Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ekan kerran " viihteelle" ,äidit?

25.12.2005 |

En tiedä sopiiko tää nyt tänne mut...Eli millon ootte ekan kerran menneet pitämään hauskaa(baariin) sillai että isä hoitanut vauvaa?

Kovasti meinaa tulla huono omatunto jo pelkästä ajatuksesta kun kovasti haluisi välillä päästä huilimaan ja pitämään hauskaa näin MOOOONEEEN kuukauden jälkeen. Enkä toki väitä etteikö lapsen kanssa olisi hauskaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kävin ku tyttö oli viiden viikon ikäinen ja tuntuu että se oli hyväksi itselle että miehelle. saivat viettää vauvan kanssa keskenään aikaa ja huomasin että miehestä tuli paljon itsevarmempi vauvan kanssa. itse pääsin rentoutumaan vaikka vähän väliä piti tarkistaa, että kaikki on hyvin. Uskallan lähteä uudestaanki. Varmaan miehen kanssa lähdetään yhdessä viihteelle kun vauva on jotain kolme kuukautta.

Vierailija
2/16 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä juhlimaan siskon 30v synttäreitä. poika on sitten 6,kk. mies juhlii autoillen ja lähtee aikaisemmin kotiin ja hakee sitten minut kun juhlinta siltä erää piisaa...jännittää tosi paljon, kun en ole ollut montaakaan tuntia kerrallaan erossa pojasta. anoppi (jolla on 30v tauko vauvan hoidossa) harjoittelee muutaman kerran pojan kanssa kahdetaan oloa. saa nähdä miten yöunille meno sujuu, kun minä nukutan lähes aina.

ihanaa lähteä viettämän aikaa ystävien kanssa ilman vuvaa, mutta voi olla että ikävä iskee ja kotiin äkkiä.

kysymys alkohlista ja imettämisestä: minkälainen tauko pitää olla, etei poika imetyksen jälkeen ole huppelissa. riippuu tietysti määristä, muta esimerkkejä, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotushärö, kun poika sylissä. ;)

Vierailija
4/16 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vauva jäi silloin isänsä kanssa kotiin, mä menin firman pikkujouluihin. Tosin vauva oli ekasta kotiintulopäivästään asti ollut päivittäin isänsä kanssa kaksin, jos ei muuta niin sen aikaan kun mä lenkitin koiraa. Mä tosin en ajattele asiaa niin, että lapsi jää isälleen hoitoon. Lapsi on meidän yhteinen, ja niin on myös hoitovastuu. Ainut, mitä isä ei voi tehdä on imettää, mutta meillä tyttö syö mukisematta myös pullosta, eli sekään ei ole este mun menemisille. Ja niin, viihteellä olo ei aina tarkoita että alkoholia kuluisi....

Vierailija
5/16 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin isä ei ole kuvioissa ja tyttö 9kk enkä vielä ole mihinkään päässyt. Piti mennä kaverin synttäreille mut tyttö tuli kipeäksi joten se jäi sitten. Mut ei oo kyl harmittanu. On se sen verran ihana et en oo malttanut jättää häntä hoitoon.

Vierailija
6/16 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kivaa oli! :)

Vauvan kanssa on myös kivaa ja IHANAA mutta vaihtelu virkistää silti kummasti tätä kotiarkea. :)

Nyt jaksaa taas iloita ja nauttia näistä hetkistä täällä kotona eikä todellakaan ole mikään hinku minnekkään, edes perinteisiin uudenvuoden pippaloihin. Mutta sitten kun taas hinku iskee niin menen.

Kyllä vauva iskän kanssa pärjää siinä missä äidinkin, YHDEN YÖN. Ja mieluummin juuri iskän hoiviin jätän kuin kenenkään muun.

Vierailija
7/16 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli kolmen viikon kun laitoin hänet kello yhdeksältä nukkumaan ja menin kahdeksi tunniksi kaverin kanssa baariin juomaan cokista. Kello yksitoista JUOKSIN kotiin 500 metrin matkan, vaikka tiesin että mies kyllä soittaa jos tulee hätä, joten olisin voinut kävelläkin.

En koe vauvan jäämistä isän kanssa sellaisena asiana että lapsi jäisi jollekin hoitoon. Kyseessähän on lapsen isä ja he jäävät kotiin. Asiaan tietysti vaikuttaa kauanko aikoo olla pois, kuinka kauas on menossa ja onnistuuko pullosta syönti tarvittaessa.

Aika paljon olen " ulkoilua" harrastanut kavereideni kanssa. Mutta en tykkää olla ulkona aamuyöhön tai juoda itseäni pahaan kuntoon, joten kyseessä on ennemminkin parista kolmeen tuntiin irrottautuminen parin siiderin äärellä.

