Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ärsyttää Melban

Vierailija
16.06.2008 |

ah - aina niin "asiantuntevat" kommentit joka asiaan? En tiedä mikä siinä eukossa on, mutta se saa ainakin mun karvat nousemaan pystyyn......

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan hänen mielestään......

kertoo oman näkemyksensä jos jotain kysytään.

Vierailija
2/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakuta, joka kirjoittaa omalla nimimerkillä, vaikka hänen kommentinsa sattuisikin ärsyttämään. Pitäisikö mun nyt avata oma ketju tästä ap:n aloituksesta, joka on mielestäni harvinaisen typerä ja ärsyttää minua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kirjautuminen ei ole onnistunut kertaakaan tämän uudistuksen jälkeen.....

Vierailija
4/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän Melban kimppuun, koska tämä sattuu kirjoittamaan nikillä.

Vierailija
5/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mun nyt avata oma ketju tästä ap:n aloituksesta, joka on mielestäni harvinaisen typerä ja ärsyttää minua?

Vierailija
6/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein talouteen liittyviä asioita.

Vierailija
7/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa järkevältä ihmiseltä.

Vierailija
8/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa mielenkiintoiselta ihmiseltä, johon haluaisin tutustua

Vierailija
9/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tyyli, jolla asiat esittää, ärsyttää.

Vierailija
10/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melba on yksi fiksuimmista tämän palstan kirjoittajista.

Vierailija
11/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia omia huomioitani Melbasta noin 7 yhteisen nettivuoden vuoden ajalta: uskaltaa olla mielipiteittensä takana, kun on aina nikillinen & auttaa muita kaikenmaailman kenkä- ym. jutuissa mielellään.

Kaikkea hyvää vaan Melballe.

T: Nonnakonna (en jaksa nyt kirjautua)

Vierailija
12/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ymmärsin miksi täällä on niin vähän nikillisiä..

Vierailija
13/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin aktiivisesti palstaile, mutta päivittäin käyn jossain vaiheessa lukemassa viestejä. Harvoin törmään Melban nimimerkkiin täällä, mutta jos törmään niin yleensä talouteen liittyvissä ketjuissa.

Mielestäni hän kirjoittaa asiaa, tietää paljon talousasioista, lainoista, koroista yms. Minulle on jäänyt sellainen kuva että ihan ok-tyyppi, ei provosoi eikä päde, kertoo oman näkemyksensä jos jotain kysytään.

Vierailija
14/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin nuo kenkä kommentit. kun sitten tiedän erään ystäväni ostaneen häneltä käytettyjä kenkiä ja ne oli ihan kauheita roskiskamaa.

Vierailija
15/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa alkuperäiselle muuta, kuin että sinun on helppo hypätä kirjoituksieni yli, kun kirjoitan aina nimimerkillä (paitsi joskus olen kysynyt läheisteni sairauksista tms. asioista kyllä jotain ilman nimimerkkiä).

Minulla on selkeät omat mielipiteet, jotka uskallan sanoa ääneen ja yleensä perustellakin. Se ei tarkoita, että ne olisi ainoita oikeita tai edes oikeita, mutta tämmöiseltä palstalta tuskin saakaan oikeita vastauksia tai niiden oikeellisuus kannattaa vähintään tarkistaa ammattilaiselta. Mitä minä sanoin, olen sanonut nyt pariin otteeseen asuntolainojen korkojen noususta, en kai koskaan mistään muusta? Toisaalta minulla meni reippaasti metsään se arvio, että asuntojen hinnat olisivat laskeneet. Niissä on ollut paljon enemmän viivettä kuin olisin uskonut.

Tämä palstailu nimimerkillä on aina sellaista, että asettaa itsensä alttiiksi kaikenmoiselle - jokuhan täällä printtaa kirjoituksiani talteen ja aikoo niille naureskella jälkikäteen. Mutta minun elämääni tuommoine ei hetkauta, pitäähän jollain halvat huvit olla. Mutta se on toki ikävää, jos nyt oikein ärsyyntyäkin pitää. Ketään en kuitenkaan halua tarkoituksellisesti loukata tai ärsyttää, harmi jos niin kuitenkin pääsee käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän