Arvailuja ketkä julkkikset eivät ole vielä tulleety kaapista?
Tiukkapipoiset älkööt vaivautuko arvuuttelemaan!
Kommentit (121)
pitäisi tulla Ellen Jokikunnas, joka on ennen ollut mies.
Tsiisus miten aivotonta porukkaa!
Eiköhän jokaisen seksuaalisuus ole ihan oma asia, olipa julkkis tai ei. Todella noloa arvuutella täällä, että kuka on vielä kaapissa, varsinkin kun ette näitä ihmisiä oikeasti henk.koht tunne.
Aloitus vaikuttaa lähinnä siltä, että AP peilaa tässä omaa vielä kaapissa olevaa homoseksuaalisuuttaan. Hienosti pelattu, koitat kääntää huomion muihin ;)
toi kumppaninsa koreografi Peter Pihlströmin kanssaan Linnanjuhlille viimevuonna ja asuneet yhdessä vuosia eli ei siis kaapissa; ehkä ei vaan tarvetta huudella ympäriinsä seksuaalista suuntautumistaan.
Jaakko Selin.
ihan avoimesti antanut haastatteluja asiasta.
mennyt naimisiin ihan vuos-pari sitten?
Millon muka Sampo Marjomaa olis kertonu olevansa homo?
Ja hän koki tilanteen inhottavana, ahdistavana ja nöyryyttävänä.
Meinaatteko että ette itse ole koskaan ajatellut vastaavanne väkivallalla, jos vaikka joku sekaantuisi lapseenne tai raiskaisi teidät tai tyttärenne. Sanonpa, että jokaiselle se on tullut mieleen, onko sitten synti sanoa se ääneen?
Millon muka Sampo Marjomaa olis kertonu olevansa homo?
Mua ihan off topic ällöttää toi Sampo.
Heikki on ollut suhteessa naisen kanssa vuosia.
On kyllä seksikäs mies....
sukupuolenvaihdoskaapista pitäisi tulla Ellen Jokikunnas, joka on ennen ollut mies.
ei se ole kaapissa ollutkaan.
George Glooney olla, ei saa valehdella.
Ellen on kyllä ihan lapsena ollut tyttö, joten ei ihme että on nykyään nainen.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2011 klo 19:55"]
Antti Tuisku, Master Chefin Risto, Marko Paananen, Sampo Marjomaa, Anna Halonen.
[/quote] Paananen on kyllä tullut ulos kaapista kauan sitten ja Marjomaa nyt ei oo ikinä siellä ollutkaan, eihän hän ole yhtään homomainen edes.
Meinasin juuri tulla arvelemaan Jesse Kaikurantaa, mutta 108 olikin ehtinyt ensin. Sitten en tiedä, onko Mert Otsamo tullut ulos kaapista, mutta hämmästyisin jos hän ei olisi homo. Olen myös epäillyt Sofi Oksasta, vaikka onkin ymmärtääkseni naimisissa.
Jaakko Selin.