Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miehiselle alalle opiskelemaan/töihin!!!!!

Vierailija
27.12.2005 |

Löytyykö täältä naisia jotka ovat sellaisella alalla töissä missä naisia näkee harvemmin?! Itse hain koulutuspaikkaa ja yllätys oli suuri kun minut valittiin :)

Koulutus sisältää paljon työharjoittelua että vaikka siellä koulussa olisikin ehkä joku nainen niin työpaikoilla tuskin sitten on ketään mun tuurilla!

Nyt olen alkanut jänistämään. Jännittää ihan hirveesti että kuinka kaikki sujuu? Vaikka olen sellainen ihminen että en pienistä mutise ja " uskallan" puhua miesten kanssa melkein mistä vain niin kuitenkin on epävarma olo. Tuliko kuitenkin tehtyä emämoka tai jotain? Jos en kuitenkaan viihdy miesten kanssa, mitä jos ne kohtelee mua tosi inhottavasti jne. Päässä vilisee ties mitä ajatuksia. Oma mies ei kauheesti tykkää kun miespainotteiselle alalle hain. Sanoo että miksi en voi olla niin kuin muutkin naiset...? Ja että sitten et varmaan laita meikkiä taikka mitään vähänkään seksikkäitä vaatteita päälle. Ja mielellään voisin kuulemma ajaa päänikin kaljuksi. Että semmosta!

Ala josta puhun on maalauksen liittyvä. Todennäkösesti raksallekkin jossain vaiheessa joudun harjottelemaan, apua.

Tässä ei ole mitään muuta ongelmaa kuin noi miehet. Itse maalaustyö on sitä mitä haluan tehdä! Onko miehet minkälaisia työkavereina yms?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei no, onnea opiskelupaikasta!!! Miehet ovat hyviä työkavereina, reiluja ja klikkejä syntyy harvemmin miesten kuin naisten keskuudessa!!

Vierailija
2/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi miesvaltaista alaa, oman kokemuksen perusteella. Miehet ovat työkavereina reilumpia ja suorempia, ei mitään selän takana kyräilyä. Asiat otetaan asioina, eikä piilomerkityksiä haeta väkisellä joka lauseesta :) Reippaasti vaan menoksi, uskon, että viihdyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisellä alalla on palkat paremmat, työkaverit reilumpia ja työpainkan henki parempi kuin akkapiireissä. Kokemusta on molemmista ja eipä yhtään kaduta että olen lähtenyt tekniselle alalle. Meillä oli 4 tyttöä ja 32 poikaa kun aloitin opiskelut... Ja mukavaa oli.

Vain yksi tytöistä valitsi tuosta poikajoukosta itselleen seurustelukumppanin.

Vierailija
4/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on suurimmaksi osaksi kokemuksia vain naisista työkavereina ja opiskellessa. Usein tuli kyllä riitoja ihan turhista asioista. Ja niitä juoru" akkoja" riitti turhankin paljon! No, ehkä tämä pelko alkaa sitten helpottaa kun näen uudet opiskelukaverit ja opettajan?

ap

Vierailija
5/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. sh

Vierailija
6/6 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet tuolla asenteella, voi olla, että saatkin kummallisen vastaanoton. Paras on, kun menet sillä asenteella, että et ajattele työkavereiden sukupuolta ollenkaan.

Itse olin opiskeluaikana pitkään ainoa nainen, eikä se useinkaan tullut esille. Suuriman osan ajasta en muistanut, että olen eri sukupuolta. Työkavereina miehet on mukavempia kuin naiset.

Ja riippuen opiskelupaikasta, maalausalalla enemmistönä usein ovat naiset...

Miehesi kommentti oli aika erikoinen, toivottavasti hän ei kehitä mustasukkaisuusongelmaa.

t. yksi raksanainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi