Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut jota nykynaisten (palstalaisten) mentaliteetti järkyttää?

Vierailija
26.12.2005 |

Tuntuu, että nykyäidit ovat suorastaan hirviöitä, ainakin tämän palstan perusteella. Vai onko tänne valikoitunut sattumalta kaikki mädimmät tapaukset?

Haukutaan miestä, se on kotona liikaa tai liian vähän. On liikaa töissä tai ei tuo tarpeeksi rahaa kotiin. Anoppi ostaa liian kalliita tai liian halpoja lahjoja. Sukulaiset ei joko muista tai sitten tunkevat juuri väärällä hetkellä kylään. Lasten kanssa on niiiiin rankkaa mutta silti pitää jättää ehkäisy pois kertomatta miehelle kun on ihqu vauvakuume ja pitää saada se viides lapsi (kun siskon kummin kaimakin on raskaana).

Mikä teitä nykynaisia vaivaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei ole miestä ja varsinkaan anoppia. Onneksi on tyttölapsi sillä en tulevaisuudessa saa miniää joka haukkuu minua.

Vierailija
2/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tuntuu oma napa olevan kaikki kaikessa. Jotkut ajattelevat, että kaikki MUUT toimivat väärin, ja MINÄ olen joka asiassa oikeassa. Ehkä se on kuitenkin vain tämä palsta, jossa puhutaan toisista paskaa selän takana.

Minä ainakin aidosti pidän miehestäni, äidistäni, anopistani, siskostani, kummilapsistani, ystävistäni, sukulaisistani ja mieheni sukulaisista. Ja uskon, etteivät hekään käy minua täällä haukkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset nää ollenkaan sitä kaikkea hyvää mitä on ympärillä ja mistä kaikki ei uskalla edes unelmoida.

Vierailija
4/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitejä, joiden mielestä työssäkäyvän pitää tehdä puolet kotitöistä. Naisia, joiden mielestä miehelle ei ole mitään sanomista lapsilukuun. Anopit ovat olemassa vain lastenhoitoapua ja rahaa/tavaroita varten, muuten painokoon hemmettiin. Kaikki kauniit ja hoikat naiset himoitsevat juuri MINUN miestäni ja siksi heitä on vihattava ja halveksuttava. Miehen pitää olla ja tehdä sitä ja tätä, mutta annas olla jos joku saarnaa miten hyvä vaimo käyttäytyy, sehän on sovinismia ja naisvihaa.

Vierailija
5/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

arjesta ym.Kaikkea kun se tavarakaan ei tuo.Ja se että haukutaan omaa miestä ja miehen äitiä niin toivottavasti asianomaset saisivat tietää

Vierailija
6/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva nähdä aina jokaisen kärkkään viestin kirjoittajan profiili, niin että tietäisi, kuka kirjoittaa mitä. Joukossa on aina selvästi provoilijoita ja vitsejä, joten eihän näiden nettijuttujen perusteella saa mitään kuvaa nyky-äideistä.

Mutta mua rassaa täällä ja mammapiireissä äitiyslomalla sellainen uuskonservatismi ja oman perheen tärkeyden korostaminen ilman mitään yleisempää yhteiskuntavastuuta. Jollei sitä, että kauhistellaan ja joukolla mässäillään jotain lehdissä esiteltyä tragediaa tekemättä mitään konkreettista uhrien hyväksi, pidetä jonkinlaisena yhteisvastuuna.

Vierailija
7/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sanonut mielipidettään, vaan sinne on mentävä, koska vaimo on niin päättänyt. HUH! Ei minkäänlaista neuvottelutaitoa.

Vierailija
8/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita seläntakana puhujia ja joka asiasta valittajia on ihan oikeassakin elämässä. itseasiassa me " normaalit" ollaan täällä armaassa Suomen maassa vähemmistönä. lohtuna meille kaikille sanottakoon, et me luultavasti ollaan onnellisia mut noi joka paikan valittajat ja toisten asioista vaivaa näkevät ovat yleensä täys onnettomii ja katkerii. mitään muuta syytä en nimittäin ainakaan minä keksi siihen, etteivät osaa elämästä ja niistä pienistäkin asioista nauttia. musta ainakin olis kamalaa elää elämäni alituisen katkeruuden ja kateuden vallassa!

Vierailija
9/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnon ihmisillä ole edes aikaa roikkua täällä koko päivää jauhamassa soopaa.

Vierailija
10/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita pitää suodattaa ja ymmärtää provokaatiota.

Vastuu on myös lukijalla.

Vierailija
11/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotiäidit turhautuvat. Kun elämä on liian tylsää, pitää aggressioita herättää joululahjoilla summuilla.

Ihminen, joka stressaa jo töissä ja muuten vain taiteleilee pärjätäkseen, ei valita turhasta.

Vierailija
12/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy kirjottamaan jo sellasta paskaa mitä täälläki saa lukea niin kertonee kirjottajasta jotain!!

Vierailija
13/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan häntä ja suhdettamme, ja arvostus vain nousee av:ta lukiessa.

Arvostan myös ihanaa anoppiani ja omaa äitiäni.

Vierailija
14/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jollain oikeasti todella syrjäytyneellä on varaa tietokoneeseen ja netin kuukausimaksuun? Ei mulla ainakaan ollut vielä vähän aikaa sitten! Eikä mulla olekaan ollut kotona nettiä kuin vasta vuodesta 2004 lähtien!

Vierailija
15/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ette vain ole käyneet

Vierailija
16/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 18 (joka on tyytyväinen ihmisiin ympärillään ja lahjoihinsa, mutta ei hikeenny, jos jotakuta muka-vituttaa lahjansa)

Vierailija
17/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa purkaa oman pahan olonsa, sen, jota kukaan ei ymmärrä ja josta ei voi kenellekään puhua? Siksihän tänne kirjoitetaan nimettömänä!

Vierailija
18/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että sitä huomaa olevansa ihanan normaali, todella onnellinen ja tasapainoinen ihminen :)

Vierailija
19/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SAA TAHRATA KOTIPESÄÄ AV:LLA. Eikä missään muuallakaan. Korkeintaan on lupa rukouksessa pyytää lisää voimia Jumalalta kestää kaikki paha, joka oikeasti on vain malka omassa silmässä, sillä maailma on hyvä ja oikeudenmukainen kun oikein silmin katsoo - piru asuu omassa mielessä, muistakaa se!

Vierailija
20/25 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää tosiaan, jos edelliset kommentit on kirjoittanut naisten parhaimmisto...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme