Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 30 synttäreistä?

Vierailija
27.12.2005 |

Mieheni täyttää kohta 30 ja ollaan jo suunniteltu jonkin aikaa pitävämme juhlat kaikille ystäville kotona(tarjotaan ruuat ja juomat)

Nyt mieheni ystävä soitti minulle ja ilmoitti, että ovat suunnitelleet poikaporukalla pitävänsä miehelleni yllätys juhlat...eikä sinne ole puolisoita kutsuttu..minä vähän siitä loukkaannuin,koka mielestäni 30 ja ylipäänsä pyöreiden juhliminen tapahtuu kaikkien ystävien ja tuttujen kesken..Ja mun mielestä voivat lähteä muulloinkin baanalle...tästä ei saa varmaan mitään selvää, mutta harmittaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli kotiin kun olin puhumassa hänen kaverinsa kanssa puhelimessa ja näki mun ilmeestä, että jokin vialla..no kerroin sitten näistä poikien synttäri ylläri ideasta ja mieheni suuttui..lähinnä siitä ettei häneltä oltu kysytty(sanoin kyllä että oli tarkoitus olla poikien juttu) koska haluaa itse järjestää synttärinsä ystävillemme mikä koskee myös ko kavereita ja heidän puolisoitaan/tyttöystäviään...

Vierailija
2/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä omasi ja kaverit omansa?

ei kai niitä tartte samana päivänä juhlia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sanot äijälles että pysytte alkuperäsessä sopimuksessa.EHDOTTOMASTI!

Vierailija
4/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmasti mielissään vaikka useammistakin juhlista, ja hän arvostaa sinua kun " annat" viettää miesporukalla hyvät kekkerit.

Vierailija
5/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kolmekymppisiä kotona kaikkien myös näiden kavereiden kanssa ketkä haluavat pitää omat juhlat ja heidän puolisoidensa kanssa ja tiedän, että miehenikin haluaisi..

Ja edelleenkin olen sitä mieltä, että bilettämään voi lähteä kaveriporukalla muulloinkin..