Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työelämään paluu ahdistaa!

Vierailija
16.06.2008 |

olen hoitovapaalla mutta minulla on vaikeuksia sopeutua pieniin tuloihin. haluaisin palata työelämään, mutta työni on kiireistä ja epäsäännöllistä ja koen työhön palaamisen siksi ahdistavana. työ on vakituinen joten irtisanoutuminenkaan ei ole hyvä vaihtoehto.

löhduttakaa tai tsempatkaa minua! please?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sulla on kumma ongelma!

Jos työ paskaa, kiire, ressi niin miksi sinne takasin?

Jos ainoo syy palaamiselle on vakityö niin etsi toinen paikka.

Vierailija
2/3 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, nythän sulla on oiva mahdollisuus etsiä toinen työpaikka! Minullakin oli vielä vakipaikka 4 vuotta sitten. Mutta en halunnut sinne palata kun oli epäsäännölliset työajat.

Irtisanouduin ja ryhdyin yrittäjäksi. En ole katunut! Paljon parempi tämä on lastenkin kannalta. Itse säädän työpäiväni piituuden. Lapset hoidossa n. 9-15.30, kotona ovat perjantaisin. Ei yhtään paha mielestäni!

Kaikki on elämässä mahdollista. Ei mihinkään työhön kannata jäädä vain siksi että sen on joskus saanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä irtisanoutumista minään "isona" juttuna (kaksi kertaa olen vakipaikasta irtisanoutunut) - ja kyllä meilläkin on talolainaa ja perhe elätettävänä., mutta työasiat ovat aina järjestyneet, kun sen eteen olen töitä tehnyt.

Jos et jaksa työssäsi, teet kaikille palveluksen etsimällä sinulle paremmin sopiaa työtä. Hoitoalan töitä luulisi löytyvän, koska työvoimapulaa jatkuvasti toitotetaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi