Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset osaa googlettaa??

Vierailija
27.12.2005 |

Kun täällä kysyvät asioita jotka löytyy googlesta tai jonkun muun hakukoneen kautta!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ruokaohjeita on kiva kysyä suoraan ihmisiltä koska, vaikka netistä löytyy miljoona, niin hyväksi koetut tulevat ihmisiltä.

Vierailija
2/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisuus siitä, että joku lukee viestisi ja haluaa siihen vastata, on tärkeintä.

Vierailija:

jotkut kysyy hesarin kotisivujen os..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptit on sikäli eri asia, etä monesti haluaa juuri sellaisen reseptin, josta jollakin on hyviä kokemuksia, googlella kun saat eteesi sata reseptiä, eikä niistä sitten voi olla aina varma, mikä olisi paras Itse kyllä usein googletan reseptejä, mutta silti kysyn jostain vinkkejä päälle

Vierailija
5/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huomattavasti nopeampi kuin google.

Ap, mietis nyt, onko syy todella siinä, että ihminen ei OSAA käyttää googlea?! Mitähän taitoa se vaatisi jos sellainen jossain olisi? :-D

Vierailija
6/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Reseptit on sikäli eri asia, etä monesti haluaa juuri sellaisen reseptin, josta jollakin on hyviä kokemuksia, googlella kun saat eteesi sata reseptiä, eikä niistä sitten voi olla aina varma, mikä olisi paras Itse kyllä usein googletan reseptejä, mutta silti kysyn jostain vinkkejä päälle

Vierailija
7/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Välillä mua kyllä ainakin ärsyttää, kun multa kysytään asioita, jotka löytyy netistä aivan varmasti googlettamalla, ihan kun mä olisin joku tietotoimisto

Miten tälläiseen tilanteeseen " joutuu" ?

Vierailija
8/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multakin kysellään paljon ja mä kyselen.

Sano niille vaikka että " kato googlesta" niin ei varmaan kysy toista kertaa...

Vierailija
9/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, että sulla on ilmeisesti maailman oudoimmat ystävät. :DDD

Vierailija:

Ystäväni kysyvät, vaikka mitä erila..

Vierailija
10/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ystäväni kysyvät, vaikka mitä erilaisia asioita, joihin minä sitten joudun kaivamaan ne vastaukset googlettamalla!!

Vierailija
11/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis se, että sulla on ilmeisesti maailman oudoimmat ystävät. :DDD

Siis jos multa joku kysyy jotain niin ei ole vaikea sanoa " en tiedä" jos en tiedä. Se on ihan hullua alkaa googlesta kaivamaan tietoa. Maailman viisaimman ihmisen asema ei ole helppo...

Vierailija
12/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei, oon joskus vastannut, että en tiiä, kato googlesta, muttei se oo juurikaan auttanu. Eli ilmeisesti mun ystävät sitten on omituisia tms, ehkä eivät osaa sitä googlea sitten käyttää En ole Porvoosta...

Vierailija
13/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen siis outo? Kiitos, pelastit päiväni. Olen luullut olevani hyväntahtoinen, mutta olenkin outo.

Joo, kieltämättä onhan toi aika hyväntahtoista. Mutta myös outoa mielestäni ;-)

Vierailija
14/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://goatse.ca/

Tuossa kuvassahan on naapurin Pena juhlistamassa uuden 2,20 neliön omakotitalon harjannostajaisia! :O

Vierailija
15/19 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No jos mä oon sitten maailman oudoin hyväntahtoinen...

Vierailija
16/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootellaan vaan linkkiä joka paikkaan. Ei ne osaa tietokonetta oikein käyttää muuta kuin av:lla örisemiseen.

Vierailija
17/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan tietää, että se on olemassa. Sitä paitsi, Googlekin alkaa jo olla vanhentunut tiedonhakutapa, nyt käytetään metahakukoneita.

Vierailija
18/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/19 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAi riippuu, mitä hakee. Jos hakee jotain yksittäistä faktaa/sivua, niin Google on kätevin käyttää ja tavallaan luotettavin. Jos etsii kattavampaa otosta, niin metahakukoneet lienevät sitten parempi valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme