Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työnantaja aikoi soittaa tänään paikkaan valitulle, joko luopuisit toivosta?

Vierailija
16.06.2008 |

Perjantaina olin haastattelussa ja tänään luvattiin ilmoittaa... Tulisilla hiilillä ollut koko päivän, mutta nyt alkaa tuntua, että turhaan odotan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän työpaikassa aamuilla pomoilla on koko ajan yhtä sun toista, palavereja ym. Nyt on ehkä just sitten palannut ruokatunnilta ja alkaa vasta oikeasti hoitaa huoneessaan päiväkohtaisia asioita. Eli ainakin meiltä soitto tulisi todennäköisesti vasta kello 14-15.

pidetään peukkuja!

Vierailija
2/7 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä soittaisin varmaan perään, ni ei tarvis ihmetellä sen kummemmin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tämä tästä, pitää tosiaan yrittää nyt keksiä jotain tekemistä. En vain viitsi lähteä kauppaan tms, ettei ole sitten joku hankala tilanne, jos soitetaan.

Vierailija
4/7 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tarvii mennä itse soittelemaan. Maanantait on firmoissa usein aika härdelliä (ainakin meillä), niin tiukkaa tekee, ehtiikö kaiken lupaamansa tekemään.

Vierailija
5/7 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en kyllä soittaisi perään!!! Jos ovat luvanneet soittaa maanantaina, soittavat maanantaina, mikäli ovat sinut valinneet. Itseäni työnantajana lähinnä vituttaisi, jos kaikki haastattelussa käyneet soittelisivat perään. Jos ei sen vertaa itsehillintää ole, että malttaa odottaa, niin pitäkööt entiset työpaikkansa / työttömyytensä.

Vierailija
6/7 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäyksen ehdin saada kirjeenäkin, ja valitulle tosiaan aiottiin soittaa.

ap, joka lähtee nyt vaikka vaihtamaan lakanat :)

Vierailija
7/7 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain vakkari työpaikan!!!pomo sanoi, että osoitin kiinnostukseni soittamalla:)no,riippuu tietysti firmasta ja firman koosta,myöskin,kuinka tiukkapipoista porukkaa siel on töissä/ kiireistä....vastaavatko puhelimeen..;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi