Tsempatkaa mua, antakaa vinkkejä, mitä vaan....
Mittani ovat nyt 174 cm ja 64-65 kg. Tahtoisin olla kesällä bikinikunnossa. Painoa tahtoisin pudottaa 4-5 kg, ja etenkin vatsan seutu kaipaa näin raskauden jälkeen kiinteytystä. En jaksa tehdä vatsalihasliikkeitä, eivät tuota tulosta, ja lenkille menokin tuottaa välillä vaikeuksia ;) Olisiko joku hyvä kalorimäärä jonka avulla laihtuisin? 1800/päivä? Mikähän olisi innostava liikuntamuoto?
Kommentit (5)
Mä oon saman pituinen, mutta painoa varmaan 10kg:a enemmän...hih. Ei mulla silti oo paineita, ainahan olis kiva pudottaa väh.5kg:a, mutta hyvin oon pärjännyt näinkin.
Ei kait kukaan oo kroppaansa todella tyytyväinen, aina joku paikka repsottaa.
Mutta mun mielestä oot ihan ok painoinen, alipainoiset ne vasta kauheille näyttää, vaatteetkin roikkuu kuin henkarilla.
Kiitos :) Joskus ennen raskautta painoin 58 kg, enkä kyllä ollut tyytyväinen silloinkaan.. Mutta nyt on ongelmana lähinnä tuo keskivartalo, hirveät jenkkakahvat, ja vyötärö ei erotu juurikaan. Joka paikka hyllyy :)
Minä olen ajatellut aloittaa uinnin :)
tuloksia olen itse saavuttanu maidottomalla dietillä, oli siis imetysdietti, en olisi varmaan lakanut muuten:) Sain sitten korvaavia aineita muista tuotteista, esim. kalsiumia mehuista jne.
Maidon palattua kuvioon vaatii vaan hirveesti itsehillintää leivosten, suklaan yms. kanssa...:)
Ystävä on laihduttanut karsimalla huonot hiilarit nollaan (syönyt jonkun aikaa vaan erilaisia lihoja, juustoja, munaa, kasviksia, marjoja ja hedelmiä): N. parin kuukauden päästä lisäsi ruokavalioonsa täysjyvätuotteet, esim. real- leivän. Ja puurot.
Laihtui, ja täysjyvätuotteiden tultua kuvioon...laihtuminen vain jatkui.
Siinä pari:)