjuissa.
Mielestäni hän kirjoittaa asiaa, tietää paljon talousasioista, lainoista, koroista yms. Minulle on jäänyt sellainen kuva että ihan ok-tyyppi, ei provosoi eikä päde, kertoo oman näkemyksensä jos jotain kysytään.
varsinkin nuo kenkä kommentit. kun sitten tiedän erään ystäväni ostaneen häneltä käytettyjä kenkiä ja ne oli ihan kauheita roskiskamaa.
En osaa sanoa alkuperäiselle muuta, kuin että sinun on helppo hypätä kirjoituksieni yli, kun kirjoitan aina nimimerkillä (paitsi joskus olen kysynyt läheisteni sairauksista tms. asioista kyllä jotain ilman nimimerkkiä).
Minulla on selkeät omat mielipiteet, jotka uskallan sanoa ääneen ja yleensä perustellakin. Se ei tarkoita, että ne olisi ainoita oikeita tai edes oikeita, mutta tämmöiseltä palstalta tuskin saakaan oikeita vastauksia tai niiden oikeellisuus kannattaa vähintään tarkistaa ammattilaiselta. Mitä minä sanoin, olen sanonut nyt pariin otteeseen asuntolainojen korkojen noususta, en kai koskaan mistään muusta? Toisaalta minulla meni reippaasti metsään se arvio, että asuntojen hinnat olisivat laskeneet. Niissä on ollut paljon enemmän viivettä kuin olisin uskonut.
Tämä palstailu nimimerkillä on aina sellaista, että asettaa itsensä alttiiksi kaikenmoiselle - jokuhan täällä printtaa kirjoituksiani talteen ja aikoo niille naureskella jälkikäteen. Mutta minun elämääni tuommoine ei hetkauta, pitäähän jollain halvat huvit olla. Mutta se on toki ikävää, jos nyt oikein ärsyyntyäkin pitää. Ketään en kuitenkaan halua tarkoituksellisesti loukata tai ärsyttää, harmi jos niin kuitenkin pääsee käymään.
ainakaan hänen mielestään......