Vierailija
8/16 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo imetyskin vaikuttaa asiaan, kun esikoisella se tyssäs aikas lyhyeen.Nyt meillä toimii imetys hyvin, etten tavallaan senkään takia viittis ottaa " riskiä" , et seuraavana päivänä ei enään tisu kelpaiskaan pullosyöttöjen jälkeen...

Viimestään maaliskuussa kyl meen, kun mies täyttää 30.v...=)

Vierailija
9/16 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa illanvietossa kun typykkä oli 4kk. Mummi asuu melkein naapurissa ja aamukymmeneltä piti jo typy hakea äkkiä pois kun oli ikävä :) Itse lähdin omia 30v pippaloita juhlimaan kun typy oli 8kk ja isi siis oli kotona.

Vierailija
10/16 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungille tuulettumaan ja pyörimään kauppoihin pojan ollessa viikon vanha. En aiemminkaan käynyt baareissa, joten sinne ei nytkään tee mieli. Mutta saadakseni omaa aikaa lypsin kaappiin maitoa ja lähdin kaupungille, poika jäi isänsä kanssa kotiin noin kolmeksi tunniksi. Näin tein kolmena peräkkäisenä lauantaina. Hyvin pärjäsivät. Sittemmin asialle tuli stoppi kun poika teki pullolakon ja nytpä en sitten yksin mihinkään poistu imetyksen takia.

Kitty ja poju 1kk

Vierailija
11/16 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan ollessa 2kk.

Nyt pikkukakkosemme on kaksi ja puoli kk, mutta minnekkään en ole lähtenyt eikä kyllä kovasti menojalka vielä vipatakkaan. Osasyy on varmasti imetyksessä, en kuitenkaan voisi olla kovin kauan poissa ilman pumppua, kun tissit ratkeaisivat... Varsinkin kun alkoholin juonti vielä kiihdyttää minulla ainakin maidontuotantoa.

Mami

Vierailija
12/16 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmesti olen käynyt tanssii, niin että laittanut tytön nukkuu ja ottanut sitten parit siiderit ja lähtenyt. Isä on jäänyt kotiin. Tyttö oli 2,5 kk ku ekan kerran käväsin tuulettuu. Ja vaavi vaan nukkui....Ja kerran on muutenkin isi joutunut syöttää näillä kolmella kerralla. Eli yleensä on vahtinut nukkuvaa tyttöä. Itse olen tullut hyvissä ajoin takaisin ja syöttänyt itse jo aamuyöstä lypsettyä maitoa pullosta ja myöhemmin aamulla jo rintaa....

Mutta eipä tartte taas ihan heti lähteä, onhan se seuraava päivä kuitenkin vähän väsy olo. Eikä sitä osa olla miettimättä, että pärjääkö, onko soittanut, soitanko yms?Ja kertaakaan ei ole soitettu ja hyvin on menny. Äitillä ollut myös hauskaa:).. Mutta joskus meno on paikallaan ainakin mulle. Uusi vuosi menee perhejuhlimisella.... :)

Vierailija
13/16 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon olin 4 tuntia tyttöjen kanssa ravintolassa syömässä. Oli tosin ihan alkoholiton ilta, joukossa raskaana olevia ja meitä imettäviä.

Aikasemmin en oikeen edes voinut lähteä koska meillä oli pienen syömisten kanssa todellisi ongelmia ja siis vasta tuolloin suostui syömään edes pari lusikallista kiinteitä. Pullosta tai mukista ei tyttö edelleenkään suostu syömään. Eli aika kiinni tississä vieläkin =)

Tiesin kyllä että mies selviää hyvin, se ei yhtään huolettanut. Vauva olikin ollut tosi hyvällä päällä ja isommatkin lapset kilttejä. Tuntuu siltä että niin kauan kun imetän, vaikka vähänkin, niin olen jotenkin itse eri tavalla kiinni vauvassa (henkisesti) enkä halua pitkäksi aikaa lähteä pois. Nyt kyllä käyn välillä itsekseni lenkillä tai shoppailemassa tms.

Minunkin " neuvoni" asiaan on että äiti lähteköön sillon kun itsestä siltä tuntuu.

Vierailija
14/16 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä 9,5 vuoteen käynyt yksin viihteellä, eikä kyllä tee mielikään. Parina vuonna ennen miestäni tuli nähtyä riitävästi viihdettä. Pään tuuletusta on kun pääsen yksin maastolenkille hevosen kanssa, koiran kanssa metsälenkille tai koulutukseen.

Vierailija
15/16 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli 3 viikkoa kun lähdin kavereiden kanssa konserttiin Kotkan Meripäiville. Lähdin kyllä kotiin heti kun konsertti loppui kun jo siinäkin ajassa oli täytynyt käydä vessassa maitoa pois pumppaamassa ettei tule tulva. Mutta kivaa oli.

Vierailija
16/16 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisin vauvani on nyt 4kk ja uskonpa, että vuoden tai puolentoista päästä tulee se hetki=)