Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mitäs mieltä tällaisesta naisesta?

Vierailija
16.06.2008 |

Normaalipainoinen, treenattu mutta kurvikas vartalo, tummat hiukset, ruskeat silmät, täyteläiset huulet, kauniiksi kehuttu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% tod.näköisyydellä itseään täynnä oleva kusipää

Kokemusta on

Vierailija
2/24 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä välttämättä heti ensimmäisenä mieti että millainenhan luonne tuolla mahtaa olla, kun kiinnittää huomionsa johonkuhun. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yrität saada tästä keskustelua aikaiseksi? Nyt tunnut latelevat ulkonäöstäsi asioita, joista kenelläkään miehellä (naisella) ei olisi valittamista. Ymmärtäisin paremmin, jos et olisi johonkin niin tyytyväinen ja kyselisit aidosti mielipiteitä.

Olet varmaankin ihan ok ulkonäöltäsi ja sen tiesitkin, kun olit "kauniiksi kehuttu". Itsetuntosi taitaa tarvita vain pönkittämistä.

Vierailija
4/24 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuo mitä sanoitkin. Eli luettelin vain hyviä puolia itsestäni jättäen mainitsematta vähemmän hyvät. Kiinnosti nähdä millaiset "arvostelut" saa tällaisilla ominaisuuksilla, kun tuossa toisessa ketjussa luettelin huonoja puoliani. Eli kaiken kaikkiaan pointtini oli se, että kauniinkin naisen voi saada vaikuttamaan mitättömältä harmaavarpuselta, kun valitsee tarkkaan mitä ulkonäöstä kertoo. Ja päinvastoin. Mistään itsetunnon pönkittämisestä ei ole kyse, olen täysin tyytyväinen siihen mitä peilistä näkyy. Tai en ihan täysin, raskausarpia on vähän turhan paljon.. :) Ap

Vierailija
5/24 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika fiksu tempaus!

Vierailija
6/24 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, pikkupikkubikinit on kesän parasta antia. Ei jätä paljoa arvailujen varaan.

jMistään itsetunnon pönkittämisestä ei ole kyse, olen täysin tyytyväinen siihen mitä peilistä näkyy. Tai en ihan täysin, raskausarpia on vähän turhan paljon.. :) Ap

Vierailija
7/24 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sun kuitenkin laittaa johkin nettisivuille kuvas kaikkien arvosteltavaksi, että saisit tarpeeksi huomiota? Onhan niitä paljon sellasia teinisivuja..

Vierailija
8/24 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain vahingossakaan yritä ymmärtää näitten viestieni pointtia. Mun ulkonäkö on tässä ihan sivuseikka. Taidat itse olla vielä teini-ikäinen. Mä olen kohta 34. Pitää kai sitten toivoa että viestini eivät enää herätä minkäänlaista huomiota. Älkää lukeko enää viestejä, älkääkä vain missään nimessä kommentoiko mitään. Eihän sitä koskaan tiedä mikä saattaa olla minun kirjoittamani.. Hui! ap

Pitäskö sun kuitenkin laittaa johkin nettisivuille kuvas kaikkien arvosteltavaksi, että saisit tarpeeksi huomiota? Onhan niitä paljon sellasia teinisivuja..

Vierailija
9/24 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene jakeluun vaikka olen jo moneen kertaan lähes rautalangasta asian vääntänyt... Olkoon. ap

Vierailija
10/24 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kestä itseesi kohdistuvaa kritiikkiä, mutta muita kuitenkin haukut.

Eli kroppa kelpaisi, luonne ei.

Vierailija
11/24 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan sitten että en kestä itseeni kohdistuvaa kritiikkiä, itsetuntoni on huono ja olen vaikkapa ruma ja lihava. Mutta kun näillä asioilla ei edelleenkään ole mitään merkitystä siinä mitä ajan takaa. Te jotka ymmärsitte näiden kahden ketjun pointin, kiitokset vastauksistanne. Te jotka ette ymmärrä, ei voi mitään. ap

Vierailija
12/24 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet siis, että ne jotka myötäilivät sinua eivätkä kritisoineet, olivat älykkäitä ja ymmärsivät "ponttisi". Hmm. No ihan sama millainen ulkonäkö, mutta tuolla asenteella ja huomionkipeydellä, ei kyllä kiinnosta.

M32

Vierailija
13/24 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset ei mielytä

Vierailija
14/24 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen sika.

m

Vierailija
15/24 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnostahan tuo kertoo, kun kehuja täällä kaipaat. Tai lähinnä sen puutteesta. Minusta noissa piirteissä ei ole mitään mainittavaa, ohi katsoisin.

Vierailija
16/24 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja en todellakaan kaipaa, haukut käy ihan yhtä hyvin. Tämä ketju on vain osa isompaa systeemiä, jossa on ihan sama kuka henkilö siinä on kyseessä. Kiitän kuitenkin rehellisestä mielipiteestä! ap

Vierailija
17/24 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotenkin henkisesti vaikeeta vai mikä mättää? Eikä isi antanut pienenä huomioo?

Mä en kyllä jo pelkästään sun luonteen perusteella haluaisi ees tutustua.

Vaikutat sellaiselle läheisriippuvaiselle ja mustasukkaiselle kotkalle.

Vierailija
18/24 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimpaan osaan teistä. En tiennyt ettei olisi saanut kysellä mielipiteitä eri kanteilta, tarkoitus oli ekassa ketjussa että tästä tulisi hauskaa. Ja niin totta vie tulikin! En vain ymmärrä asennettanne. No, eipä se mitään. Ja ei isi pystynyt oikein antamaan huomiota, koska oli kuollut. Jos sekään nyt tähän liittyy.. ap

Vierailija
19/24 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kerjäät kehujen ja muun huomion lisäksi?

Ja ei isi pystynyt oikein antamaan huomiota, koska oli kuollut.

Vierailija
20/24 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän kummastelen miten joku voi "tietää" toisen ihmisen luonteen sen perusteella, mitä tämä kirjoittaa jossain seksipalstalla. Oletko sä sitten itse oikeastikin ilkeä ja inhottava ihminen, valtaosa teistä näihin ketjuihin osallistuneista? Jos siis teksti kertoo luonteen..

Mä en kyllä jo pelkästään sun luonteen perusteella haluaisi ees tutustua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi