Jalkahoitokoneen sopivuus?
No niin, paluu arkeen on alkanut ja töiihin piti lähteä 23 asteen pakkasessa... No joo, asiaan, sain joululahjaksi sellasen jalanhoitokoneen/jalkakylpykoneen. Miksikä sitä nyt kutsutaankaan... Ohjeissa luki mm., että mikäli on suonikohjuja tai turvotusta, käytöstä pitää keskustella lääkärin kanssa. Mulla ei oo kumpaakaan, mutta olisko teillä tietoa, että onko tuon käytöllä vaikutusta raskauteen? Ostin puntarin muutama kk sitten ja sitä ei saa käyttää raskaana ollessa tai esim. jos käyttää tahdistinta. Syy on se, että siinä on ne anturit, jotka mittaa rasvaprosenttia jne. Tuon kyllä ymmärrän. Punnitsen itseni tossut tai kesäläpsyt jalassa. Mutta miten on tuon jalkakylvyn käyttö?
Olisko teillä tietoa?
Tinttu81
rv 27+5
Kommentit (2)
ja ohjeissa lukee että raskaana olevien on neuvoteltava lääkärin kanssa että saako käyttää laitetta... Mä kysyin asiaa lääkäriltä ja syynä kuulemma on se että jalkapohjissa on paljon herkkiä hermopisteitä jotka rentouttaa turhankin tehokkaasti ja näin ollen voi käynnistää synnytyksen, ja siksi laitteen valmistajat eivät halua ottaa vastuuta ennenaikaisista synnytyksistä! Mä sain kuitenkin luvan ottaa jalkakylvyn kun raskausviikkoja (36+5) on jo reippaasti kasassa niin ei haittaa vaik syntyiskin jo...
Sehän on sama kun oisit porealtaassa. Ja jos sitä ei saisi käyttää niin lukisihan siinä.